¹⁰

1.1K 106 34
                                    

Kami wszedł do wielkiego salonku gdzie na środku kanapy leżała ruda śpiącą kulka.
- Kiedy wracają rodzice? - spytał Denki siadając obok kota.
- Mama wraca o 22 a ojciec około 20... - powiedziała Aster sprawdzając to w kalendarzu - O coś chciałeś zapytać jak jechaliśmy autem - powiedziała siadając po drugiej stronie futrzaka.
- Tak, ale spytam jak będzie Ojciec - powiedział Denki sprawdzając godzinę - Jak się nazywa? - spytał dając kotu rękę do powąchania.
- Shoyo - odpowiedziała zwracając na siebie uwagę kota - bardzo lubi zwracać na siebie uwagę i wysoko skacze - dodała drapiąc kota za uchem.
- Uroczy - Stwierdził - Rodzice wiedzą o twojej dziewczynie?
- O Iris? Wiedzą i nawet ją polubili - powiedziała z uśmiechem - Od niej dostałam Shoyo... Uratowała go półtora miesiąca temu , ale nie mogła zatrzymać bo jej matka ma uczulenie na sierść - opowiedziała gładząc rude futerko. Rozmawiali tak póki nie usłyszeli otwierania drzwi wejściowych.
- Jestem - krzyknął mężczyzna zdejmując buty - Denki? Co tu robisz? - spytał widząc syna bawiącego się z kotem.
- Zapomniałam ci przekazać że Denki ma w szkole tydzień rodziny i przyjeżdża- powiedziała Aster drapiąc się palcem po policzku.
- Odpowiadaj , co tam w szkole - powiedział pan Kaminari siadając obok syna.
- Jest całkiem dobrze , na lekcjach bochaterskich jest całkiem dobrze , języki mam osobno od reszty klasy , tak jak uzgodniłeś z dyrektorem , ale z przedmiotów ścisłych mi nie idzie - powiedział zgodnie z prawdą.
- Jakich języków się uczysz? - spytał zaciekawiony postępami.
- Angielki , francuski , hiszpański , rosyjski i japoński który mam z resztą klasy - wymienił Denki.
- To super - powiedział dumnie pan Kaminari - A masz kogoś? - spytał z lekkim lennym.
- Nie .... Ale podoba mi się jedną dziewczyna - powiedział Denki.
- Mendziaku nie mówiłeś mi! - powiedziała oburzona Aster - nie ważne. Tato , czemu wróciłeś później?
- Miałem 2 ostatnie wizyty się wydłużyły. 6 letnia dziewczynka na wizycie kontrolnej, żeby się upewnić że nic jej nie jest i adopcja nie wpłynęła negatywnie na jej samopoczucie. Trochę się wydłużyło bo opowiadała mi o swojej nowej rodzinie i dała mi rysunek. Dodatkowo przedłużyła się też wizyta 14 letniego chłopaka z podwójną osobowością. Biedak męczy się i najprawdopodobniej będzie trzeba doprowadzić do wymarcia gorszej osobowości - tej której sprawia przyjemność ból jego ciała.
- To straszne .... Jego moc ma wpływ na podwójna osobowość? - spytała a mężczyzna pokiwał twierdząco głową.
- Właśnie! Chciałem się spytać o wasze moce... - powiedział Denki odkładając kota.
- Co z nimi? - spytał Ojciec nierozumiejąc.
- Chciałem żebyście wytłumaczyli mi ich działanie - powiedział Denki.
- Nasze moce są dosyć skomplikowane i trudne do opanowania , ale mogę ci o nich opowiedzieć - powiedziała Aster z uśmiechem - Moja moc polega na widzeniu zwierzęcych stróży dusz . Wyglądają dziwnie i mają niecodzienne kolory , a wszytko zależy od charakteru i czasem wyglądu danej osoby. Tata lepiej opanował tę zdolność i nauczył się z nimi rozmawiać , dzięki czemu wie co dolega danej osobie, dlatego jest psychologiem. Ja jeszcze się uczę.
- Dokładniej to nie widzimy , ale zamieniamy się z naszymi stróżami miejscem - powiedział Pan Kaminari.
- To niesamowite - powiedział Denki.
- Co się stało? - spytała Aster , lecz widząc zdezorientowanie zarówno brata jak i ojca wyjaśniła - Wcześniej nam nie wierzyłeś , a teraz sam o to spytałeś - powiedziała po czym jej złote tęczówki przybrały czarną barwę - tato , jego stróż się zmienił - powiedziała kiedy jej oczy odzyskały kolor.
- Rzeczywiście , dowiedziałeś się o sobie czegoś nowego? - spytał pan Kaminari pytając i Denkiego i jego stróża.
- Tak. Mam fragment waszej mocy - powiedział stróż. A chłopak milczał.
- Nauczyć cię kontroli nad tą mocą? - spytał Darian a Denki otworzył szerzej oczy.
- Tak , proszę - odpowiedział Chłopak uśmiechając się ciepło.

><><><><
Ohayō!
Zasada o komentarzach dalej obowiązuje!

Nowa postać:
Iris Bayer - wysoka dziewczyna o miętowych włosach , białej skórze i srebrnych oczach. Jej moc polega na kopiowaniu i zmianie kolorów. Jej paznokcie zmieniają barwę na skopiowany dotykiem kolor po czym przekłada go na inne miejsce.

Darian Kaminari - Ojciec Denkiego i Aster. Białe włosy i czarne tęczówki. Jego gar polega na widzeniu i integracji ze zwierzęcymi stróżami.

Widzę więcej ~shinkami~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz