Siren Head , saygın bir şekilde Trevor Henderson olarak bilinen Kanadalı sanatçı tarafından 2018'de yaratılan kurgusal bir insansı canavardır. Siren Head, Henderson tarafından "dipsiz bir doğaüstü varlığın [s] tatik fiziksel formu" olarak tanımlanmıştır. Siren Başı yaklaşık 40 fit uzunluğundadır, gözü olmadan görebilir, organik dişlere sahip olmasına rağmen yemek yemiyor, büyük popülasyonlu bölgelerde nadiren görülüyor ve genellikle hareketsizdir ancak çok hızlı hareket edebilir. Telefon direğine benzeyen görünümünü insanları avlamak için kullanıyor.
Siren Head, CoryxKenshin, Markplier, PewDiePie ve Jacksepticeye gibi tanınmış YouTuber'ların yaratık ve çeşitli medya ve gayri resmi video oyunları hakkında kendi videolarını yaptıktan sonra son yıllarda son derece popüler hale geldi. Siren Head'i içeren birçok fan yapımı video oyunu vardır , ancak bunlar Henderson'ın kendisi tarafından yapılmamıştır.
Tarih;
Siren Head, 2018 yılında, Trevor Henderson olarak bilinen Kanadalı tasarımcı, sanatçı ve çizgi roman yapımcısı tarafından yaratıldı. Trevor'ın Siren Head'in yarattığı ilham, şu anda Slender Man olarak bilinen çok bilinen creepypasta kötü adamıydı . Siren Head'in şimdiye kadar var olan ilk fotoğrafı, Siren Head'in mezarlıkta hareketsiz durduğu bir fotoğraftı. Henderson daha sonra, yaratığın hikayesini ve dünyanın dört bir yanındaki sayısız kurbanın ortadan kaybolmalarını genişleterek Siren Head'in gittikçe daha fazla görüntüsünü yapmaya başladı .
Siren Head, Slender Man'e benzer şekilde, öncelikle ormanda bulunur; kurbanları tuzağına çekmek için başının üstündeki sirenlerin seslerini çıkarır ve sonuçta cezbetmede başarılı olduğu kurbanları öldürür ve yer. Modus Interactive olarak bilinen bir video oyunu geliştiricisi, sadece adı verilen ilk Siren Kafa fan yapımı video oyunu, oluşturulan Siren Başkanı . Oyunda, bir yürüyüşçü, Siren Head yürüyüşçünün arkasında görünüp peşinden koşmadan önce ölü bulduğu kayıp arkadaşını bulmaya çalışıyor. Yürüyüşçü bir araçta kaçtığında oyun sona erer.
Billy Styler olarak bilinen bir YouTube korku kanalı, Siren Head hakkında birkaç video oluşturdu, yaratık hakkında tüm ayrıntıları sağladı ve Siren Head'e çok fazla dikkat çekti. Bu videoların çoğu, Siren Head'in dünyaya daha fazla maruz kalmasını sağlayarak çok fazla ilgi gördü. Siren Head'in büyümesine yardımcı olan bir başka şey de , oyun için Siren Head'i düşman olarak içeren bir modun piyasaya sürüldüğü video oyunu Fallout 4'tür . Bir YouTuber, mod hakkında videolar çekerek Siren Head'in popülaritesini daha da artırdı. Hatta Fallout 4'te Siren Head'i öldürdüğü bir video bile çekti ve bu da büyük ilgi gördü.
2020'de Siren Head, YouTube oyun topluluğunda ana akım haline geldi ve ilk olarak Markplier, Siren Head oyununu oynatan bir video hazırladığında popüler oldu . JackSepticEye ve PewDiePie, Siren Head'e daha fazla ilgi göstererek onları takip etti. Siren Head hakkında bir TikTok videosu oluşturuldu ve Siren Head'in orijinal sesinin popüler müziğe veya diğer seslere dönüştüğü bir meme haline geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİTOLOJİ
Non-FictionBir çok ülkede bahsedilen kulaktan kulağa dolaşan mitolojik olaylar vardır. Ben size bildiğiniz veya bilmediğiniz olayları anlatacağım. BU KİTAP KÜÇÜK ÇOCUKLAR İÇİN UYGUNSUZ GÖRÜNTÜLER İÇERİR!!