11.Bölüm

36 14 14
                                    


2001 YILI ŞUBAT'IN 11'İ

Beste:6

Yazarın ağzından...

Küçük kız yatağında dönüp dönüp durdu ama korkusu geçmiyordu. İçinden güvende olduğunu kendine telkin etse de bu yalana kendi dahi inanmıyordu. Her an her şey olabilirdi. Ona saldırabilirdi ve küçük kızın bunun için bir önlemi de yoktu . Daha fazla yatağında duramayacağını anladı o görmeden kapıya ulaşmalıydı . Ama nasıl?

Yatağına dikleşti , kapıya gözünü kestirdi, koşacaktı . O şey küçük kızı yakalayabilirdi ve ona her şeyi yapabilirdi. Ama korkunun eceline fayda etmeyeceğini küçük olsa bile biliyordu. Siyah saçlarını omzundan geriye attı. Ayaklarını bir koşu için hazırladı. Ellerini açıp "Allah'ım beni koru, beni görmeden kaçabileyim bu odadan" dedi. 

Üzerinde onu sarıp sarmalayan örtüyü yavaş ve sessizce kenara çekti . Yatağından atladığı gibi koşmaya başladı. Kalbi ağızında atıyordu adeta. Hızlıca annesi ve babasının yattığı odaya gitti.

-Anneee!!!!!

Kızının ince çelimsiz sesi ile attığı çığlık sonucu irkilen anne uykusundan ayılmaya çalıştı ve yatağında doğruldu.

-Beste?

Küçük kız hızla odaya daldı ve sesli bir şekilde kapıyı heyecandan çarparak kapattı. Anne yanında yatan eşine baktı, uykusundan uyanmamıştı , dünyadan haberi yoktu. Küçük kızı kapıya yaslanmış kendini sakinleştirmeye çalışıyordu. Anne yatağından kalkarak kızına doğru ilerledi ve onu yatıştırmak için geniş kolları ile onu sardı. Sonra şefkat dolu sesi ile konuştu.

-Beste? Kızım ne oldu bir tanem?

-A-anne o şey beni yakalayacaktı çok az kalmıştı. Korkuyorum beni koru anne.

-Ben buradayım kızım korkmana gerek yok annen seni hep koruyacak. Ne seni yakalayacaktı bir tanem.

-O-odamdaki o şey.

Anne kızına belli etmese de telaşlanmıştı kızı bir hırsız mı görmüştü? 

Evlerine birinin girdiğinden şüphelendi .

Tekrar kızına döndü.

-Ne bir tanem?

-Yatağımın altında ki canavar!!

Kolları ile sardığı küçük kızı yaralı bir kuş gibi çırpınıyordu ve ağlıyordu.

Annesi rahatladı.

-Ağabeyin değil mi?

-Bana yatmadan yatağımın altına bir canavar girdiğini söyledi anne. Doğru mu? Eğer doğruysa o şey bana zarar verebilir , beni koru anne çok korkuyorum!!

-Ah Rüzgar döveceğim şu çocuğu!

-Doğru mu anne ağabeyim haklı mı?

-Hayır bir tanem ağabeyin haklı değil. Sana bir şaka yapmış.

-Böyle şaka mı olur anne!?

Kızının haklı feryadına anne gülümseyerek cevap verdi.

-Olmaz kızım haklısın.

-Ne konuşuyorsunuz siz bakayım!

-Baba! ağabeyim bana kötü bir şaka yapmış bana yatağımın altında bir canavar olduğunu söyledi inanabiliyor musun?

GERİ DÖNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin