Tak oto trafiliśmy pod dom ekipy a Naya organizacyjnie wrzuciła zdjęcie na jej publicznym instagramie.
————————————————
Nayeczka
••• Polubione przez ewroon i 1320 innych.
Nayeczka: ewronshop.pl 👀🔜
Pokaż wszystkie 200 komentarzy..
ewroon - 👀
xdiables - oho..
————————————————
Pierwsze co nas napotkało to Patec który podszedł pod bramę i ją otworzył, przywitał mnie oraz Maję i zaprowadził do domu. Przy drzwiach czekało paru członków by nas przywitać. Patec poszedł nagrywać odcinek a Tromba zaoferował mi i Majce oprowadzenie po całym domu. Ten dom jest jeszcze większy niż na filmie..
Maja - Ogromy dom..
Tromba - Heh.
Kamil - Bez kappy..
Po oprowadzeniu które trwało z dobre 30 min poszliśmy do głównej sali gdzie napotkałem Wujka Łukiego z papierami o sklep. Maja została z Murcix i Kasią a więc na spokojnie usiadłem i wziąłem papiery.
Podpisane! Powiedziałem podpisując ostatni papier i wstając ze krześła.
Wujek Łuki - No i zajebiście, byśmy mieli dalsze owocne współpracę a teraz, pijmy!
Podał mi rękę a ja mu, podał mi drina i zaprosił do drugiego pokoju z sofą gdzie odbyła się impreza. Impreza dość wyczerpująca ale deal podpisany i jedynie co pozostało to się cieszyć!
**TIME LAPSE PARE GODZIŃ**
Godzina druga w nocy, impreza zwolniła i prowadziły się rozmowy na kanapie, spojrzałem na Maje a ona na mnie, obydwoje byliśmy ledwo zadujani. Wyciągam telefon i wchodzę w apke ubera, suchor spogląda na mój telefon i się pyta.
Suchor - Spadacie już?
Maja - He?
Kamil - Na spokojnie, zanim jebany Mikael Ahmed się pojawi to minie godzinka..
Każdy się zaśmiał, prawie się spełniło bo na „Mikaela" Czekaliśmy 40 minut, ubraliśmy się i pożegnaliśmy. Wsiadamy do ubera i jedziemy do mego hotelu.
Maja - Zajebiście było powiem ci..
Kamil - No wiem, wogóle ekipa spoko ludzie, bardzo fajni.
Maja - No to prawda.. Gdzie jedziemy?
Kamil - Do mnie..
Maja - Co?
Spogląda na mnie zdziwiona
CZYTASZ
Koleżanka z Rusta | Nayaa x Ewron [END OF CHAPTER #1]
FanficHistoria o Ewroniku i Nayce, bazowana na ostatnich wydarzeniach. Oczywiście parę rzeczy z opowieści jest dociągnięte aby było ciekawe. Również chcę przytłoczyć to ze jest to z większości wymyślone scenariusze oraz ze jest to jedynie ship. Nie zachę...