Slender Man sayısız memes, oyun ve creepypasta hikayeleri görünen, internette ünlenen mitolojik bir yaratıktır. İnce Adam'ın ortaya çıkışı, en yaygın olanı korku olmak üzere birçok farklı duyguya yol açar. Çocukları kaçırdığına inanılıyor. Bununla birlikte, yaşı ne olursa olsun herhangi bir insana saldırdığı biliniyor.
Görünüm;
Slender Man genellikle siyah veya gri takım elbise, kırmızı veya siyah kravat ve beyaz gömlek giymiş, gözleri, ağzı veya açıkça tanımlanmış yüz hatları olmayan uzun bir adam olarak görünür. Kılı yoktur ve genellikle normal görünen çıplak ellere sahiptir. İnce Adam tipik olarak, duruma bağlı olarak 6 ila 15 fit uzunluğunda ve videoda yaklaşık 6-7 fit uzunluğunda olarak tasvir edilir ve literatürde tasvir edilir. Bazıları, İnce Adam'ın ince bir deri zarı ile kaplı bir yüzü olduğuna inanılıyor. Ancak, bunun bariz nedenlerle henüz kanıtlanması gerekiyor.
Yetenekleri;Slender Walking - Slender Man'in istediği zaman ortaya çıkıp kaybolma yeteneğine verilen yaygın bir isim. Bunun uygun ışınlanma mı yoksa hareket etmek için kullandığı başka bir evren mi olduğu bilinmemektedir.Kamuflaj - İnce Adam'ın, insanları uzaktan insan olduğuna inandırmak için toplumun üst düzey bir üyesi şeklini aldığına inanılıyor. Bunun doğru olup olmadığı bilinmemektedir. Ayrıca uzaktan bir ağaç gibi yanıldı.Zihin Kontrolü - İnce Adam, bir kişinin zihnini bilinmeyen bir ölçüde kontrol etme yeteneğine sahiptir. Şimdiye kadar bir kurbanın beynini yıkadı (Stockholm Sendromu), bir kurban üzerinde kısmi kontrol (Vekiller) ve tam kontrol (Kuklacılık). Henüz kuklacılık örneği olmasa da internet ARG'lerinde ve oyunlarında diğer ikisinin örnekleri var. Örneğin, DarkHarvest00'daki kült beyin yıkandı, Slender: The Arrival'dan Kate karakteri ise onu delirttikten sonra Slender Man tarafından bir vekil haline getirildi.Kimliğe Bürünme - Sık gösterilmese de, İnce Adam'ın insan konuşmasını ve kahkahasını taklit etme yeteneğine sahip olduğuna inanılıyor. Ayrıca, genellikle başka bir çocuğu içeri çekmek için bir çocuğun gülüşünü taklit ettiği de bilinmektedir.Dokunaçlar - İnce Adam, sırtından ve omuzlarından dokunaç benzeri uzantılar üretme yeteneğine sahiptir. Dokunaçlar, örümceğe benzer şekilde ulaşmak, kapmak, engelleri geçmek ve yürümek için kullanılır.Seçici Görünürlük - İnce Adam, onu kimin görebileceğini belirleme yeteneğine sahiptir. Resimlerde herkes tarafından görülebilir, ancak dijital kameralarda bazı bozulmalar olacaktır. Hayvanlar, İnce Adam'ı nerede olursa olsun, dolayısıyla İnce Adam'ın ilk öykülerindeki hayvan cesetlerinin çantalarını görebilir.Distortion - Slender Man yakınındaki herhangi bir dijital cihaz distorsiyondan muzdariptir.Pyrokinesis - İnce Adam'ın ateş üzerinde kontrolü olduğuna inanılıyor, ilk hikayelerde olduğu gibi, genellikle bir kişiyi takip ettiği veya öldürdüğü sırada veya sonrasında varlığının herhangi bir kanıtını ateşe vermişti.İnce Hastalık - İnce Adam ile temasa geçen bazı insanlar garip bir hastalıktan muzdariptir. Belirtiler arasında öksürük, ağızdan, burundan veya gözlerden kanama, kusma, yönelim bozukluğu, olası bayılmalar ve potansiyel olarak ateş yer alır. İnce Hastalığın Sigma Radyasyonundan kaynaklandığına inanılıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİTOLOJİ
Non-FictionBir çok ülkede bahsedilen kulaktan kulağa dolaşan mitolojik olaylar vardır. Ben size bildiğiniz veya bilmediğiniz olayları anlatacağım. BU KİTAP KÜÇÜK ÇOCUKLAR İÇİN UYGUNSUZ GÖRÜNTÜLER İÇERİR!!