1.6K 130 24
                                    

~w 1c~ rano~

Hitoshi wczoraj powiadomił przyjaciółki że mają z nim zostać - umówili się że o 9 będą w pokoju Shina . ( Jest to łatwe bo cała trójka ma pokoje na jednym piętrze)
- Siema Mordko - Powiedziała Yuki wbijając do pokoju chłopaka jak do siebie - Oglądamy anime czy gramy? - spytała zamykając za Shio drzwi.
- Pakujemy mnie - powiedział Toshi prze co dziewczyny stanęły jak wryte.
- C-co?! Czemu?! - spytała przerażona Demi.
- Przenoszą mnie do 1a ... Na kurs bohaterski - powiedział Shina czekając na jakąś reakcję. Po chwili Yuki skoczyła mu na szyję.
- Tak się cieszę że ci się udało!! Nareszcie spełnisz swoje marzenie! - krzyknęła po czym oderwała się od niego , spojrzała mu w oczy i dodała - Nie myśl że tak łatwo się nas pozbędziesz! Akademik 1a jest za parkiem z tyłu naszego akademika... Będziemy cię odwiedzać! A ty nas! - kiedy skończyła , szarpnęła Demi z rękaw jej sweterka po czym zmusiła by się z nimi przytuliła.
- Pamiętaj Toshi że zawsze będziesz na nas skazany - powiedziała Shio przytulając o głowę wyższego chłopaka i o uszy wyższą dziewczynę - Dobra , pomożemy ci się pakować - stwierdziła mamke przerywając uroczą chwilę.
- Dobra , zacznijmy od ubrań - stwierdziła Yuki zmieniając się w kota i wskakując do mebla - Toooooshi , mogę wziąć sobie tą czapkę? - spytała wychylając koci łepek w czarnej czapce z 3 wyszytymi łapkami.
- tak , weź sobie - powiedział chłopak przebierając ubrania z wieszaków - Shio? Spakujesz mi biblioteczkę mang? - spytał widząc że dziewczyna nie wie co robić.
- Jasne - odpowiedziała podchodząc do półki z książkami po czym delikatnie przekładając je do pudełek. Nuigurumi wywalała z szafy rzeczy , Shinsou je segregował , a Demi zajęła się lekturą i kolekcją gadżetów z anime. Dosyć sprawnie im zeszło - Toshi nie miał za dużo rzeczy.
- Tu są ciuchy których nie chcę lub są za małe - podział chłopak pokazując na nie zadużą kupkę ciuchów - chcecie coś to weźcie.
- Oddajesz t-shirt Zero:two? - spytała zdziwiona Shio.
- Mam dwa takie same , ale jeden mniejszy - wyjaśnił chłopak.
- Wezmę tą bluz- Co tu robi moja spódnica w szachownicę? - spytała Yuki - szukałam jej cały dzień!
- Nie wiem może po nocnym maratonie zostawiłaś - powiedział z obojętnością rozkręcając łóżko.
- Daj klucz do nowego pokoju- Powiedziała Demi , a Toshi wykonał jej zadanie - Yuki , biegnij tam i otwórz balkon - zwróciła się do dziewczyny.
Nuigurumi przypięła klucz do obroży ma swojej szyji po czym zamieniła się w kota i zeszła balonem.
- Powiesz mi co kombinujesz? - spytał Toshi widząc że dziewczyna pcha biurko na balkon.
- Mocą zniosę je na dół , przeniesiemy pod 1a i mocą w górę do pokoju - podziała tworząc mgłę która podniosła mebel - na co czekasz? Idź na dół pilnować by nikt ci ich nie ukradł - zaśmiała się zabierając klucze z pokoju 28 (tego w którym są) do kieszeni.

- Nie wiem jak ci dziękować - powiedział Toshi kiedy wszystkie meble były już w pokoju.
- Daj mi ... Odpocząć - powiedziała Shio dysząc po czym padła na łóżko przyjaciela i usnęła.
- Dobranoc - powiedziała Yuki po czym zmieniła się w kota i położyła się na poduszce obok Demi. Toshi tylko się uśmiechnął na ten widok , zrobił zdjęcie , po czym wziął jedną z niedokończonych książkę psychologiczną i zaczął czytać następny rozdział.
- Ile spałam? - spytała Shio zaspanym głosem , po czym się przeciągnęła i przypadkiem uderzyła Yuki.
- Trzy rozdziały i 8 memów - powiedział Toshi pokazując przyjaciółce godzinę.
- O kumrwa - powiedziała przestraszona Demi - Yuki , uciekamy!!!
Jak ma zawołanie Nuigurumi zerwała się i zmieniłasię sie w człowieka stając do pionu .
- Co jest?! - spytała białowłosa wysuwając pazury w gotowości bojowej.
- Dzicz zaraz wraca! - powiedział Shio , a Yuki zmieniła je w koty i obie uciekły balkonem.
- Dzicz...?- spytał sam siebie Shinsou po czym usłyszał jak drzwi wejściowe wypadają z zawiasów.
- Bakugo! Znowu?! 3 raz w tym miesiącu!! A nawet połowy mówiąca nie ma! - usłyszał Toshi kiedy wyszedł na korytarz.
- Ryj czterooki!!! Gdybyście się nie pchali nic by się nie stało!! - fioletowy w tamtym momencie postanowił wrócić do na szczęście w miarę dźwiękoszczelnego pokoju.

~w 1a~

Denki wszedł do akademika trochę później niż reszta. Ciężko w to uwierzyć ale Kami był w bibliotece by oddać książkę. Kiedy wrócił zastał wyważone drzwi , krzyczącego na uczniów Aziwe oraz dyrektora Nezu*.
- Jeśli wciągu tego tygodnia będzie jeszcze jedna akcja że będę wzywany , lub coś będzie zdemolowane, a przysięgam że wszyscy który wzięli w tym udział ,WYLECĄ!!! - krzyknął Aziwa a wszyscy przerażeni przytakneli.
- Przepraszam że pytam , ale po co przyszedł dyrektor? - spytał Iida machając rękami.
- Macie nowego kolegę w klasie i przyszedłem omówić z nim przeniesienie.
- A kiedy on tu będzie? Może zdążymy posprzątać - powiedział Kiri.
- On siedzi tu od rana... Jest w swoim pokoju. - podział Dyrektor dobijając uczniów że zniszczyli 1 wrażenie. Po czym skierowali się do windy.
- Rozejść się - powiedział Aziwa widząc że klasa idzie za nimi. Bakusqad wyszedł z akademika , reszta włączyła jakiś dupny serial i albo oglądali albo poszli schodami do pokoju. Denki wyszedł ze znajomymi ale myślami poznawał nowego chłopaka.
- Kaaaaami! - krzyknęła Mina machając ręką przed twarzą przyjaciela - o czym tak myślisz?
- On nie może myśleć - nie ma mózgu - prychnął Bakugo na co dostał z łokcia w żebra - Kurwa Gówniano Włosy!
- Myślisz o swojej dziewczynie? - spytał Kiri.
- Denki kogoś ma?! - krzyknęła zdziwiona Mina.
- Yyyy? - spytał zdziwiony Kami.
- Widziałem jak się z nią żegnał przed rozpoczęciem szkoły - wyjaśnił Eijiro na co Kami ryknął śmiechem.
- Mówisz o Aster? - spytał uspokajając się. Kiri przytaknął. - Aster jest moją starszą siostrą - powiedział pokazując na telefonie zdjęcie siostry z jej chłopakiem.
- Czemu się nie chwaliłeś że masz siostre? - spytał Sero.
- A czemu ty się nie chwalisz że masz kota? - odpowiedział pytaniem na pytanie - zauważyłem kocie futro na twoich ubraniach - wyjaśnił widząc zdziwione twarze przyjaciół.
- Dobra chodźcie dalej - powiedział Bakugo chcąc ostry ramen. - Pikachu naładuj mi telefon - dodał oddając koledze urządzenie.

><><><><
Ohayō
Chciałam się spytać czy podobają wam się postacie które wcześniej dodałam.

5 razy próbowałam opublikować ten rozdział >:^

Widzę więcej ~shinkami~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz