Z pohledu Elišky:
,,Milu? Řekla by jsi mi pohádku?" optala jsem se své starší sestry, když jsem byla v posteli a ona šla okolo mého pokoje.
,,A nejsi na to už velká?" přišla ke mně blíž a sedla si na židli.
,,Sice je mi šestnáct, ale já nikdy nebudu velká na pohádky, takže...," pokynula jsem hlavou, aby už začala mluvit a ona se uchechtla.
,,Dobře, dobře. Takže pohádka o Elišce, vlkodlakovi a upírovi. Může být?" zeptala se, já přikývla a ještě ji rychle opravila. ,,O sexy vlkodlakovi a sexy upírovi."
Obě jsme se zasmály. Víc jsem se zachumlala do peřiny a pokynula hlavou, že může začít.
,,Bylo nebylo, byla jedna šestnáctiletá holčička jménem Eliška. Zrovna byly letní prázdniny a chodila na brigádu do nedaleké kavárny. Její sestra se tam občas koukla, aby se ujistila, že je vše v pořádku. Ten den tam byla její sestra dopoledne a když odešla, tak se nic moc nestalo. Najednou byly dvě hodiny a patnáct minut odpoledne, když do kavárny přišel sedmnáctiletý kluk, neboli vlkodlak. Ne to není ten tvůj sexy vlkodlak," pověděla mi, když viděla, že se chci na to zeptat.
,,Ten kluk si sedl na místo vzadu u okna a ty jsi k němu přišla. ,,Dobrý den, co si dáte?" zeptala jsi se ho a on se na tebe podíval. ,,Dal bych si Latté," odpověděl ti a ty jsi pak odešla. Po chvilce jsi se vrátila i s Lattém a dala jsi ho před něj. ,,Tady máte," řekla jsi s úsměvem. On ti poděkoval a pak jsi se šla věnovat ostatním lidem. Sem tam jsi ho viděla, jak se na tebe kouká a po dvaceti minutách už to měl dopité. On pak zaplatil a odešel."
Já se převalila na druhou stranu postele, zavřela oči a dál jsem poslouchala.
............................................Tady je další příběh.
Ale tenhle mě taky baví stejně, jako ten první.
No jdu dál psát dokavaď vím, co tam mám psát XD.
ČTEŠ
Pohádka, která se stala reálnou
AdventureVždy jsem si myslela, že pohádky co mi vyprávěla starší sestra před spaním, jsou jen krásné příběhy. Ale jednoho dne jsem se probudila s divným pocitem. S takovým pocitem, kdy víte, že se něco stane a taky, že stalo. Ta pohádka, co mi nedávno říkala...