1.Bölüm

142 36 86
                                    


2 Yıl önce , üzerinden tam 2 yıl geçiyor . Acısı hala kalbimin tam orta noktasını ateşe veriyor . Hala kendimde değilim . Özür dilerim Beste , yüzlerce kez , binlerce kez özür dilerim.

.........................................................................................................

2016 YILI MAYIS AYININ 2'Sİ

  Uzun süredir oturduğum bilgisayarımın başından kalktım . Mutfağa geçip kendime bir kahve yaptım . Boydan camımın önündeki koltuğuma kuruldum . Dışarıyı izledim 17 . katta oturmam şehir manzarasını rahatça izlememi sağlıyordu . Telefonumun titremesi ile irkildim .

Beste kişisi arıyor...

-Alo efendim Beste.

-Görüşürüz Anka.

-Efendim?

-Elveda diyorum yani.

-Nasıl , yolculuk nereye?

-Sanırım görüşemeyeceğimiz bir yere.

-Neresi orası?

-Karşı binaya bak!

-Ne?

-Lütfen bak.

   Koltuğumdan yavaşça kalktım .Cama yaklaştım ve binayı süzdüm. Çatı katında terasta ayakta duran biri vardı . Uzun siyah saçları kız olduğunu düşündürüyordu .

-Beste ne bu ?

-Gidiyorum artık Anka.

-Beste saçmalama ne bu ?

-Kararlıyım Anka.

-Ne kararı Beste ! Neler zırvalıyorsun sen!

 Hızla balkona yöneldim . Terastaki kızı süzdüm ...BESTE...

-Kızım ne yapıyorsun in oradan , BESTE İN ÇABUK SAÇMALAMA!!

-Ah üzülüyor musun Anka? Bence mutlu ol artık senden sevgi ve ilgi dilenen bir Beste olmayacak!

-Saçmalama Beste!

  Balkondan hışımla içeriye girdim . Merdivenleri boyladım . Merdivenleri ikişer üçer atlayarak indim . Kalbim ağzımda atıyordu neredeyse . Beste hala telefondan bir şeyler söylüyordu . Kendimi dışarıya attım .  Trafik durmuş , insanlar sokakta birikmişti . Kalabalığı yarıp ön tarafa geçtim . Herkes Beste'yi atlamaması için ikna etmeye çalışıyordu.  Telefonu tekrar kulağıma götürdüm . 

-Beste yapma lütfen yapma yalvarırım ..lütfen ...Her şey için özür dilerim yapma n'olur.

-Özür için çok geç sanki...

-BESTE LÜTFEN ATLAMA LÜTFEN ŞAKA YAPIYOR OL!

-Her neyse boş ver  , yalvarma bana ben sana yıllarca yalvardım . Sen bana kulaklarını tıkadın . Şimdi sesine kulağımı tıkama sırası bende .

  O kadar sakindi ki intihar girişimdeymiş gibi bir hali yoktu . Telefonu kulağından indirdi . Tam atacaktı ki vazgeçti kulağına geri götürdü.

-Bu arada ne yaparsan yap...seni hep seveceğim Anka...

 Ve telefonu aşağı attı . Telefon tam önüme düştü ve parçalandı . Haykırarak ağlıyor çığlıklar atıyordum .

-BESTE YAPMA LÜTFEN YALVARIRIM KARDEŞİM YAPMA!

-ARTIK ÇOK GEÇ ANKA!

  Diye bağırdı . Ve kollarını açtı gözlerini kapadı huzurlu bir hali vardı kendini bir anda aşağı bıraktı....

Düşüşünü izledim . Çok kısa bir süre sonra bende 2 adım öteye düştü . Düştüğünde çıkan ses , üzerime sıçrayan kanlar beni şoka sokmuştu . 18 yıllık arkadaşım gözlerimin önünde kendini 20 kattan aşağı bıraktı . O ölümü eski bir arkadaşı gibi karşıladı...

................................................................................

LÜTFEN....GERİ DÖN....BESTE

GERİ DÖNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin