Ülke Yol Yaratık çoğunlukla onun rahatsız edici bir görünüm için bilinen Kanadalı korku sanatçı Trevor Henderson tarafından oluşturulan bir internet şehir efsanesi. Adından da anlaşılacağı gibi, Country Road Yaratık, arka kırsal yollarda görülme eğilimindedir, ancak yiyecek için avlanıyorsa ve avını bulmak veya yakalamak son derece zorsa buradan ayrılabilir.
Biyografi;
Country Road Yaratık, ellerinde çok uzun pençeleri olan soluk, uzun ve ince bir yaratık olarak gösteriliyor. Aynı zamanda boynunu ve kollarını imkansız pozisyonlarda bükebiliyor gibi görünüyor. Bu yaratığın ilk resmi ormanda yayınlandı. Bir aracın içindeki bir kişi, yolun karşısına koşarken o kişiye bakan Yaratık'ın resmini çekmiştir. Daha sonra, Yaratık'ın bir binaya tırmanıp diğer tarafa giden bir fotoğrafı gibi Yaratık'ın daha olası resimleri yayılmaya başladı. Ancak, klasik bir YouTube videosuna referans olabilir.
Yaratık'ın bir kişinin arabasının camından geçerken yürüdüğünü gösteren bir fotoğrafla birlikte daha fazla görüntü ortaya çıkmaya başladı. Başka bir fotoğraf, Yaratık'ın uzun pençeli elinin bir bodruma indiğini gösteriyor, ancak fotoğrafın başlığı, bir kişinin gördüğü bir rüyanın çizimi olduğunu ima ediyor (bu nedenle Yaratık olmayabilir). Birisi, Yaratık'ın önünde duran, Yaratık'ın ellerini yerde gösteren ve canavarın, fotoğrafı çeken kişiye doğrudan bakarken, ona atlamaya hazır görünen bir fotoğrafını bile çekti.
Bu Yaratık'ın son fotoğrafı, bir aracın önünde duran soluk beyaz bir adamı gösteriyor ve adamın pençeli eli Yaratık'ın eliyle aynı görünüyor. Bu nedenle, Yaratık'ın kurbanlarını ormanın içine çekerek orijinal biçimine geri dönmesi ve kurbanları parçalamak ve tüketmek için pençelerini kullanmak için başka varlıklara şekil değiştirebilme yeteneğine sahip olduğunu ima eder.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİTOLOJİ
Non-FictionBir çok ülkede bahsedilen kulaktan kulağa dolaşan mitolojik olaylar vardır. Ben size bildiğiniz veya bilmediğiniz olayları anlatacağım. BU KİTAP KÜÇÜK ÇOCUKLAR İÇİN UYGUNSUZ GÖRÜNTÜLER İÇERİR!!