List

81 5 3
                                    

Kolejne miesiące mijały bardzo szybko. Nadszedł czerwiec. Miałam wziąść udział w ostatnim zadaniu zamiast Cedrika. Dzień przed zadanie stwierdziłam, że napiszę do niego list na wszelki wypadek :

Drogi Cedriku...
Gdyby coś mi się stało, pamiętaj, że cię kocham. Zrobiłam to dla ciebie a i nie obwiniaj się o nic, bo cię znam i wiem, że byś to robił. Kocham cię...
Pamiętasz jak wyznałeś mi miłość w walentynki? Nikt innym nie zrobiłby tego tak bardzo romantycznie jak ty. Nasze spacery, pikniki. Kocham to Ceddy. Zawsze jesteś przy mnie a ja przy tobie i mam nadzieję, że to nigdy się nie zmieni. Nie sądziłam, że będziemy razem aż tak długo. A na pewno nie sądziłam, że się mi oświadczysz. To był najlepszy dzień w moim życiu. Jedliśmy kolacje nagle wstałeś i wziąłem mnie za ręke zapytałeś czy zostanę twoją żoną. Moi "rodzice" cię uwielbiają wiesz? Tak jak twoi mnie. Nasze wspólne noce.. Uwielbiam spać wtulona w ciebie. Wtedy czuję, że jestem bezpieczna. Przy tobie zawsze będe bezpieczna. Nigdy mnie nie opuściłeś i jestem ci za to wdzięczna Ced. Jesteś zawsze. Na dobre i na złe. Nic nigdy nas nie rozłączy prawda? Weźmiemy ślub i będziemy mieć dwójkę dzieci. Kupimy sobie jakieś zwierzątko. Będziemy chodzić z naszymi dziećmi na spacery. Wiesz, że będziesz idealnym tatą? I mężem z resztą też. Kocham cię.
                                                  Wiktoria

Odlożyłam kartę i schowałam w kopercie. Napisałam :
Przeczytaj jeśli coś pójdzie nie tak.
Schowałam ją w szufladzie i poszłam do dormitorium Cedrika. Zapukałam dk drzwi, które chłopak odrazu otworzył :
- Cześć skarbie - powiedział i pocałował mnie.
- Hej Ceddy.
- Stresujesz się?
- I to bardzo.
- Ej będzie dobrze.
- Mam nadzieję..
- Kocham cię.
- Ja ciebie też - pocałowałam chłopaka. - Naprawdę cię kocham.
********

Just be with you || Cedrik DiggoryOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz