33.Titok amit nem tudtam

1.2K 70 7
                                    

-Ő meg kicsoda? Nem azt mondtad hogy a postással beszéltél?-kérdezi gyanakodva Yoongi.

-Ja ő az utcán hevert védtelenül. Gondoltam be hozom!-mosolyodom el kínomban majd be fejezem Liza székhez kötését.

-De akkor miért kötöd egy székhez?

-Hát tudod....na jó! Ő Liza Hoseok bandájábol és infokat szeretnék tőle Hoseokrol.-mondom majd be fejezem a kötést.

-Oooh! Liza! Hallottam már róla asszem. Nem tudom. Rég volt már.-mondja Yoongi majd egy kicsit elgondolkozik. Én elindulok az ablakok felé és lehúzom a redőnyöket. Ez miatt annyira sötét lett hogy az orrom hegyéig se láttam. Gyorsan előhúztam a telefonom és világítani kezdtem magam elé. Körbe világítottam a szobában mire Yoongira emelkedett a fény sugár és takargatni kezdte szemeit.-Te meg mi a fenét csinálsz?

-Hangulat fényt adok a kis Lizánknak.-mondom majd Liza felé veszem irányomat. Elé állok és egyenesen az arcába világítok. Végül lekeverek neki egy nagy pofont amitől azonnal felébred. 

-Mi a....? Hol vagyok? És miért fáj ennyire a fejem?-kezd el fájdalmasan hunyorogni majd oda akar nyúlni de a ragasztó megakadályozza amitől meglepődik és mérgesen fel néz rám.-Én most komolyan ide vagyok ragasztva? Azonnal oldozz el!-kezd el parancsolgatni mire elkezdek nevetni.-Most meg mivan?

-Nem látod hogy jelenleg nem vagy abban a helyzetben hogy nekem parancsolj?-kérdezem a láthatatlan könnyeimet törőlgetve. Erre Liza arca elbizonytalanodik és lehajtja a fejét.

-Mit akarsz tőlem?-kérdezi kissé lehangóltan mire elkomolyodom.

-Hol van Hoseok?-kérdezem mire Liza felém kapja a tekintetét és furcsálva néz rám.

-Miért akarod megtalálni azt aki meg akar ölni téged?-kérdezi picit kuncogva.

-Nem csak én akarom megtalálni hanem Yoongi is.-mutatok magam mellé mire Yoongi előrébb lép egyet. Liza arcára fagy a mosoly majd vissza néz rám kérdöen majd a mosolya is lehervad. Vissza tekint Yoongira majd valahogy elérzékenyül. 

-Yoongi? M-merre voltál? Miért nem találtalak?-kezd el megint mosolyogni de ez egy igazán fálydalmas mosoly volt.

-Te ismersz engem?-kérdezi Yoongi furcsálva mire Liza mosolya megint eltűnik.

-Már hogy ne ismernélek? H-hiszen testvérek vagyunk!-mondja mire mind a ketten lefagyunk Yoongival. Testvérek? Az ellenségem és a barátom? Erről hogy nem tudta?

-M-mi tetsvérek vagyunk?-kezd bele Yoongi remegő hangal.

-Igen. Hát nem emlékszel?

-Biztos akkor felejthettem el amikor szinte az összem emlékem elveszett. De ha tényleg te vagy a testvérem akkor nem csak Hoseok köt engem a bandához. Akkor ez miatt hiányzik annyira az a banda? Nem is azért mert még mindig szeretem őt? Hála az égnek. Jimin engedd el!-parancsol rám mire furcsálva tekintek felé. Lehet hogy Liza a testvére de attól még az ellenségem és nagyon sok rosszat tett velem amit sose fogok megbocsáltani neki.

-Nem tehetem. Hisz még mindig meg kell találnunk Hoseokot és ha elengedem akkor...-mondom de Yoongi félbe vág.

-Nem érdekel Hoseok! Engem csak a nővérem érdekel jelenleg. Ha te nem engeded el akkor majd én!-mondja majd előhúz egy kést a zsebéből. Én csak bambulom azt a nagy kést ami mind végig nála volt én meg nem vettem észre. Elkezdte Liza ragasztóját felvágni amire én megréműltem. Mi van ha most mind a ketten ellenszegűlnek nekem. Nem akarom hogy baj legyen.

Amint eloldozta Lizát, Liza felált és felém indult. Le akart teperni de Yoongi megállította.

-Nem azért engedtelek el hogy a barátomat bántsad. Azért tettem hogy segíthess és ne legyél helyhez kötve. Ugye segítesz megtalálni Hoseokot?-kérdezi Yoongi mire Liza ellazúl és elrántja a kezét Yoongitól.

-Miért akarjátok ennyire megtalálni?-kérdezi felháborodva.

-Tényleg Jimin. Miért is akarjuk megtalálni?-kérdezi Yoongi mire elcsöndesedem. Megfordulok és az ajtó felé indulok. Út közben felkapcsolom a lámpát majd megállok az ajtó előtt. Nem nézek vissza csak választ adok a kérdésre.

-Azért mert meg akarom ölni!



Matek korrep ( jikook 18+) Befejezett✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora