Long Horse

12 3 0
                                    

Long Horse , Trevor Henderson tarafından yaratılan ve 2018'den kalma kahramanca bir Internet-Urban Legend yaratıktır.

Görünüm;

Uzun At, kafasına çenesi olmayan bir at kafatasına sahip bir yaratık gibi görünüyor. Esnek deriden yapılmış soluk boynu, boynunun her tarafına sarkan siyah yele parçaları ile sonsuz uzunlukta görünüyor. Parmak gibi bükülen boynunu bükerken çatlama sesleri de çıkararak mümkün olduğunca az veya çok sayıda eklem oluşturmasına olanak tanır. Özellikleri nedeniyle boynunun doğrusal uzayda bağlanması gerekmez. İlginç bir şekilde, Long Horse'un tarçın gibi koktuğu söyleniyor.

Tarih;

Long Horse, 24 Ağustos 2018'de Trevor Henderson adlı bir kullanıcının Long Horse'u gösteren bir resim yayınladığı ve kullanıcının daha önce atı hayal ettiğini anlatan yaratığın bir resminin internette yayılmaya başlamasıyla bir efsane olarak kuruldu.

Gelecekte, Trevor tarafından banliyöde olduğu anlaşılan başka bir yaratık resmi yayınlandı ve yaratığa Long Horse adını verdi. Uzun At'a ait eski bir mağara resmi de üç insanın etrafında bulundu ve açıklamada, Uzun At'ın çok eski zamanlardan beri buralarda olduğu ortaya çıktı.

İlginçtir ki, eski çizim Long Horse'un insanların koruyucusu olduğunu gösteriyor. Tamamen zararsızdır ve amacı insanları yaklaşan tehlikelere karşı uyarmaktır. Bir insan bir boyun çatlağı duyarsa veya yaratığın uzun boynunu görürse, mesaj, Uzun At yüzünden değil, daha sonra olacaklar yüzünden bir felaketin olacağıdır.

Long Horse'un bir resmi daha yayınlandı. Sadece "yeni bir görüş" diyor. hareket halinde ", yani Long Horse büyük olasılıkla o bölgedeki insanları yaklaşan bir felaket konusunda uyarmak için bir yere gidiyor.

Kişilik;

Long Horse'un kişiliği hakkında pek bir şey bilinmiyor. Ancak daha önce de belirtildiği gibi insanı önemsediği, koruyucusu olduğu ve felaketler konusunda uyardığı bilinmektedir. Ayrıca meraklı bir doğası olduğu için defalarca bahsedilir, ancak merakını tam olarak nasıl gösterdiği şu anda bilinmemektedir. Trevor tarafından yapılan küçük alıntılara göre, Long Horse elma ve şefkat gibi tekliflerden hoşlanır, ancak büyük olasılıkla gerektirmez.

Yetenekleri;

Long Horse felaketleri önceden haber verebilir ve ışınlanabilir ve bu yeteneklerini başkalarını uyarmak için kullanır. Boynunun sonsuz doğası nedeniyle fiziği kırabilir ve yerçekimine meydan okuyabilir ve görünüşte havaya yükselebilir. Vücudunu bükebilir ve boynundaki eklem sayısını ayarlayabilir ve boynun doğrusal boşlukta bağlanması gerekmez. Long Horse insanların rüyalarına girebilir ve Trevor bir keresinde birisi Long Horse'un boynuna bir süre uzağa bakmadan bakarsa, sonunda toz haline geleceğini ve bunun da paranormal doğası nedeniyle Long Horse'u büyük olasılıkla etkilemeyeceğini söylemişti. Tarçın kokusunu da yayabilir. Uzun At'ın Tanrı tarafından gönderilen bir melek olduğu kimi tarafından tahmin edilmektedir .

 Uzun At'ın Tanrı tarafından gönderilen bir melek olduğu kimi tarafından tahmin edilmektedir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MİTOLOJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin