Roast Friza

492 16 1
                                    

OHO.. CZY DZIŚ CRINGE XD?

Pov Ewron:

Wstałem o 14.. Wczoraj był stream do 1 aby zaliczył się jako dzień dzisiejszy, a więc dziś wolne.. Roast się zaczyna o 19:30 a After Party przewidziany na około po 21:30.  Lecz chętnie bym spędził z Mają dzień, ubrałem się narazie w normalne ciuchy i zbierałem się aby zadzwonić do Maji. Dziś w planach zakupy ciuchów na ten Roast Friza oraz coś do żarcia, przy okazji wyczillowanie bomby.

Dzwonienie... i Odebrany telefon.

Maja - Halo Kamilek?

Usłyszałem słodkie Kamilek a więc odpowiedziałem

Kamil - No hej Majusia, co ty na to aby sobie spędzić trochę czasu razem przed tym Roastem? I tak masz wolne a ja musze wyskoczyć kupić tam ubrania i przy okazji sobie zjemy.. Co ty na to peepoShy..

Maja - Kamilek, jak chcesz.. Możemy wyskoczyć, ja tam mam ubranie lecz mogę ci pomóc wybierać hahah..

Kamil - No właśnie, to idę już powoli do ciebie.. Widzimy się!

Maja - No widzimy się

Rozłączyłem się oraz poszedłem do niej do mieszkania, jako iż miałem klucz wbiłem się jak do siebie.

Kamil - Maja.. Halo? Mogę wejść?

Maja - Myje się, ale możesz wejść, zaraz do ciebie przyjdę..

Kamil - No spoko. Zamykam drzwi za sobą oraz siadam na łóżku.

Kamil - Możesz się narazie  ubrać czillowo jak chcesz, później się jakoś ubierzemy a narazie to czilera totalna..

Maja - WIEM! Krzyknęła z ubikacji.

Po dłuższej chwili drzwi do ubikacji się otworzyły a ona wyszła..

Kamil - No nareszcie! Ile można czek..

Wychodzi i nie mogę uwierzyć.. Wyglada pięknie.. 

Kamil - A no jednak cofam swe słowa, jednak było warto poczekać, pięknie wyglądasz.

Maja - No wez nie wygłupiaj się Kamilek haha... To co, idziemy?

Pierw poszliśmy do sklepu, spotkaliśmy tam znów Blaszkę! Lecz on nas nie zauważył i poszedł do maka.

Kamil - No patrz co za debil hahahahah..

Obaj się uśmialiśmy.. Maja pomogła mi ze wybraniem outfitu i wyruszyliśmy sobie coś zjeść do nawet ładnej restauracji w Warszawie.

Ja zamówiłem sobie hamburgera a Maja pizze. Zaproponowałem jej zdjęcie by sobie wstawiła gdziekolwiek by zrefreshować jej ig którego nie używała przez długi czas 

 Zaproponowałem jej zdjęcie by sobie wstawiła gdziekolwiek by zrefreshować jej ig którego nie używała przez długi czas 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wysłałem jej zdjęcie na messengerze.. Lecz również wysłałem na discordzie Hopakowym razem z napisem B)

Odrazu dostałem mass dm czy to Nayaa i powodzonka, lecz wyciszyłem telefon i zjadłem obiad z Mają.

Koleżanka z Rusta | Nayaa x Ewron [END OF CHAPTER #1]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz