10. Bölüm

40 14 41
                                    

Evet Merhabalar!!

Multideki resim çook tatlıı

Yukarıda ki müziği açmayı unutmayın^^

Dilini veya da söylenenleri bilmeseniz bile şarkı ruhunuza dokunuyor adeta rahatlatıyor ^^

Bugün ki bölüm bomba bir bölüm..

Çünkü Anka neden Beste'nin ölümünde bir etken onu öğreneceğiz yani biraz gerilere gideceğiz.

Alper ile kısacık uğraşacağız..

Ama bu yüzden bomba değil,

Çünkü bu bölümden sonra kitap yavaş yavaş amacıma gelecek yani fantastik bir kitap olacak...

Bu yüzden bu bölüm dönüm noktamız olacak.

Hala fantastik kısmında eksiklerim var zihin sarayımı biraz daha zorlamam gerekecek kitabı nasıl bitireceğime dair çok fikrim var ama kara veremiyorum . Bir taraf tamamlansa diğer taraf eksik kalıyor. Umarım düzelebilirim..

Bu bölümden sonra beklenmedik olaylar olmaya başlayacak ve bomba bir bölümümüz daha olacak o bölümden sonra ise olayları Beste'nin ağzından anlatacağım. Neler yaşadığını daha da derinlemesine anlayabilmemiz için. O bölümleri halat ile çekiyorum^^

Eh hadi geçelim...

...........................................................................

Hızlıca yürüyordum bir anda durdum ve geri dönüp tekrar Alper'in yanına gittim. Çantamdan çıkardığım su şişesini açtım ve yüzüne yüksekten boca ettim. Gözlerini açtı bir kaç saniye sonra bacağında ki bıçağın sızısından dolayı inlemeye başladı. Yüzüne bir tokat savurdum iyice ayıldı.

-S-sen..

-BEN!

-Seni... ö-öldüreceğim..

-Hayaller ve hayatlar... beni öldürmek istiyorsun...ama yerde bacağında ki bıçağın acısından kıvranıyorsun... yazık .. kıyamam.. yada yalan söyledim..

Bir tokat daha,

-Kıyarım...

-Seni yaşadığına pişman edeceğim.

-Tamam edersin ama sonra şuan konuşacağımız mühim bir konu var.

Çenesini tırnaklarımı derisine geçirerek kavradım yüzünü yüzüme sabitledim.

-Eğer bu olanları benim yaptığımı söylersen... bellektekileri hiç düşünmeden polise veririm. Uslu bir çocuk ol Alper..

-Sence o lanet bellektekiler umurumda mı aptal?!

Afalladım ama yüzüme yansıtmadım şaşkınlığımı , sonra düşünmeye başladım . Doğruyu mu söylüyordu, önemsemiyor muydu belleği?

Hayır... tabi ki deli gibi önemsiyorsun Alper...

Önemsiyordu . Sırf o bellek için Beste'nin evine girmeye çalıştı, bellek bende dediğimde benim peşimden gelmeye başladı ve tartışırken sadece belleği vermemi söyledi . Bunları yapmasa bile sürekli gözlerini kaçırıyordu, hızlı nefes alıp veriyordu ve terliyordu...

-Yalancı...

-Yalan söylediğimi nereden uyduruyorsun..

-Diline , sözlerine çoğu zaman itaat edebilirsin lakin bedenin bazen senin aleyhine çalışır... Bedenini kontrol edemiyorsun, senin yalan söylediğini adeta bağırıyor.. Her neyse diyeceğimi dedim sözlerimi aklına kazı ve pantolonunun cebinde ki notu iyi oku. Bellek elimde Alper ve her an bir polis memurunun elinde olabilir.

GERİ DÖNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin