dövüşmen guzum
kai:
kantine gidiyorum gelmek isteyen?beomgyu:
ben geliyorumtaehyun:
beomgyum geliyorsa ben de geliyorumkai:
aman iki dakika ayrı kalsanız olmuyo sankitaehyun:
evet olmuyobeomgyu:
yaaa taehyunnnn 👉🏻👈🏻söylemesi ayıp aşık da biraz bana 😌🤭🤭😋😋😻😻😻
taehyun:
...kai: 🤢
soobin:
biz de geliyoruz birazdanyeonjun:
evet gelene kadar tostum hazır olsunbeomgyu:
tabii efendimyanında ketçap mayonez de olsun mu
yeonjun:
var ya harika olurrrbeomgyu:
sabır yaiyice çırağı olduk
soobin:
zaten kendinize de alacaksınız ölür müsünüz bir tane de sevgilime alsanızbeomgyu:
göz devirme emojisikai:
tamam alıyorum ben hadi çabuk olunsoobin:
gelddikkkk***
Soobinle Yeonjun gülerek kantine girdiklerinde, hâlâ ikisinin birlikte fazla vakit geçirmeye başlamasına alışamayan öğrencilerin dikkatini çekmişlerdi.
Beomgyu'nun nerede olduklarını belli etmek istercesine ayaklarının üzerinde birkaç kez zıplayıp, "Hyung! Buradayız!" diye bağırması, dikkatleri daha çok üzerlerine çekmişti.
Yeonjun yine bakışlarlardan rahatsız olduğu için hızlı hızlı yanlarına yürüyüp masadaki boş yere oturdu. Soobin'de hemen yanına kurulduğunda kolunu Yeonjun'un sandalyesinin arkasına uzatmıştı.
Yeonjun sırtını yaslayıp Soobin'in kolunun omzuna değmesini sağladığında, Soobin gülümseyip göz kırpmıştı. Yeonjun da tatlı bi gülümsemeyle ona bakarken "off yandım!" diyerek elindeki tostu masaya bırakan Kai'ye döndüler bu sefer.
"Ya salak o öyle atılır mı?" dedi Beomgyu tostu tutup Yeonjun'a uzatırken.
Kai Beomgyu'nun diğer yanına oturup omzuyla omzuna vurdu. "Ne yapayım yandım."
Beomgyu onu umursamayıp kafasını tekrar Taehyun'un omzuna yasladığında, Yeonjun, Kai'ye tost için teşekkür edip hızla yemeye koyulmuştu. Soobin onun bu tost sevgisine kıkırdadı.
"Ne demek canım... bugün ben sana, yarın sen bana." diyerek meyve suyundan bir yudum alırken, Soobin uzanabildiği kadar uzanıp ensesine vurdu hafifçe.
"Bir şeyi de karşılıksız yap."
Umursamazca omuz silkti. "Asla yapmam. Bu devirde böyle, alışın."
Beomgyu dediğini haklı bulduğu için sırıtırken Soobin onun bu anlayışına yüzünü buruşturdu.
Bir süre herkes kendi halinde takıldıktan sonra "Ee naptınız dün? Anlatın bakalım" diyerek yeni bir konu açan Taehyun oldu.
Yeonjun sorunun muhattabı olarak kafasını kaldırıp Taehyun'a bakarken sırıttı.
"Soobin'i annemlerle tanışırken görmeliydiniz, nasıl efendi, nasıl tatlı bir bebek..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
02.00 ✦ yeonbin
Fanfictionbilinmeyen numara: okul birincisi, örnek öğrenci, kızların gözde yakışıklısı, iyi aile çocuğu bu insanların gördüğü choi soobin şimdi de gece saat 2'den sonra ki soobin hakkında konuşmak ister misin? |texting| [13.01.2021 - 13.03.2021]