¹⁸

1.1K 106 34
                                    

Shinsou , Denki , Yuki i Demi siedzieli w pokoju fioletowego i rozmawiali o wszystkim i o niczym (starając się zwrócić Shio pamięć) kiedy nagle z buta wbiła Jiro poczym zamknęła drzwi , rzuciła się na łóżko krzycząc ,,kurwa! Dziewczyny są takie piękne!" , po czym uderzyła z ścianę ręką . Wszyscy zaczęli się śmiać , a Kyoka podniosła głowę by zastygnąć w bezruchu widząc Denkiego.
— Yyyyy znaczy...— zaczęła zmieszana siadając do pionu.
— Spokojnie , on wie — powiedział Shin kładąc Kaminariemu dłoń na ramieniu.

— Trochę to śmieszne... Denki jest jedyną straight osobą w tym pomieszczeniu — powiedziała Demi kładąc się na nogach Yuki.
— W sumie racja — powiedział Shinsou odchylając głowę do tyłu.
— Serio?— spytał Kami.
— Jestem Pan — powiedziała Yuki.
— Też — dorzuciła Demi.
— Ja lesbijka — zaśmiała się Jiro.
— A ty Shin? — spytał Kami zastanawiając się nad swoją orietają.
— Gej — odpowiedział Chłopak przeciągając się.
— Chyba jestem bi.... Ale nie jestem pewny — powiedział Denki patrząc po wszystkich tu zebranych.
— Pomożemy ci się dowiedzieć! — powiedziała Niugurumi bawiąc się brązowymi pasmami włosów Shio — Shin , potrzebna będzie twoja pomoc — dodała rzucając mu znaczące spojrzenie.
— Dobra... Ale robię to dla Denkiego — powiedział zrezygnowany Hintoshi.
— Co macie zamiar zrobić..? — spytał niepewnie Kaminari.
— Jiro , wyjdź z Pikachu przed pokój , zaraz zamienimy się miejscem z Denkim , damy im 5 minuty samym w pokoju , ale najpierw przebierzemy Shina  — powiedziała Demi podbiegając do szafy. Kyoka przytakneła i wyciągnęła Denkiego z pokoju.

— Jak sądzisz , co one mu zrobią? — spytał Kami siadając pod ścianą obok drzwi.
— Wiem co Shinsou ma w szafie , ale nie wiem co wykombinują.... Ale zdaje mi się że przemienią cię w geja — drugą część zdania dodała z lenny facem. 
— Mam się bać? — spytał Denki śmiejąc się niezręcznie.

— Dobrze skończone — powiedziała Yuki po czym dziewczyny wyszły z pokoju — Dobrze, teraz przez 5 minut Shin będzie z tobą flirtować, POWOZENIA —  krzyknęła po czym wepchnęła Kamiego do pokoju a Shio zamknęła za nim drzwi.

Denki upadł na dywan po czym usłyszał trzaskanie drzwiami.
— Żyjesz? — spytał Shinsou podając mu rękę.
— Dzięki — powiedział Denki wstając. Kiedy podniósł miodowe tęczówki na przyjaciela poczuł że zaczyna mu lecieć krew z nosa. Hintoshi miał spodnie od garnituru , rozpiętą koszulę , niechlujnie poluzowany krawat , a przez ramię miał przerzuconą górną część garnituru. Przez rozpiętą koszulę widoczny był sześciopak chłopaka.
— Nic ci nie jest?! — spytał przerażony widząc kapiące krople krwi. Po chwili przyłożył Kamiemu chusteczkę do nosa. — ehh... Każdy mi z tobą flirtować... Ale nie jestem do tego przekonany.

— Zostały 4 minuty — usłyszeli głos Shio zza drzwi — I masz flirtować! Od tego zależy sprawdzenie Denkiego! — dodała.

Hintoshi lekko zażenowany sytuacją uznał że najbezpieczniej będzie zrobić co karzą - podszedł do Kamiego i przyciągnął go do siebie łapiąc go w pasie. Zdezoriętowany Denki położył ręce na ciepłej klatce piersiowej Shinsou. Pod opuszkami palców czół miękką skórę oraz rytmiczne , aczkolwiek przyspieszone bicie serca. Nie myśląc położył głowę w miejscu gdzie było serce chłopaka i mocniej się w niego wtulił czując że może tak zostać na zawsze. Z błogiego stanu wyrwał go Hintoshi podnosząc jego ciało na ,,pannę młodą" po czym usiadł na skraju łóżka z nim na kolanach. Denki bez najmniejszego zawahania objął ,,przyjaciela" w tułowiu i znowu przyłożył ucho do jego klatki piersiowej , tym razem zasypiając.

Hitoshi zauważył że Denki usnął dopiero gdy dziewczyny krzyknęły że została minuta. Fioletowy nie przyznał by głośno , ale uważał że śpiący Kami to najsłodsza rzecz jaką widział. Póki jeszcze miał czas , szybko schylił się i dał śpiącemu całus w głowę. Po chwili Denki zamruczał coś pod nosem i uśmiechnął się przez sen. Magiczna 3 otworzyła drzwi i zobaczyły jak Denki śpi wtulony w klatkę piersiową Shinsou, zrobiły zdjęcia po czym wyszły życząc im miłej nocy. Shin zdjął z Denkiego jeansy i założył mu dresy , oraz zajął bluzę zostawiając w bluzce z Pikachu , po czym zmielił swoje spodnie , zdjął koszulę i krawat po czym położył się obok Kamiego i wpatrując się w jego spokojną twarz zasnął.

><><><><
Ohayō :³
Dzisiaj magicznego edita w mediach nie ma - bo ustawiałam z _meysiBNHAirb_ Matching profile XDD
Wzamian za edit macie ładnego Denkiego
See ya!

Widzę więcej ~shinkami~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz