Part 36

291 14 5
                                    

Terwijl Calum en Niall nog altijd ruzie maken staat Harry met een zucht op en loopt naar boven.
De slaapkamer deur staat op een kiertje open, Harry kan naar binnen kijken en ziet Louis op het bed zitten met zijn boekje.
Dus toch, schrijft hij? 
Als Harry langzaam de kamer binnen loopt verstopt Louis snel het boekje onder zijn kussen.
'Mag ik het niet zien?' Vraagt Harry en gaat tegenover hem op het bed zitten.
Verlegen schud Louis zijn hoofd.
'Mag ik het ooit zien?' Vraagt Harry met een kleine lach in zijn stem.
Louis haalt zijn schouders op en kijkt Harry ondeugend aan.

Daarna laat Louis zijn handen door Harry's krullen glijden.
Het verbaast hem hoe zacht iemands haar kan zijn.
Erg langzaam laat hij zijn handen naar zijn kaken glijden.
Harry kijkt hem aan en Louis laat zijn ogen naar die van Harry rollen.
Erg voorzichtig en traag laat Harry zijn gezicht dichterbij komen.
Louis' blik valt op Harry's zachte lippen, zou hij?

'Ongelooflijk, Calum denkt nog steeds dat hij had gewonnen terwijl ik duidelijk voor stond met acht punten.' Zo snel als ze kunnen trekken ze terug en zwaait Harry zijn benen over het bed en kijkt naar Niall.
'Hij kan gewoon niet tegen zijn verlies.' Zegt hij en loopt naar zijn eigen bed toe.
'Hij heeft ook niet verloren, hij stond tweede.'
'Laat hem nou maar Niall, iedereen weet dat jij gewonnen hebt.'

~

𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚃𝚘𝚕𝚍 𝙼𝚎 𝚈𝚘𝚞 𝚆𝚎𝚛𝚎 𝙳𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛𝚘𝚞𝚜Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu