32.Liza és a serpenyő közeli találkozása!

1.4K 68 4
                                    

-Jó reggelt Yoongi!-mondom miközben helyet foglalók az asztalnál. Yoongi csak biccent egyet és folytatja az evést. Picit feszültnek látom de meg is értem. Hisz be volt zárva egy jó darabig Taehez. Bár azt mondta szereti őt szóval biztos nem volt olyan rossz! Akkor meg mi baja lehet?
-Yoongi minden rendben? Picit feszültnek tűnsz.

-Ja, meg vagyok csak picit aggódom mi lesz köztem és Hoseok között ezek után. Hisz Tae-el is együtt vagyok és akkor ha így nézzük meg csaltam. Szerinted vissza fog fogadni?-aggodalmaskodik és el kezdi rágni a körmét. Ez a stressz egyik jele. Vajon mennyi ideje gondolkozhatott ezen? Ha sok ideje akkor valószínűleg most nagy a nyomás rajta. Hiszen most Tae is mérges rá. Lehet azon aggódik hogy mind a kettőjüket elveszíti. Bár azért az elég kemény volt hogy el szökött. Valószínűleg Tae most tűvé teszi érte az egész várost. Ha ki derül hogy nálam van nekem végem de ez most nem érdekel. Miattam lett ilyen helyzetben! Vállalnom kell a felelősséget!

-Yoongi. Ne aggódj! Lehet hogy most ez egy igen nehéz időszak de hiszem hogy jól fogsz ki jönni ebből. Mind a kettőt szereteted. Igaz? Nehéz döntés az biztos de én hiszem hogy te ezt meg tudod oldani! Erős vagy! Hiszek benned!-bíztatom mire abba hagyja a rágcsálást és elmosolyodik. Látszik hogy egy kicsi stressz le szállt róla és nyugodtabb. Bár én a helyében nem lennék annyira mivel tényleg nehéz helyzetben van. Kettő embert szeret és ezek ős ellenségek. Mondanám hogy legyenek hárman de az lehetetlen ezzel a ténnyel! Remélem sikerűl majd választania.

-Köszi Jimin hogy segítesz nekem. Ha te nem lennél én már biztos halott lennék a boldogtalanságban!-könnyebbül meg még jobban.

Egyszer csak dörömbölésre leszünk figyelmesek az ajtón. A vér majd megfagyott bennem. Most biztos itt van valaki Yoongiért. Szuper! Nekem annyi!

-Szerinted ki az?-szolal meg Yoongi remegő és halk hangon.

-Szerintem a pasid. Ha nem akkor a másik. Nem tudom! Mind a kettő meg akar őlni most!-kelek fel majd meg fogok egy serpenyőt. Oda megyek az ajtóhoz majd lassan ki nyitom. Hát be vallom nem vártam volna hogy ő fog ott állni az ajtóban.

-Jimin. Ugye tudod hogy még nem nyertél? Úgy is enyém lesz Jungkook! Ne is reménykedj!-kezd el nekem rinyálni kedvenc ribancom Liza. Még sose jött ide de meg nyugtat hogy ő van itt.-Ne hidd azt hogy jobb vagy érted? Te büdö.....-itt fejbe csaptam a serpenyővel ami miatt félbe szakadt a mondandója. Gyengén rogyott össze a földön majd pofára érkezett. Hát be vallom ez fel dobta a mai napot!

-Jaj Liza. Sose tanulsz.-mondom sóhajtozva majd rá csukom az ajtót. Nem érdekel mi lesz vele odakint. Ha megerőszakolják az nem az én bajom. Azok után amiket tett velem. Nem érdekel a sorsa!

-Na ki volt az?-érdeklődik Yoongi mire le rakom a serpenyőt az asztalra. Sóhajtok egyet majd vissza ülök a helyemre.

-A postás. Nekem panaszkodott hogy a szomszéd kutya megkergette.-mondom kuncogva hiszen tudom hogy igazából Liza volt és fejbe csaptam egy serpenyővel. Ha ezt Yoonginak el mondom tuti azt hinné kő szívű vagyok szóval nem kell róla tudnia. Várjunk! Liza talán tudna segíteni megtalálni Hoseokot! Basszus!

Hirtelen pattantam fel a székből majd futottam vissza az ajtóhoz. Ki nyitottam és Liza még mindig az arcán van ájultan. Ez megnyugtatott. Most már lesz infónk!

Helo!
Tudom tudom lassúak a részek de hát nincs ötletem. Tudom nem bíztato de meg van az okom. Egy másik sorozatot írok amit teljesen el terveztem két évadon keresztűl. Szerintem az jobb is mint ez. Mindegy. Ha meg akarjátok nézni mondom a címet:
Az én maffiám története
Így keressetek rá és meg lesz. Na csövi😉

Matek korrep ( jikook 18+) Befejezett✔️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ