JIMIN szemszög
Szerda van. Yoongi elhívott randizni. Amióta találkoztunk majdnem minden nap randiztunk. Mivel ő is és én is pincérek vagyunk és elég hasonló a munkabeosztasunk nem olyan nehéz megoldani ezeket a találkákat. Yoongi az eddigiekből ítélve egy nagyon aranyos fiú. Bár látszik rajat, hogy ő egy homoszexuális kapcsolatban a dominánsabb fél szerepét szereti betölteni. Szóval ha ez tényleg összejön akkor én leszek úgymondt a lány. Monjuk nem baj mert... csak rám kell nézni. Szinte mindig festve van a hajam, szeretem a viszonylag passzosabb, de azért mégis férfias ruhákat, és nem dicsekvésből, de nagyon seggem van mint a legtöbb lánynak. Yoongi viszont olyan férfias. Mindig menő cuccokban jár, férfiasabb a parfümjének az illata, mint maga Namjoon, pedig ahhoz azért tehetség kell.
Épp azon áradoztam magamban, hogy Suga milyen tökéletes, mikor is csöngettek. Ez csak ő lehet.
-Szia Jiminie. H-hoztam neked valamit. - ezzel elővett a háta mögül egy csomag bombont.
-K-köszönöm szépen. Imádom a csokoládét. - mosolyogtan rá.
-Huh..... Ez megnyugtat. Kicsit féltem, hogy inkább virágot kellet volna hozzak. - mondta. Aranyos.
-Elhiszed, hogy mindennek örülök?
-El..... Na és..... hova menjünk? Mert ugye... azt mondtad, hogy majd eldöntjük, hogy mihez lesz kedvünk. - vakarta meg kínosan a tarkóját.
-Van kedved bejönni kávézni, vagy teázni? Meg közben megehetnénk a csokit. - amióta csak ismerem Szofi koffeines italok iránti furcsa, de vicces szokásait mindenkitől megkérdezem, hogy teát vagy kávét kér. Mondjuk csak Szofi ivott eddig teát. Viszont az ő kedvéért vagy két tucat fajta tea van a szekrényemben.
-Um... egy teát szívesen elfogadok.- mondta Yoongi.
-Milyent kérsz?
-Miért, milyen van? - kérdezte.
-Hm... szerintem nézd meg, hogy van e amit szeretsz mert, annyi van hogy már nem is emlékszem az összes nevére. - nevettem kissé kínosan.
-Van valaki aki miatt ennyi teád van igaz? - kérdezte kisse szomorkásan.
-Igen. Tudod Szofi. Aki álltal megismerkedtünk. Na ő rengeteg teát iszik. Miatta tartok itthon ennyit. De a nevüket sem nagyon tudom. Valamelyik detox teából szoktam néha inni amikor érzem, hogy felszedtem pár kilót és épp diátázok. Olyankor én is jobban szeretem a teát.
-Értem. Nagyon szerencsés lehet Szofi, ha ilyen rendes barátai vannak. Nekem szerintem Jk az egyetlen igazi barátom. - mondta egy halvany mosollyal. Egy halvány, szomorú mosollyal.
-Jobb, ha az embernek kevés, de igaz barátja van nem? - kérdeztem. Még mindig a teás szekrény előtt álltunk.
-Igen..... Ebből kérnék. - vette le a machát a porcról. Szofi is sokszor kér abból. Ebben nagyon hasonlítanak. Mondjuk.... ha Szofi fiú lenne tuti ő lenne az ideálom.
-Oké. Um... Szofi egy kis tejjel vagy tejszínnel issza. Neked is tegyek bele? Csak mondom.... a macha latte mestere vagyok. - mondtam egy vicces harci mozdulat kíséretében. Yoongi és én is egyszerre nevettük el magunkat.
-Kívancsi vagyok, hogyan csinálod, szóval rendben.
Mikor végeztem a világ legfinnomabb macha lattejával odaadtam Suganak. Csináltam magamnak is egy cappuccinot. Kicsit még beszélgettünk közben ittul a kis italunkat.
-Ez nagyon finom. Nem tudom, hányszor fogom még elmondani de ez isteni. Mostantól mindig hozzád járok teázni. - mondta Yoongi vagy ötödjére.
-Rendben. Kibontjuk a csokit? - kérdeztem.
-Hm... oké. Biztos nem lesz olyan édes mint te, de oké. - elolvadok a bókjaitól. Ez egy nagyon lányos tulajdonságon, de rettenetesen elpirulok, ha megdícsérbek.
Felbontottuk a csoki, sőt, már majdnem el is fogyott, mikor is támadt egy ötletem.
-Nincs kedved valami sorozatot elkezdeni így közösen? - kérdeztem Yoongit.
-Nem vagyok olyan igazán sorozatos ember, de elkezdhetünk valamit.
-Ha nem szereted a sorikat akkor nézzünk inkább filmet. - ajánlottam fel.
-Nem, nem úgy értettem. Csak...... igazából nekem nincs türelmem leülni valahova és végignézni egy sorozatot. Nem tudom. Valahogy ez nekem soha nem volt az erősségem. De nyugodtan nézzünk egyet közösen. Most legalább lesz valami amiért érdemes ott maradnom a tv előtt. - mondta enyhe kuncogással.
-Oké. Akkor valami röviddel kezdjünk amit lesz türelmed végignézi. -mondtam én is kuncogva.
-Rendben.
Elkezdtünk egy 12 részes kdrámát. Kb a hatodik vagy a hetedik résznél tartottunk amikor hallottam, hogy megkordul a pocija.
-Éhes vagy? - kérdeztem.
- Hát.... lehet. - mondta. Eddig végig a kanapén döglöttünk egymásra pakolva a lábunkat, most pedig, hogy fel kellet volna kelni annyira össze voltunk gabajodva, hogy mikor megpróbáltam egyedül felkelni mind a ketten leborultunk eddigi fekhelyünkről. Yoongi a földre esett, én pedig az ölébe.
-É-én... öhmm.... é-én... s -sajnalom...... -szabdkoztam és próbáltam felkelni.
-Maradj csak. Tetszik ez a kilátás. - mondta ekkorra már vörös arcomat kémlelve. Annyira elbűvöl az a tekintet. Nem Jimin. Még egy hete sem ismered. Ez az öt nap nem elég, hogy megismerj valakit.
Felrángattam magam álló helyzetbe, majd segítettem neki is.
-Ne haragudj hogyha az előbb zavarba hoztalak. - mondta enyhén rózsaszín pofikkal. - Csak.... előbb beszéltem minthogy gondolkoztam volna. Tényleg sajnálom.
-Ugyan semmi baj. V-velem is néha megesik..... Um.... Elmehetnénk valahova kajálni nem?
-De miért ne. Ismerek egy egész jó helyet. Én nagyon szeretem. Csendes.
-Szeretem a csendes helyeket. Mehetünk.
-Um.... az kevés lesz. Ma picit hűvösebb van. - szólt az atlétámra mutatva.
-Um... oké. Akkor..... elmegyek veszek ki a szekrényemből egy pulcsit. Várj meg itt. - mondtam és már szaladtam is felsőért. Mire visszaértem a cicám úgy döntött, hogy előtolja a seggét a cicaházából és ismerkedik.
-Nem is tudtam, hogy van cicád. - monda Suga a macskám előtt guggolva és annak hasát vakargatva.
-Nem is tudtam, hogy szereted a cicukákat. Egyébként hasonlítotok. Te leszel mostantól a második cicám. - mondatm gyermeki mosollyal.
-És mi lesz a becenevem? - kérdezte.
-Lil Meow Meow...... de csak ha tetszik.
-Nekem tökéletes..... de biztos, hogy te ezt ki akarod majd mindig mondani? - kérdezte nevetve.
-Nem tudom. Majd ha megunom Mr. Minnek foglak hívni.
-Na ez nagyon tetszik. Főleg a te szádból. - ha én mondam volna tuti erotikomus hangnemben mondom, de ő, úgy mondta hogy mint egy kisgyerek. Nagyon cuki volt.
Úgy döntöttünk sétálunk a kis vendéglőig amiről Suga beszélt. Közben beszélgettünk erről-arról. Sokat nevettünk, vagyis, ő inkább csak mosolygott. Mintha nem tudna nevetni. Furcsa. Ilyen időszaka Szofinak is volt. De ő akkor mosolyogni sem mosolygott hónapokon ketesztül. Olyan volt mintha nem is tudom, mintha kiölték volna a vidámságot belőle. De most hogy Jungkook közeledik felé olyan mintha felszabadultabb lenne. Mint akit kicseréltek. Ebből a szempontból büszke vagyok magamra. Ha nem találkoznak álltalam is akkor ez biztos nem történik meg. Vagyis, Yoongi mondta, higy lehet Kook volt az aki miatt mindig leverten ment haza, de nem hiszem, hogy egy ilyen jólelkű srác bántana egy olyan elesett kislányt mint Szofi.
-Hahó?! - vonta el figyelmem gondolataimról Suga.
-Ne haragudj. Csak eszembe juttot valami. - mondtam lesütött szemekkel.
-Semmi baj. Mi jutott eszedbe?
-Amit mondtál, még nálunk, hogy Jungkook lehet hogy piszkálta Szofit. Szerintem nem igaz. Vagyis...... Kookie egy olyan kis jólelkű gyereknek tűnik. Nem hiszem, hogy bántana egy olyan esetlen kislányt.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Miért csinálod? //Jungkook fanfiction😇💜
Фанфик⚠️BEFEJEZETT ⚠️ Történet egy átlagos, az iskolai bántalmazás áldozatává vált lányról és az iskola legmenőbb fiújáról. Tudom, hogy sok ilyen story van, de remélem tetszeni fog. Sziasztok mazsolák. Ez az első könyvem szóval teli lesz bakikkal. Helyes...