Merhaba arkadaşlar normalde bugün Geri Dön' e bölüm atmak gibi bir niyetim yoktu..
Ama atmaya karar verdim çünkü bugün çok özel bir gün,
Hem Çanakkale Zaferi'nin günü hem de...
Benim biriciğimin doğum günü,
@_selen_06 🖤🖤
O benim en özelim, en değerlim , biriciğim , dalı kırık gülüm... O benim her şeyim ...
Hani derler ya insanlar çift yaratılmıştır ve ömürleri boyunca ruh eşlerini ararlar...
Galiba ben buldum, galiba filan da değil ben baya buldum....
Ne zaman zor bir durumda olsam , başım sıkışsa , moralim bozulsa , o hep yanımdadır .
Hani bir arkadaşınız vardır ve onunla olmayacak hayaller kurarsınız olmayacağını bile bile bu olaydan vazgeçmezsiniz . Saçma sapan davranırsınız onun yanında , mutlusunuzdur mesela,
Onun yanında gerçekten gülümsersiniz hep, acısını acınız edinir o mutlu olduğunda mutlu olursunuz , aynı anda aynı şeyleri hisseder, söylersiniz bazen . Tek deva birbirinizsinizdir yaralarınıza , o ağlarken gülemezsin mesela .
Sen canım , her şeyim , Meleğim , bana yol gösterenim , bir tanem .
Hani "Canınız mı o mu ?" deseler ,
" O "dersiniz canınızı feda edebilirsiniz ,
Sen canımı feda edebileceğim...
İyi ki varsın ,
İyi ki benimsin,
Benden hiç gitme sen olur mu?
Sen benim nefesim , biriciğim , yaşama nedenim.
İyi ki doğdun güzelim....
Senin göz yaşın bile o kadar değerli ki ne olur boş yere akıtma,
Düşmekten asla korkma , düş , kaybet , yıkıl ... Ama korkma ne olursa olsun omzunda elimi hisset çiçeğim. Yanındayım her zaman , Azrail gelip başıma dikilene kadar , son nefesimi verene kadar , sen her düştüğünde , her kalkamam bu defa dediğinde gelip bende yanına uzanacağım Meleğim...
Düşersek de beraber..
Kalkarsak da beraber..
Beni asla bırakma çiçeğim, Çünkü ben bırakmayacağım...
İyi ki doğdun iyi ki varsın iyi ki benimlesin iyi ki benimsin güzelim...
Yanında olmadığım her gün , her saat , her dakika , her saniye , her salise .
Aslında kalbindeyim gülüm.
Son olarak..
"YOU ARE MİNE ANGEL"
Patch Cipriano
"Sen benimsin Meleğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERİ DÖN
FantasyÇocukluklarından beri arkadaş olan iki kişi . Anka Alev ve Beste Saraç . Son yıllarından aralarına giren kişiler , birden bire oluşan kavgalar , gereksiz sebeplerden dolayı birbirlerinden gitgide soğumaları ile aralarının açılması kaçınılmaz oluyor...