DYMY SMP FINALE

456 19 3
                                    

FINAŁ <3

Warszawa 17:23
Dojechałem do Warszawy.
POV EWRON:

Zamówiłem ubera i pojechałem do domu, zamówiłem jedzenie i popisałem z menago poczym zauważyłem ze Mandzio do mnie napisał.
DISCORD:
Mandzio - Kamilek zapraszam twoją ekipę na serwer DYMY, taki freebuild bez ograniczeń, bedzię masa twórców, masz tu listę i jak coś jesteście dodani <3 (Nayaax, Ewroon, xDiables, Thorcik, MrBlaszka)

Oho.. Zapowiada się ciekawie, dziś niby ma być start.. Chętnie wbijemy mu odpisałem i o 19 odpaliłem streamka. WICOWIE DZIŚ NOWY SERWER. 20:00.
                              TIMELAPSE/GTA
O 20:00 Na serwer dało się już wbijać, po tym jak admini pogadali o samym kontekście tego serwera on sam się zaczął.
Zaczynamy tryhard.. - Powiedziałem Czatowi.
Przy starcie wbił do nas skkf oraz kuboxik i później przy okazji Zwierzak o pytanie czy mogą dołączyć. Idealnie się składało.. Ekipa Gotówa.. Rodzina LA MORTE. Serwer zaczął się zajebiście, tryhardzik i shrimping był, raczej norma. Nie wiedzieliśmy ze ten serwer aż podciągnie MIESIĄC.
Nasza ekipa była zajebista, w 8 graliśmy razem na Dymach oraz w inne gry czy to golf czy to skribbl.io..
Tak mi się fajnie grało ze zaoferowałem im grę razem na GTA RP który miał się zacząć na początku roku, LA MORTE w GTA było normalnie grane, były bekowe akcje, do nas dołączył Kiśielek i paru starych znajomych moich oraz Nayki. Na jednej postaci grałem szefa włoskiej mafii a na drugim Mokotów.

                                SPOTKANIEPo wielu razem spędzonych chwil zrobiliśmy meet up u Thorka w domu gdyż wrócił do Polski na wakacje, każdy przyjechał

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

                                SPOTKANIE
Po wielu razem spędzonych chwil zrobiliśmy meet up u Thorka w domu gdyż wrócił do Polski na wakacje, każdy przyjechał. Spotkałem Kuboxa i Zwierzaka w realu i powiem wam, zajebiści ludzie.
Jednak dobrze trafiłem, nasza ekipa jest zajebista. Zrobiliśmy sobie taki obóz w domach bo razem mieszkaliśmy tydzień w domku na granicach Warszawy na który wszyscy się rzuciliśmy. 3 dni dość mało lecz mieliśmy trochę zjebanych pomyśłow.

————————————————• Nayeczka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


————————————————
Nayeczka

Nayeczka Chilling With De Boyss@ewroon @xth0rek @mrblaszka@kuboxtoja @florek @xDiables @Zwierzaczunio3281 Polubieńewroon - PogUkuboxtoja - B) ———————————————Zajebiście

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Nayeczka Chilling With De Boyss
@ewroon @xth0rek @mrblaszka
@kuboxtoja @florek @xDiables @Zwierzaczunio
3281 Polubień
ewroon - PogU
kuboxtoja - B)
———————————————Zajebiście. Spotkanie zakończyliśmy kolacją w dosyć luksusowej restauracji, byliśmy trochę nafurani lecz po tym jak cała restauracja zaczęła się cieszyć to pytaliśmy się czy oni nie bardziej..

Większość ludzi stało przed telewizorem, gdy powiedziałem im ze to sprawdzę zauważyłem wiadomość o tym ze znów można podróżować, szczepionka działa oraz znaleźli anty biotyk który działa aż miesiąc, chroni cię przed korona wirusem, wiadomość która oznacza jedno, powracają podróże. Wróciłem do stolika i opowiedziałem ekipe ze można już podróżować.
Skkf - To co, jedziemy do Włoszech?
Ewron - Tha hahah.
Kubox - ZA RZYM?
Diables - oj tak tak kuboxik..
Ewron - Ty tam się zamknij, chyba ze chcesz stawiać lot..
Diables - mówi to złota 44.
Nie myślimy o tym przez cały wieczór, po restauracji każdy się wybrał w swoje drogi, wziąłem Maje do siebie.
Maja - Hh? Co się opier-
Chyba zapomniałem dodać ze mocno nafurana jest..
Kamil - Wakacje spędzasz ze mną.
Maja - Co?
Wchodzę do mieszkania, rzucam ją na łóżko ze sobą, ona się odwraca i skakuje na mnie całując..

Maja - Co?Wchodzę do mieszkania, rzucam ją na łóżko ze sobą, ona się odwraca i skakuje na mnie całując

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

KCCC <3
KONIEC #1 Książki!
Jeżeli chodzi o nexta, to bęeeeeeedzie? Ee TAK..
Tylko na Wielkanoc przerwa i dopiero zaczniemy może od środy czy coś?
Wiecie trzeba nabrać chęci, ludzie muszą przeczytać i  trzeba się namyślić ale chyba gdzieś się znalazł SNEAK peak następnego chaptera.
Kocham was, 2,5 k razy przeczytane i ponad 100+ serc. Bardzo duża ilość jak na pierwszą książkę.
W tej czesci pewnie zobaczyliście coś innego bo testuje nowe rzeczy i wszystko by bylo widac ze #2 jest bardziej dopracowane.
Oczekujcie PROLOGU na dniach..
(Bedzie to jego oddzielna książka wiec daj followa)
TO TYLE, JAK COS PISZCIE W KOMENTARZACH JA NAPEWNO ODPISZE KCCKCKCK <3

(Bedzie to jego oddzielna książka wiec daj followa)TO TYLE, JAK COS PISZCIE W KOMENTARZACH JA NAPEWNO ODPISZE KCCKCKCK <3

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. W #ewroon

1. W #Hopaki

2. W #Kwadratowa

44. W #ship 

3. W #streamer

Topy # w ktorych sie znaleźliśmy, kc !



Koleżanka z Rusta | Nayaa x Ewron [END OF CHAPTER #1]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz