**Autors Note: Kocham tą grafike XDDD i dziekuje za 2K wyswietlen kocham was kckckck**
**TIME LAPSE PO STRUMYKU**
*Playing Zeamsone ft. Gedz - Everest*
Pov Ewron:
Po godzinnym streamku i pograniu wraz z hopakami w Fortnite wziąłem i spakowałem mały plecak, włożyłem jakąś dodatkową koszulkę, spodnie i skarpety. Zamówiłem ubera i pojechałem na centralny.
Oczywiście uber musiał się spóźnić ale nie była to dłuższa chwila a sam kierowca był bardzo miły. Jest 12:30 a pociąg jest o 12:50 więc miałem chwilę odetchnięcia awięc poszłem do sklepu po colke i czekoladkę w między czasie jak czekam. Wziąłem pierwszą klasę bo nie była tak naprawdę aż tak droższa od zwykłej to postanowiłem ze zjem na pociągu.
Podczas oczekiwania na pociąg napisałem do Maji o jej adres. Wiedziałem ze nie spała gdyż zjawiła się na porannym strumyku, po 5 minutach dostałem odpowiedz i jedynie co mi pozostało to czekać.
Po 20 minutach podjechał pociąg, wsiadłem i zająłem moje miejsce. Wziąłem sobie miejsce przy oknie. Przy mnie są 4 stoliki lecz wynająłem wszystkie by jakiś debil się tu nie łatał. Zamówiłem sobie jajecznicę i jadę w drogę! Odpaliłem muzykę i przekąsałem jajecznicę.
**TIME LAPSE 4H**
Wyszedłem z pociągu o 16 a miałem się spotkać z Majką o 17. Pojechałem do centrum do hotelu którego wynająłem. Hotel dla dwóch osób. Trudno będzie utrzymać naszą relacje sekretem przed Hopakami.. Nie to ze się wstydzę lecz nie wiem jak odbiorą to ze ja mam dziewczynę.. A nią jest Nayaa.
Odłożyłem moje rzeczy w hotelu i pochillowałem bombę, porobiłem zdjęcia Hopakom hotelu i Krakówa. W między czasie napisałem do Maji by nie jadła obiadu gdyż razem sobie zjemy i dostałem odpowiedź od Wujka Łukiego ze mogę jak najbardziej wziąć Maje ze sobą.
Zamówiłem ubera i pojechałem pod dom Maji.
**TIMELAPSE 15 M**
Pod domem Majki podziękowałem uberowi i podszedłem pod dom Maji. Po zadzwonieniu w dzwonek odebrał jej brat Michał znany jako Michu.
Michu - H?
Kamil - Michu, wpuść mnie.
Michu - Ewron xD?
Maja - Ewron?
Usłyszałem Maje w oddali.
Kamil - Niespodzianka?
CZYTASZ
Koleżanka z Rusta | Nayaa x Ewron [END OF CHAPTER #1]
FanfictionHistoria o Ewroniku i Nayce, bazowana na ostatnich wydarzeniach. Oczywiście parę rzeczy z opowieści jest dociągnięte aby było ciekawe. Również chcę przytłoczyć to ze jest to z większości wymyślone scenariusze oraz ze jest to jedynie ship. Nie zachę...