Urodziny

518 17 0
                                    

Wstaję o 13.. Najwcześniej w tym miesiącu, miałem w ciul trudny sen.. Ale był niby przyjemny.. Dziś urodziny Nayki, wiec odrazu podskoczyłem i napisałem do niej na dc i złożyłem życzenia. Z czego co słyszałem będzie robiła za niedługo urodzinowego streamka, wiec zaproponowałem jej aby pograć w Portala CO-OP by miała co robić na strumyku. Wchodzę na stream Diablesa i się witam, Wita mnie czat oraz Naya która była na czacie, spojrzałem na drugi ekran i widziałem ze nie zauważyła jeszcze wiadomości z Discorda, wiec napisałem na czacie by zobaczyła discorda, poczym Diables po przyczateniu tej wiadomości mówi na streamie.

Diables - Oho, widzę ze tutaj coś się kręci.. Dobrze tam Kamilek tak trzymaj, mówi śmiejąc się.

Naya na czacie napisała znaki zapytania, a ja wprost napisałem „Co za debil" poczym Diables odpowiada

Diables - No no debil debil jestem, nie przeszkadzam wam sobie idźcie se na discorda hagh powiedział cały śmiejąc  się. 

Poczym zadzwoniłem do niego na discordzie..

Diables widziący to ze do niego dzwonie - Oho stary się wkurzył..

I odbiera

Diables - h-halo?

Ewron - Co ty odwalasz?

Diables - A nic streamuje sobie, myslałem ze tam pisałeś do Nayki, nie przeszkadzam. Po co dzwonisz?

Ewron - Ty udajesz? Co ty wogóle mówisz? W czym przeskadzać?

Diables - No niewiem piszecie sobie na discordzie to nie chciałem przerywać w rozmowię

Ewron - Jezu Spytałem się tylko jedną rzecz, odrazu ze niewiem coś robie, nie można się czegoś zapytać, no bo odrazu jak to dziewczyna to HEHE RU**ANIE I SEKS  

Diables - No niewiem co ty tam napisałeś, nigdy nie wiadomo heh..

Ewron - Japierdziele Diables ty udajesz w ciul japierdo.. Mhm mhm Dobrze mam ci powiedzieć co napisałem?

Diables - mhm? No co?

Ewron - Złożyłem jej kulturalnie życzenia oraz spytałem się czy chce dziś zagrać w portala bo coś tam była gadka a będzie dziś robiła urodzinowego lajwa.. Co już nie można z osobą pograć i spędzić urodzinki? Jezu..

Diables - Nie no spoko.. Grajcie sobie w portala RAZEM i pamiętaj o czym gadaliśmy heh..

Ewron - Ty jesteś debilem? O niczym nie gadaliśmy??? JAPIERDZIELE nie moge uwierzyć ze kłócę sie z typem co lajkuje jakiejś lasce wszystkie zdjęcia na ig bo lubi star wars i grają w jakieś THE LAST OF US nosz japierdo- I w tym momencie wyszedłem z rozmowy.

Diables - No widać ze stary się wkurzył.. Trochę widać ze zestresowany hahaha.. Dobra nie wbijaj Kamil to był żart!!!!

Nayaa na czacie - ...

Nie chce mi się do tego debila wbijać.. Jedzenie zostało zamówione i czekam aż Nayeczka się odpali. 

O 15 Nayaa sie odpaliła od razu do niej zadzwoniłem i mocno zaśpiewałem sto lat i i zaproponowałem pierw csa, pograliśmy z 2 mecze i poszliśmy na Portala. Ostatnio jak grałem Portala to było z Thorkiem, no i mocno puściły mi nerwy.. Przy Nayii jestem jakoś zawsze spokojniejszy i wyluzowany.. Może się uda przytrzymać passe na Portalu również.. I tak się stało.. Sam czat się dziwił.. Pare dni temu nakrzyczałem mocno na Thorka a teraz byłem bardzo spokojny, nie mogłem z siebie wydusić złości, trapiła ona mnie co chwile.. Ale przy niej nie mógłem się zdenerwować, jak piguła na uspokojenie.. Po paru godzinach grania przyszła pora na mój stream, na której planowałem kolacje z Nayaa, aby wieczór również spędziła fajnie. Pożegnałem się, odpaliłem streama i razem z Hopakami ogarnialiśmy kolacje urodzinową, gdzie po prostu rozdam jej Elficki Szmaragd, czuję po prostu ze ona jest ważniejsza, a dopiero będzie jeszcze ważniejsza jak będzie miała również dla mnie ważny Szmaragd. Hopaki zrobili się w kelnerów i cringowo zrobiliśmy  „randke" Po czym poszliśmy po dawcę cringu na csika zagrać jedną rundkę z hopakami i Nayką. Podziękowałem wszystkim za grę, a Nayi się spytałem czy będzie coś robiła w nocy i ze mam do niej sprawę, odpowiedziała ze niema planów a więc zażegnałem się z hopakami oraz czatem i póżniej zadzwoniłem do Nayki. 

Ewron - Siema Nayaa..

Nayaa - No siemanko Kamil! Co się stało? Jaka sprawa?

Ewron - no bo wiesz peepoShy

Nayaa - mm?

Ewron - bo ty znasz te anime co nie powiedziałem słodkim głosikiem

Nayaa - No coś tam się znam.. A co z Anime? O! Podekscytowanym głosem powiedziała, Jednak może ktoś cię namówił do obejrzenia??

Ewron - no w skrócie.. obiecałem ze obejrzę a ja się nie znam.. chcesz może ze mną obejrzeć? peepoShy..

Nayaa - Hmmm.. Kamilek, mam wsumie anime co ci może się spodoba, mamy trochę podobny gust a więc ci się pewnie spodoba.. tylko musisz ładnie poprosić... heszh

Ewron - no proszę ładnie tak serdecznie o obejrzenie ze mną Kamilkiem anime peepoShy

Nayaa - Oo jak słodko.. No dobrze znajdę dla ciebie tą noc, bo trochę długie są odcinki, a niewiem na ile nas wciągnie.. 

Ewron - Dzięki Naya super jesteś.. Ale jeżeli jakims cudem nagrałaś jak tak poprosiłem to ciebie zestalkuje i zbombarduje ci dom.. Żartobliwie  powiedziałem..

Nayaa - No to spróbuj hehh

Ewron - Nie gadaj ze to nagrałaś..

Nayaa - Może tak może nie..

Ewron - Ja*ierdole..

Nayaa - CO? hahahh zaczęła się mocno śmiać 

Ewron - Nie trzeba było długo stalkować Maja ******

Nayaa - eee? Co??! Jak?!

Ewron - No widzisz mam swoję kontakty.. Niewiem do czego chcesz użyć tego nagrania, ale pozwolę ci go zachować pod dwoma warunkami, 1 to ze nigdzie to nie opublikujesz a 2 ze mnie zaakceptujesz na fejsbuku heh uśmiechnąłem się.

Usłyszałem obok mikrofonu Nayki powiadomienie z telefonu, idealnie jak wysłałem zaproszenie do znajomych.

Ewron - Widzę ze się nie pomyliłem, to jak będzie? heheh

Nayaa - No jezu jaki Stalker.. niech ci będzie.. i chodź już oglądamy.. Nigdy z tobą nie wchodzę w układy..

Zauważyłem powiadomienie o zaakceptowaniu, ucieszyłem sie mocno nie wiadomo dlaczego.

Dziekuje powiedziałem uśmiechnięty. Jest się Warlordem! Jest się playerem, co nie!

Nayaa - No jest no jest pffh.. 

Przez całą noc razem oglądaliśmy Anime, nawet nie skupiłem się nad Anime, przez chwilę to nie ogarniałem ze to wogóle jest Anime, jej głoś mnie mocno przyciągnął, nie mogłem sie skupić, przy okazji przeglądałem sobie jej fb.. Wyglada.. pięknie..




Koleżanka z Rusta | Nayaa x Ewron [END OF CHAPTER #1]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz