7. rész

1.3K 61 6
                                    

Elmeséltem Szofinak a tegnap estét. Próbáltam menteni a menthetőt de szerintem így is enyhe sokkot kapott szegény a hallotaktól. Persze az utolsó kis vallomásomról egy szót sem szóltam nem kell neki tudni róla.

SZOFI szemszög:

Miután Jungkook elmesélte az egész storyt azt hittem le vetem magam az emeletről. Mielőtt elkezdte behúzta a sötetítőt, hogy ne lehessen rendesen látni a szobában. Fura de mintha láttam volna pár heget a hátán. Nem, biztos csak úgy tükröződtek valamiről vissza a napsugarak. Miután behúzta a fekete fügönyöket visszafeküdt az ágyba és ölelésbe húzva elmesélte a tegnap történteket miközben folyamatosan a csupasz vállamra rajzolt aprócska köröket ujjával, hogy megnyugtasson. Ez valahogy sikerült is neki amiért rettentően hálás vagyok. Megmondta, hogy drogot keveretek a piámba, és ha ő nincs ott akkor valószínűleg megerőszakoltak volna. Aztán elmesélte, hogy rámásztam, de nem fektetett meg hála a jó istennek mert akkor tuti magamba roskadnék.
-Ezt ugye nem akarod elmondani senkinek? -kérdeztem enyhén könnybelábadt szemekkel.
-Nem hercegnőm. Ez a mi kis titkunk maradt. -ezzel meg erősebben magához ölelt és be kell valljam, nagyon jól esett. Talán nem is annyira bunkó mint ahogy azt gondoltam.
-De ne hidd, hogy kedvesebb leszek. Az ártana a rossz híremnek. -mondta egy gyermeki mosollyal. Mint egy nyuszi. Valahogy nem tudtam megharagudni érte és csak bólintottam egyet.
Felkelt és felvette az első pólót ami a kezébe került.
-Megyek megkeresem a tiédet is. -mondta és eltűnt a szobából. Egyedül hagyott a gondolataimmal. Pár percel később mikor visszaért rájöttem, hogy apa hiába mondta, hogy nem érdekli hol alszom meg fogja kérdezni, hogy mégis hol töltöttem az éjjszakát, mit csináltam és kivel.
-Jungkook.
-Igen?
-Kérhetnék egy szivesseget? -néztem rá kétségbeesetten.
-Az attól függ.
-Apa megöl ha megtudja hogy bedrogoztak, vagy hogy te nem vagy olyan közeli ismerősöm. Légyszives játszd el nekem, hogy rég óta barátok vagyunk.
-Oké. Majd azt mondom hogy én vagyok az új gyerek az osztályban és már szeptember óta nagyon jóban vagyunk.
-Köszönöm. -ez már csak suttogva hagyta el számat mert a meghatottságtól már nem tudtam rendesen beszélni.
-Most mi a baj? -ült az ágy szélére morcosan.
-Semmi csak nem tudom felfogni épp esszel, hogy ilyen rendes vagy velem.
-Ennyi az egész? Ha ennyire zavar lehetek bunkó is.
-Nem .... nem azért mondtam csak annyira jól esik, hogy végre nem aláznak porig. -mondtam és lecsordult arcomon első könnycseppem. Ne értem miért beszélek neki ilyenekről.
-Na... ne sírj hercegnőm. -szerintem mostmár rám fog ragadni ez a becenév. A nyominál mindeféle képpen jobb.
Hazavitt miután picit rendbeszedtem magam. Kocsival csak 10 percre lakik tőlünk. Otthon megkérdeztem bejön e, de már az úton megbeszéltük, hogy igen.
-Szia apa. Szia anya.
-Szia kicsim. -köszönt anya.
-Ez meg ki? -pillantott fel az újságjaból apa.
-Ő Jungkook az új osztalytársam tudjatok aki idén jött.
-És mit keres itt? -kérdezte ismét apa.
-Hazavitt este mert nem akartalak felkelteni, Jiminék pedig felszívódtak. De máskor is aludtam már nála nem emlékszel? -tudom, hogy tudja hogy feledékeny ezért ezt rendszeresen ki is használom.
-Nem de anyád biztos emlekszik. -nézett kérdőn anyura. Nyert ügyem van anya mellettem áll, mert nem akarja hogy megint bántson.
-Igen. Múlt héten is mondta amikor a clubba mentek.
-Akkor rendben.
-Öhmm.... szerintem én megyek van meg egy kevés tanulni valóm. Szia Szofi. Viszont latásra.
-Szia. -mondtam majd becsuktam az ajtót utána.
-Feledtébb helyes gyerek. Nem akarlak még egyszer vele látni vilagos. -mondta apa majd elkezdett halálos lassúsággal közeledni.
-Igen, persze, értettem. -mondtam rettegve.
-Rememélem is különben meg kell büntesselek. -húzta végig lassan mutató és középső ujját arcomon. Nem akrom még egyszer átélni. Csak bólogattam. Elállt előlem, megfordult és visszasétált az újsagjához. Felrohantam a szobámba és azonnal feltettem a kilincsre valamit ami ha leesik tudom hogy be fog jönni.

Szofi:
Köszönöm.

Jungkook:
Nincs mit. Viszont..... még hallottam amikor megdícserte milyen jól nézek ki és eltiltott tőlem.

Szofi:
....

Jungkook:
Bánt téged?

Szofi:
Most nem tudok beszélni ne haragudj.
Szia.

Jungkook:
Nem úszod meg ennyivel, de elhiszem hogy most félsz és inkább elővigyázatos vagy.
Szia.

JUNGKOOK szemszög

Vajon tényleg bántja őt. Ha igen akkor az anyukáját is mert ő is segített, hogy ne bukjunk le. Lehet, hogy ő is úgy van mint én? Szegény. Valamiért úgy érzem, hogy meghasadna a szívem ha valaki bantaná és nem tudnék neki segíteni. Most egy ideig hagyom őt mert nem akrom hogy a faterja gyanút fogjon, de utána elcsípem és el fogja mondani, hogy miért fél tőle ennyire. Nincs más választasa.

Jungkook
Csá. Jimin..... ha valahogy kommunikálnod kell Szofi faterjával mond meg neki, hogy Szofival szeptember óta haverok vagyunk és add át a többieknek is.

Jimin
Várj mindjárt beteszlek egy csopiba. Szofi is benn van szóval olyanokat írkálj.

Jungkook
Oké.

Ezt nem hiszem el már vagy 5 perce próbál betenni abba a szaros csoportba.

Mochi bevette Jeon Jungkookot a csoportba.
Mochi Jeon Jungkook becenevet átállította Baby Tarzan-ra

Baby Tarzan
Köszi Jimin nagyon találó név.
Srácok. Ha Szofi faterja kérdi akkor azért volt nálam éjszaka, mert otthagytátok ami amúgy igaz, szóval ne merjetek kamuzni.

Alien
Várj..... Szofi nálad aludt.

Namnam
Ha egy ujjal is hozzányúlsz úgy hogy nem akarja kibelezlek.
Sorry.
Kedvellek, ne értsd férre, de Szofi olyan mint ha a hugom lenne.

Baby Tarzan
Semmi gond megértem.
És igen Tae nálam aludt mert otthagytátok és valami gyökér drogot kevert a piájába. Ha nem vagyok ott megerőszakolják értitek idióták.

WWH
Igaza van.
Soha többé ne engedd Joonie hogy Jimin részegen megnézze a kocsikulcsot.
Illetve soha de soha többé ne hagyjátok, hogy megegyszer igy bebasszak.

Mochi
Ne engem szidj baszod.
Ti hagytátok hogy úgy bepialjak.

J-horse
Jimin..... te tegnap még nem is voltál igazán bepiálva. Egyetlen egyszer nem kérdezted meg Taetől hogy hol van Yeontan.

Alien
Tényleg ... ez nekem is kicsit hiányzott.

Baby Tarza
Oké. Én nekem mennem kell és szerintem ti is jobban jártok mielőtt összevesztek.
Sziasztok.

J-horse
Nem fogunk összeveszni.
Ezért van nekünk Namjoon és Jin hyung.
De én is megyek.
Hello evryone.

WWH
Ez nem vicces.
Sziasztok.

Bolondok ezek mind. De jófejek. Az a lényeg nem. De aggaszt, hogy Szofi meg sem nézte az üzeneteket. Ha bántja az apja és megtudom..... megölöm azt az embert.

Ez egy picit rövidebb és unalmasabb rész lett, de remélem azért tetszik.

További jó aktualis napszakot mindenkine💜💜👾

Miért csinálod? //Jungkook fanfiction😇💜Donde viven las historias. Descúbrelo ahora