Epilógus

778 31 7
                                    

Miután elvégeztem az orvosit Jk pedig a művészetit drága szerelmem elvitt engem egy nagyon szép kanadia kirándulásra. Nagyon tetszett az egész, de azért a legszebb dolog mégis csak az volt amikor Jungkook megkérte a kezem. Azonnal igent mondtam. Habár szakadtam a röhögéstől mert egy olyan gyönörű beállással nyomta elém a gyűrűt, hogy azok az embetek akik körülöttünk álltak mind elnevették magukat. Ezzel együtt nagyon büszke voltam rá hogy nem egy nyálas szöveggel jött hogy mondjuk nagyon rég készül erre és már az első pillantásra tudta hogy én vagyok élete szerelme. Ő egy sokkal jobb szöveggel kérte meg a kezem. Idézem:" Habár úgy is tudom hogy az olyan idiótákra buksz mint én és nem lesz ellenvetesed az ellen hogy  feleségül vegyelek, azért megkerdezem, hogy mi a véleményed. Mit szólsz? Hozzám jössz?"
Számomra ez volt a legszebb lánykérés az egész világon. Fél évvel később egy őszi esküvőnk volt. Én nagyon boldog voltam. Életem második legszebb napja volt. A legeslegszebb nap az életemben az volt, amikor megszületett a kisfiam. Az apja által Jeon Jihyun lett a neve.
Hana végül összejött az új diákkal Han Jisunggal. Aki miatt megtanult gördeszkázni és nagyon menő csaj lett belőle .Emma meg Bangchannal házasodott össze 1 évvel utánunk. Namjoonnak egy évvel később született a kisfia mint nekünk. A kisfiára rá pedig nekünk született egy kislányunk. Minji lett a neve. Amikor elmondtam Jiminnek hogy az ő nevéből tettem össze a lányom nevét elbőgte magát. Yoongi meg kinevette. Egy évvel a lányom születése után Hana és Jisung is összeházasodtak.
A gyes után visszamentem a kórházba. Ügyeletes orvos lett belőlem. Jungkook pedig mangákat kezdett rajzolni és elég szépen be is futott velük. Mivel igazából este tevékenykedik, szóval konkrétan estenként tör ki belőle a művész ezért én viszem reggel az oviba meg a suliba a gyerekeket. Ő meg elhozza őket. Meg mivel ő van kb minden délelőtt otthon ezért ő is főz.
Igazából nagyon szépen összejött nekünk minden. Apám 1 éve szabadult és egy albérletben él kínában. Nem tudja, hogy vannak unokái és szerintem soha nem is fogja. Amikor a lányom 15 lett Namjoon fia elhívta randizni. Az apja nem akarta elengedni mert még mindig egy 6 éves kisgyerek volt a lányunk a szemében, de végül rábeszéltem. 7 évvel később összköltöztek majd rá 2 évre összeházasodtak. 53 voltam amikor megszületett az első és a második unokám is. Mindkettő gyermekem 2 kisunokával ajándékozott meg.
És életem végéig boldogan éltem a férjemmel, Jeon Jungkookkal.

Ezt a kis hátérsztorit meg le kellett írnom hogy teljes legyen a történet. Remélem tetszett. Köszönöm hogy elolvastátok.💜💜💜💜💜💜

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jul 16, 2021 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Miért csinálod? //Jungkook fanfiction😇💜Onde histórias criam vida. Descubra agora