9.Ez háború!

2.8K 135 1
                                    

Tuti hogy vissza adom neki ezt az egészet! Tudom hogy ő azért csinálta mert tökbe rúgtam és így is csak vissza adta de azzal már eléggé kárpótóltam hogy meztelen voltam előtte ! Az hogy nem elégített ki az már valami másnak a kezdete! Úgy érzem hogy ez egy felhívás arra hogy ki játszik jobban más érzéseivel. Oké Jungkook! Ha te ezt akarod rendben. Meg kapod!

Jungkook szemszöge

Picit sajnálom szegényt de meg érdemelte! Hiszen kisebb énembe rúgott bele ami mellesleg jobban fájt mint ha szűltem volna! De úgy érzem hogy vissza akarja majd adni. Azok a szemek amikkel nézett rám amikor ki mentem a fűrdöből arra jeleztek hogy ez háború! Kezdhetnék félni de nem tőle hanem attól hogy mibe fog bele keveredni az én kisebbik énem. Remélem nem készűl Jimin játszadozni velem mert ha igen akkor számítson rá hogy én is ezt fogom tenni.

Miután az egészet végig gondoltam vissza mentem aludni.

Jimin szemszöge

Hogyan kéne vissza adnom neki? Talán meg kéne megint rúgnom vagy én is csak félig elégítsem ki? Vagy hülyítsem? Nem tudom! Egyet tuti hogy választanom kell! És azt hiszem hogy már meg is van mi lesz! Nem értek még teljesen hozzá de ehez az alkalomhoz megfelel! Ki nyitottam ajtómat és vissza mentem Jungkook szobájába. Ő már aludt mert amikor halkan meg szólítottam akkor nem válaszólt vissza. Tudtam hogy most itt a lehetőségem.

Lassan lábulj hegyen oda mentem Jungkookhoz de út közben meg állított kedvenc kis szőrpamacsom hopihe. Csak ült az ágy előtt és bámúlt rám. Remélem nem ház őrzőset játszik mert akkor nekem annyi! Lassan ki kerűltem a kiscicát és felmásztam az ágyra ahol Jungkook aludt mint a bunda. Tudtam hogy ha ezt a lehetőséget nem használom ki akkor máskor nem lesz ilyen könnyű! Megfogtam Jungkook alsóját és lejjebb húztam hogy farka éppen hogy ki lógjon. Hát az a méret amit ott megláttam nagyon elbizonytalanított engem abban amit meg akartam csinálni. Biztos hogy be fér ez a számba? Tuti nem! Valószínű hogy fulladásban meghalnék és amikor az orvos kérdezi Jungkookot hogy mibe haltam bele akkor csak annyit mondana hogy " hatalmas méretembe" ami viszont elég kínos egy halál! Na de mindedj! Meg kell próbálnom! És amint fel kel ki futok a szobából és bezárkózom az enyémbe!

Meg fogtam tagját és huzogatni kezdtem a kezem amitől ő halkan sohajtozott. Csak abban tudtam reménykedni hogy nem ébred fel túl korán. Gondoltam azonnal el kéne kezdenem tervemet vagy különben nekem annyi! Lassan számhoz emeltem és felét lecsúsztattam nyakamon. Amikor ezt meg tettem azt hittem rossz lesz de nem! Egyáltalán nem volt semmi gond. El kezdtem fejem mozgatni fel le úgy ahogy Jungkook csinálta. A tagja hírtelen nagyon merev lett és tudtam hogy mindjárt abba kell hagynom mert fel fog ébredni.

Amikor már meg éreztem elő váladékát el emeltem fejem és a macskával együtt ki futottam a szobából. Tudtam hogy Jungkook fel fog kelni hiszen amikor utoljára csúszott le nyakamon mérete szeme már majdnem ki nyílt. Gyors be zártam magam a szobába és Hopihével az ágyba feküdtem mint ha mi sem tőrtént volna. Egyszer csak kopogást hallottam ajtómon amin persze csak nevettem mert tudtam hogy Jungkook az. Ezért direkt nem nyitottam ajtót! Had szenvedjen!

Matek korrep ( jikook 18+) Befejezett✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant