Moğol Ölüm Solucanı

13 3 0
                                    

Moğol Ölüm Solucan'ın' ın yerli isim, Olgoi-Khorkhoi , araçlar 'bağırsak solucanı' nedeniyle bir bağırsak boyutudur kırmızı kan benzeri renk ve boyutuna göre ayarlayın. Birçok kişi tarafından 2-7ft uzunluğunda olduğu, aşındırıcı sarı tükürük salma ve elektrik patlamaları üretme kabiliyetine sahip olduğu tanımlanmıştır. Ancak bu ikinci gücün Gobi göçebeleri tarafından folklorik olduğu düşünülmektedir. Batı kültürü bu canavarı "Moğol Ölüm Solucanı" olarak adlandırmaya başladı.

Moğol göçebeleri, dev solucanın avını asidik bir maddeyle kapladığına ve her şeyi aşınmış sarı renge dönüştürdüğüne inanıyor. Efsane, yaratığın saldırmaya başladığında vücudunun yarısını kumdan kaldırdığını ve patlayana kadar şişmeye başladığını ve talihsiz kurbanın her yerine ölümcül zehir saldığını söylüyor. Zehir o kadar zehirlidir ki av anında ölür. Hayvancılık ve insanların ana avı olması gerekiyordu. Moğolistan 1990 yılına kadar Sovyet kontrolü altında olduğu için Batı'daki Ölüm Solucanı hakkında çok az şey biliniyordu. Son yıllarda, araştırmacılar yaratığın varlığının kanıtlarını arayabildiler. Önde gelen Loch Ness Canavarı dedektiflerinden biri olan Ivan Mackerle, bölgeyi inceledi ve birçok Moğol insanıyla solucan hakkında röportaj yaptı. Görülmelerin hacmi ve garip ölümler nedeniyle,

Kimse solucanın gerçekte ne olduğundan tam olarak emin değil. Uzmanlar bunun gerçek bir solucan olmadığından emin çünkü Gobi Çölü, annelidlerin hayatta kalamayacağı kadar sıcak bir bölge. Bazıları bunun bir deri gibi olabileceğini öne sürdüler, ancak küçük bacakları ve pullu bir cildi var, oysa tanıkların anlattıkları solucanın uzuvsuz ve pürüzsüz gövdeli olduğunu belirtiyor. En olası açıklama, ölüm solucanının yeni bir amphisbaenia türü veya bir grup oyuk sürüngen olan solucan-kertenkele olmasıdır. Yerli Moğol halkı Ölüm Solucanının doğasına ikna olmuş olsa da, dünyanın geri kalan bilim topluluğunu tatmin etmek için daha fazla araştırma yapılması gerekecek.

2005 yılında Fortean Zooloji Merkezi'nden bir keşif gezisi, ölüm solucanının izinde Gobi'nin bin milini geçti. Muhtemelen büyük, bilinmeyen bir solucan kertenkele türü olduğu ve ona atfedilen güçlerin uydurma olduğu sonucuna vardılar.

Bilgiler;

- Graboids adı verilen Tremors serisindeki ana antagonistler , Death Worm'a dayanıyordu.

- Ölüm Solucanı , Moğol Çölü'nde mahsur kalan birkaç ATV sürücüsüne bir paket Ölüm Solucanının saldırdığı Kayıp Bantlar'da göründü .

-2010 yılında, orijinal Syfy filmi Moğol Ölüm Solucanı, solucanlar uzatılabilir çeneli ve duvarlara tırmanabilen yaratıklar gibi devasa sümüklü böcek olarak görülüyor. Bu filmdeki solucanlar, geleneksel efsanenin söylediğinin aksine, asidi şok etme veya tükürme yeteneğine sahip değil.

- Popüler oyunda ARK: Survival Evolved, Scorched Earth DLC'sinin bir parçası olarak, Death Worm'u T-Rex'ten daha uzun bir solucan olarak eklediler, ağızda bacak benzeri uzantıları olan ve sadece ısırıp pençe atabiliyorlar. .

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MİTOLOJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin