12.Nem érdekel ez a kibaszott alku!

2.5K 151 3
                                    

El indultam a lépcső felé hogy le mennyek az udvarra. Amikor a lépcső szélén voltam futó lépteket hallottam hátam mögűl majd Lizát láttam meg amint felém fut. Abban a szent pillanatban nem tudtam gondolkodni csak álltam és néztem ahogy felém rohan. Amikor oda ért hozzám kezét mellkasomra tette és lendületesen le lökött a lépcsőn. Teljesen úgy éreztem mint a lassított felvételekben ahol még van időd mindent végig gondolni mielőtt meg halnál vagy le esnél. Hát nekem is el jött ez a pillanatom. Ahogy zuhanok lefelé a lépcsőn látom Liza elégedett mosolyát és előre tudom hogy amikor le érek az nem lesz túl kellemes. Féltem de közben már el fogadtam hogy fájni fog és hogy ez ellen már nem tehetek semmit. Gondolkodtam azon is hogy vajon Jungkook annak fog örűlni hogy Liza le lökött vagy annak hogy túl éltem? Igazából ki nézném belőle mind kettőt. De nem számít. Ha meg halok akkor sem siránkozna utánam senki. Nem hogy Jungkook. Azt vettem észre hogy ugye van az emelet és ha le érkezem akkor végig fogok gurulni a többi lépcsőn is. Ami persze nagyon de nagyon fog fájni. Na de lassan múlik ez a lassított felvétel mert egyre gyorsabban látok mindent. Ilyen gyors ha valaki előtt le pereg az élete? Úgy látszik igen.

Be csapódtam a kő kemény lépcsőbe és csak gurultam végig rajta. Eléggé fájt de ez már annyira gyors volt hogy a testem nem bírta teljesen fel dolgozni és nem fájt annyira mint ha gondolkoznék közbe. Legalább enyhül a fájdalom. Miközben gurultam lefelé el gondolkoztam hogy miért én és hogy miért épp most amikor már nagyjából jó az életem. De tudom hogy ezekre sose fogok kapni választ csak el kell fogadnom a sorsom.

Egyszer csak megérkeztem egy padlón. Homályosan láttam mindent. Annyit ki vettem a homályból hogy folyik belőlem a vér a másik meg az volt hogy sok diák kőrbe vesz. Mindenki csak a száját fogta és néztek. Egyszer csak valaki le gugólt hozzám. Mondogatta a nevemet. Hangja ismerős volt. Valószínűleg Jin volt az mert ő dolgozik az első emeleten. Jobban meg néztem és tényleg Jin volt az.

-J-Jin?-mondtam gyengéd hangon hisz alig tudtam beszélni.

-Igen Jimin én vagyok! M-mindjárt itt vannak a mentők tarts ki!-kezdett el sírni és dadogni. Én kezem az arcára raktam.

-Semmi baj Jin. Tudd hogy h-ha meg halok mindig is t-te voltál a legjobb barátom.-mondtam erőlködve sebeim miatt. Jin még jobban sírni kezdett és magához ölelt.

-Jimin! Tarts ki! Túl fogod élni!-kiabált sírva. Engem is meg hatott és könnybe lábadtak szemeim. Egyszer csak sötétedni kezdett minden és Jin mondott valamit de azt már nem hallottam. Minden el sötétült és olyan nagy csend lett. Vajon most meg haltam? Mert ha igen akkor hol a fény az út végén? Hol a menyország? Vagy a pokol? Itt csak csend van. De abból nagyon sok. Várjunk csak! Látok valami fényeset. Az lenne a kiút?

Kezdtem közeledni a fény felé míg nem minden fehér nem lett. Egyszer csak ki nyitottam a szemem és egy fehér szobát láttam meg. A fehér szobából ítélve kórházban vagyok. Kőrbe néztem. Bal oldalamon egy ablak volt jobb oldalamon meg egy ember aki egy székben volt és teste felső fele az ágyamra dőlt. Keze az én kezemet fogta. Ha jól látom ez Jungkook. Picit jobban fel ültem hogy meg nézzem milyen állapotban vagyok. A jobb lábam és a bal kezem be van gipszelve. Mellette még homlokomon is van kötés. De nem fájt annyira. Gondolom kaptam fájdalom csillapítót vagy ilyesmit. Rá néztem Jungkookra és jobb kezemmel játszani kezdtem tincseivel. Erre ő fel kelt és előszőr csak nagy szemekkel bámúlt végűl szemeiből könnyek folytak.

-Szia Kooki.-szóltam hozzá mosolyogva és nyugott hangon. Ő erre nyakamba ugrott és csak sírt. Annyira meg hatott hogy én is sírni kezdtem. Végűl el tólt magától és ajkaimra tapadt. Nagyon meg lepődtem. De viszont hamar vissza csókóltam. Végűl eszembe jutott az alku. Magamba kár örömködtem de amúgy nagyon élveztem azt a csókot Jungkookkal. Ha most ő nem csókol meg akkor én tettem volna. El húzta ajkait és a szemembe meredt.

-Nem érdekel ez a kibaszott alku! Szóval ne is gyere vele. Tudom hogy mostantól csicskáztatni fogsz meg hasonlók de nem bírom ki az ajkaid nélkűl! Szóval szívesen leszek a személyi szolgád csak had csókoljalak meg akkor amikor akarlak!

Matek korrep ( jikook 18+) Befejezett✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora