8.Bölüm

42 15 9
                                    


Merhabalarrrrrrr

Yukarısı Buket Kafe aşırı soft aşırı güzel sadece burada olduğumu düşünmek bile beni rahatlatıyor. Pinterest'e karşıma çıktı ve dedim "Evet bu!"

Canım sıkkın bugün ya :/

Herkes sormak" hayata dair planın var mı?"

Kimse sormamak "Hayatın var mı?"

Yeterli efkarı yaptığımıza göre bölüme dönelim..

Bu gün ekşınlı bir bölüm olcakk khdskhfksdgsfg

Eh hadi geçelim eheh

_________________________________

Gülümseyerek yüzüne baktım.

-Evet biliyorum...

Yüzüme anlamayan gözlerle baktı .

Kasadan ayrıldım arkamı döndüm kapıya doğru yöneldim ama tam çıkacakken içeriye tanıdığım biri girdi. Alper,

-Merhaba Alper.

Yüzüme baktı ama laf dahi etmedi içeriye girdi.

Geçen sene lise son sınıf beraber okuduk . Beni unutmuş olması imkansız denebilirdi.

-Hey!

Her neyse onun ile vakit kaybedemezdim hızlıca çıktım . Bu anahtarın nerenin olduğunu tabi ki biliyordum . Beste önce ki senelerde kendine bir ev tutmuştu . Atlamadan 1 gün öncede o eve yerleşmişti . O evi tutarken aramız bozuk değildi ...

Beraber İstanbul'un altını üstüne getirerek bulmuştuk . Emlakçılara verdiğimiz cevaplar hala beni kahkaha tufanına sokabilecek cinsten . Ve anahtarın ucundaki kalp etiketini ben anahtara yapıştırmıştım . O anahtarı unutmak imkansızdı ...

Hızlı adımlarla sokağı boyladım ve bir taksi çevirdim . Yarım saat içerisinde evdeydim . Asansöre vardığımda  21. Katı tuşlayarak Beste'nin evine yöneldim . Karşımda duran kapıya hüzünle baktım. Kapının kenarında ki iki çiziğe dokundu ellerim sonra buraya ilk gelişimizi anımsadı zihnim...

*

-Ankaa şuna bak çok güzel burası!

-Tam kardeşime layık.

-Dur girme!

-Neden?

-Anka, bak aklımda aşırı saçma bir fikir var..

-Bekliyorum...

-Kapının yanını çizdirelim ne bileyim ya benden iz kalsın. Bizden iz kalsın.

-Bak bu aşırı saçma Beste, hadi yapalım . Hahaha

-Hahahha

Elindeki anahtarı dikleştirdi kapının yanına derin bir çizik attı. Sonra bana uzattı bende anahtarı aldım ve bir çizik attım , sonra anahtarı daha da sıkı kavradım ve kazımaya devam ettim. Beste'nin çizgisinin yanına "B" ,benim çizgimin yanına "A" harfini kazıdım .

-Harika oldu!

-Katılıyorum Beste .

*

Gözümden akan yaşı sildim nazikçe ...

Anahtarı yuvasına yerleştirdim ve naifçe çevirdim . Bu ev ferahtı ilk gelişimizde ki gibiydi, Beste burada sadece 1 gece kalmıştı . Değiştirmek istemezdi zaten..

GERİ DÖNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin