Elmosolyodott perverz mosolyán és csak meredt két szemembe. Én nagyon elvörösödtem de nem nagyon foglalkoztam vele. Én is elmosolyodtam és tudtam ha most egyetlen lépést is teszek a szex irányába akkor már nincs vissza út!
Eldöntöttem hogy én most szívesen szeretkeznék ezzel a helyes fiúval így meg tettem első lépésem. Lejjebb csúsztattam szemem ajkaira hogy tudja hogy kívánom őt. Vissza néztem most a félhomály miatt éjsötét szemeibe és vártam mit tesz. Ő is le pillantott ajkaimra jelezve hogy ő is akar. Le csukta szemeit és kezdte megszüntetni köztünk azt a minimális távolságot. Én is le hunytam szemeimet és vártam az ajkai ízére. Egy kisebb pillanat után meg éreztem puha ajkait amit lassan mozgatott enyéimmel együtt. Én kezeimet rá raktam tarkólyára hogy ennél is közelebb húzzam magamhoz. Pedig szinte ez már lehetetlen volt hisz így is már majdnem mindenünk össze ért. Ő egyik kezét derekam alá tette a másikat meg hátam alá hogy ő is magához húzzon hogy még véletlen se legyen köztünk egy centi távolság se. Csókúnk egyre hevesebb és szenvedélyesebb lett míg nem mind ketten fel nem ültünk. Picit fura volt hogy Jungkook az én ölemben van és nem én az ő ölében. Ez neki sem tetszett mert egyetlen egy gyors mozdulattal fordított a helyzeten. Gyors fel állt amennyire csak tudott a kis helyen és felrántva engem le ült helyemre és le ültetett ölébe. Vissza rántott a csókba amin egy picit meglepődtem de szívesen csináltam. Oda nyúlt kisebb merevedésemhez és megsimította. Nadrágom miközben egymás ajkát faltuk ki gombolta és be férkőzött. Lábam terpeszben volt Jungkookon ami miatt könnyen be tudott nyúlni nadrágomba. Megfogta tagom ami miatt bele nyögtem a csókba. Ő elővette a férfiasságom a nadrágomból és fel-le mozgatta rajta kezét. Én a csókba többszőr is bele sóhajtottam vagy bele nyögtem ami eléggé tetszett neki mert gyorsított a kezén. Én ezt nem hagyhattam annyiban hogy csak én élvezkedjek ezért picit arrébb csúsztam és én is ki gombóltam Jungkook nadrágját. Elő vettem hatalmas méretét és elválva a csóktól lejjebb csúsztam és egy puszit leheltem tagjára ami már bőven fel állt. Ő szexi mély hangján morgott egyet ami bíztatott dolgomban. Végig nyaltam Kooki méretén és vártam reakciójára ami egy kisebb nyögés volt rekettes mély hangján. Amikor már úgy gondoltam hogy eleget játszottam tagjával le torkoztam amire ő egy igen hangos nyögéssel válaszolt. Fejem fel-le mozgattam hogy kielégítsem szeretett nyuszimat. Ő megfogta a hajam és tempót diktált de úgy hogy én is élvezzem. Még mielőtt el élvezett volna elhúzta a fejem és állam alá fogva az arcára terelte a figyelmem.
-Én nem a szopástól szeretnék el élvezni hanem a benned létemtől!-mosolyodott el. Én megint zavarba jöttem de nem értem hogy. Hiszen ilyen helyzetbe elég nehéz ha már le szoptad a másikat ő meg majdnem ki verte neked.
Feljebb húzott magához és megint ajkaimra tapadt. Közben kezével lejjebb húzta a nadrágom hogy oda férkőzzön fenekemhez.
-Ezt kapd be.-nyújtotta számhoz három ujját. Én kérésének eleget téve be kaptam hosszú ujjait és szopogatni kezdtem mint ha az tagja lenne. Amikor már eléggé nyálas volt ki húzta és fenekemhez helyezte. Körözni kezdett nyílásom körül nyálas ujjával és be engedett egyet. Én egy nagyot nyögtem a hírtelen jött fájdalomtól de nem húztam el magam tőle.
-Jimin. Semmi baj! Engedd el magad.- mondta majd oldalamra simított szabad kezével. Ettől el lazultam és könnyebben mozgatta ujját bennem. Egy kis idő után meg éreztem második ujját de ez már nem fájt annyira mint az első. Sőt élveztem. Könnyedén nyögdécseltem de amikor meg éreztem harmadik ujját kész menyországot éreztem. Nyálam folyni kezdett egyenesen Jungkook vállára de ezt a pólója miatt nem nagyon vette észre szerencsére. Amikor már eléggé meg voltam ujjaival ki húzta azokat és egy picit meg állt.-Bihztos akarod?-aggodalmaskodott.-Ihgen! Ha..... nhem akahrnám akkor.... nhem jöttem.... volna ehl idájig!-mondtam ki nagy nehezen. Ő ezt persze meg értette mert hozzá érintette hatalmas tagját bejáratomhoz. Egy ideig körözött ott majd be engedte méretét amire mind a ketten egy nagyot nyögtünk.
-Megh vagy?-kérdezte aggódóan. Annyira aranyos hogy aggódik miattam de nem kéne ennyire ha már így is bennem van.
-Megh! Nyughi!-biztattam. Lassan el kezdte mozgatni bennem nemességét amitől szemem sokszor fel akadt. Ő rá markolt fenekemre és fel-le huzogálta merevedésén. Nyálam még jobban folyt mint ujjainál. Tempólyát egyre gyorsabbra vette és már hallani lehetett ahogy a két rész össze ér. Én vállába kapaszkodtam mert féltem hogy ha elengedem akkor elrepülök az élvezetektől. Éreztem hogy már élvezetem határán voltam így pólóját feljebb húztam hogy ne legyen olyan.Végül egy pár gyorsabb lökés után mind ketten elmentünk. Ő belém én meg hasfalára élveztem. Még kettő levezető lökést nyomott majd ki húzta belőlem. Nagyon lihegtünk az előbbi percek miatt. Én rá feküdtem Kook mellkasára és le hunytam a szemem. Közben a meleg ondója folyt ki fenekemből ami igen csak fura érzés volt. De ezzel nem foglalkoztam. Éreztem ahogy egy kéz bele simít hajamba majd homlokon puszil. Eléggé fáradt voltam így már nem nagyon tudtam vissza tartani magamat az alvástól. Végül pár perc múlva el aludtam Jungkookon.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Matek korrep ( jikook 18+) Befejezett✔️
RomanceJimin a matek tanár Jungkook meg tesi tanár és hát Jungkooknak nem megy a matek így nem lehet föci tanár ezért Jiminre lesz bízva Jungkook hogy tanítsa őt. De nem lehet tudni hogy Jungkook tényleg azért szeretett volna Jiminnel matekozni mert hogy n...