Yara Ma Yha Aborijin folklorundan kan emen bir yaratıktır, ağaçların tepesinde bir kişi altından yürüyene kadar gizlenir, sonra ağaçtan kişinin üzerine atlar, hemen hemen tüm kanını emer, sonra hepsini yutardı. Zavallı ruhu yuttuktan sonra, kişiyi tekrar uyandırır, bir bardak su ve kestirir, sonra uyanarak kişiyi defalarca kusar ve bunu yaptıkça, her seferinde kısalır ve kızarır. kendileri bir Yara Ma Yha Who olur.
Kızıl saçlı ve tenli, yaklaşık 4 fit boyunda, kırmızı kurbağa benzeri bir erkek veya kadına benziyor. Dişsiz geniş bir ağzı vardır. Genellikle insan olan kurbanlarının kanını emmek için kullandığı parmak uçlarında emiciler var. Bir yılan gibi çenesini açabiliyor.
Saldırı yöntemi zekice ve şanssız insanlara puan veriyor. Ağaçlardan, genellikle incir ağaçlarından kişinin üzerine düşer, sonra insanın kolunu tutar ve kaçmadan önce kanı emmek için parmaklarındaki vantuzları kullanır. Daha sonra geri döner ve kurbanı bütün olarak yer ve bir dahaki sefere kolay bir yemek için kusar. Sonunda bu isyan sürecini durduran Yara aa'dan sonra kurban, yaratıklardan birine dönüşmüş olacaktır.
Emme kaplarını andıran bir görünüme sahip parmakları olan, Güneydoğu Asya'dan bir primat, bilinmeyen bir çeşit çeşit olabilir. Tarsiyerler nispeten zararsız ve Yara Ma Yha Who'dan çok daha küçük olduğu için bu teoriyle ilgili bazı sorunlar var. Ayrıca bildiğimiz kadarıyla Avustralya'da da yaşamıyorlar.
Yara-Ma-Yha-Kim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİTOLOJİ
Non-FictionBir çok ülkede bahsedilen kulaktan kulağa dolaşan mitolojik olaylar vardır. Ben size bildiğiniz veya bilmediğiniz olayları anlatacağım. BU KİTAP KÜÇÜK ÇOCUKLAR İÇİN UYGUNSUZ GÖRÜNTÜLER İÇERİR!!