TANITIM

3K 305 279
                                    


" Bak küpeli kardeşim sen olaya Fransız kalma mevzunu çok yanlış anlamışsın. Burası Müslüman mahallesi burada adama o salyangozları sattırmazlar." diyen Aslan'ın ses tonu Mathieu'yu öldürmek istercesine nefret doluydu.

Başlarına toplanan kalabalığın meraklı bakışları ile renkten renge giren Eslem, dedikodu kazanına malzeme edilecek bu kavga yüzünden kendisini suçluyordu. İki genç adamın birbirine olan nefret dolu bakışları sürüp giderken, cılız bir sesle dudaklarını araladı ve " Aslan abi lütfen bırak gitsin, bizim buraların adetini bilmez etmez. Kendisini Fransa'da zannettiği aşikar. Hem sadece cüzdanımı getirmek için beni arıyormuş." dedi.

Sevdiği kızın kendisine abi diye hitap etmesine bozulan Aslan, Eslem ve küpeli Fransız arasında hiçbir şey olmadığını öğrendiği için derin bir nefes aldı. Sonrasında ise tiksinen bir ifade ile yüzünü buruşturup Mathieu' nun yakasını bıraktı.

Günlerdir bir hayali kovaladığını düşünen Mathieu, genç kızın naif sesinden dökülen bir kaç cümle ile yeniden emin oldu hislerinden. Basit bir hoşlantı veya heyecan değildi bu. Aşktı kaç gecedir uykularını alıp götüren. Eslem'di.

Heyecanına yenildi bir kez daha, hiç bir art niyeti olmadan sözlerinin ne sonuçlar doğuracağını bilmeden kıpırdattı dudaklarını. " Aime Moi Eslem..."

Helallik almak için geldiği Türkiye'de helalini bulan bir Fransız'ın hikayesi...

17.03.2021 Tarihinde yayınlanmaya başlamıştır.

Tanıtım amaçlı yayınlanmıştır. Bölümler Sana Yenildim İsimli kurgum final yaptıktan sonra gelecektir.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AİME MOİ ESLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin