8.

92 6 0
                                    

Po tym wszystkim  co się działo w łazience.

- Aaa....

~ Coś się stało ?

- Jeszcze się pytasz chodzić nie mogę, tak mnie wszystko boli.Musisz mnie ubrać i zanieść na dół.

~ Musiało być trochę za mocno przepraszam.

-Musisz mnie ubrać i zanieść na dół.

~ Oczywiście czego sobie moja extra życzy.

- Już się nie podlizuj i tak trochę za mocno ale nie mam ci tego za złe było ekstra .

~ Przynajmniej w jednym się zgadzamy było ekstra.

W czasie kiedy rozmawiali Bakugo ubrał oc, siebie też  i zaniósł ją na dół.

~ Dobra usiądź tu a ja ci zrobię tosty.

- Hai.

~ Chyba że masz jakieś specjalne życzenie ?

- Nie może być wszystko.

~ Ok to będą tosty.

- Tylko nie za bardzo ostre.

~ Będą takie jak lubisz.

Po kilku minutach czekania jedzenie było już gotowe. Wiec chłopak położył na stół.

~ Gotowe itadakimas.

- Itadakimas. ( nagle ktoś puka do drzwi)

- O kto to ?

~ Nie wiem chyba, pójdę zobaczyć.

- No możesz zobaczyć.

Bakugo zagląda przez dziurkę i widzi 3 chłopaków.

~ Jakichś 3 chłopaków, wpuścić czy nie ?

- Nie ( Oc jest przerażona bo wie że to ta banda co ją cały czas prześladuje i wie że lepiej z nimi nie zadzierać  )

~ Coś się stało ?

- Nie po prostu nie otwieraj. ( Chłopak jednak to zignorował i otworzył drzwi )

~ Dobra czego tutaj chcecie gnojki ?

// tu dodaje znak # i przed nim będę pisać skrótami np, M# ( Mina ) . Ale jak będzie pierwszy raz postać się pojawiała to będzie napisane kto i będą nie tylko imiona . //

(Chłopak z bandy) CH# Gdzie jest ta szmata ? Kim ty jesteś ?

~ Po 1 , żadnej szmaty nie znam , dziewczyna która tu mieszka jest piękna, a po 2 gówno cię to.

~ Spieprzać zanim stracę humor.

Ch# ts* Ta gdzie  jest bo chcemy z nią pogadać więc się nie wtrącaj.

~ To powiedzcie mi ja jej przekaże.

Ch# Nie chcemy tylko z nią gadać,

~ Jak nie macie jaj powiedzieć to mi to znaczy że nie jest to nic ważnego.

Ch# Kim ty jesteś niby co ?

~ Kimś kogo nie marzylibyście spotkać w najgorszych koszmarach.

Ch# Eeee cwaniaczku bo zaraz przymknę ci tą buziulkę.

(drugi z trójki) 2Ch# Patrzcie jaki wyszczekany.

~ Spróbuj 2 rok akademia UA wydział bohaterski (nazwa Bakugo ) kłaniam się w pas nadal chcecie się bić ? // Ps. nie wiem jakie jest imię bohaterskie bakugo  więc możecie sobie go nazwać jak chcecie, jak wiecie możecie w kom napisać . I oni są na drugi roku a Bakugo jest dość rozpoznawalny //

Ch# o kórwa ( klepie kolegów ) spadamy to ten pojebany ( szybko uciekają )

Ch# Jeszcze tu wrócimy!! ( krzyczą )

~ A tylko spróbujcie !! ( Po tym chłopak zamyka drzwi i wraca do kuchni )

- I co ?

~ Co, nic posłałem tych debili gdzie pieprz rośnie.

- A ........okej ........( mówi smutnym i lekko przestraszonym głosem )

~ Miałem ich wpuścić ?Jesteś jakaś smutna.

- Co nie.

~ To co się dzieje gadaj ?

- Nic .

~ Nie powiem nikomu.

- Ale no nic mi nie jest.

~ Nie kłam cała dygoczesz , coś jest na rzeczy.

- Eh.......bo to oni mnie nękali i prześladowali. Pamiętasz jak raz przyszłam z podbitym okiem do szkoły ?

~ TO ONI CI TO ZROBILI A JA MI DAŁEM TAK PO PROSTU ODEJŚĆ, ZARAZ IM TAK SKOPIE DUPE ŻE NIE BĘDĄ MOGLI USIĄŚĆ PRZEZ NAJBLIŻSZY MIESIĄC!!!!

- Spokojnie potem skopałam im dupe  ale wrócili z większą grupą.

~ sigh* to przez nich ma myśli samobójcze prawda ?

- Nom tak w połowie. Dziwnie mi się o tym mówi .

~ Wiesz że ze mną możesz porozmawiać o wszystkim a ja cię wysłucham .

- Wiem.

~ Hej a co miało znaczyć to w połowie ?

- ........

~ Gadaj co się dzieje .

-Ee tam nic takiego ( styczny uśmiech )

~ To nie jest nic takiego skoro masz po tym deprechę i nie uśmiechaj się sztucznie proszę.

// Eh tak wiem krotki ale tylko tyle mogę napisać i przepraszam za długą przerwę ale nie było czasu pisać , dużo nauki + egzaminy i tak nie było czasu. Niedługo będzie kolejny . Pozdrawiam <3// 

Tsundere || Bakugo x Oc ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz