10.Kössünk egy alkut!

2.5K 142 3
                                    

Jungkook szemszöge

Egyszer csak arra keltem fel amitől tartottam! A farkam felállt és nagyon rosszúl éreztem magam. Tudtam hogy Jimin volt hiszen ki más lett volna? Ezzel el kezdődött a háború te köcsög!

Le mentem a szobályához és kopogtam ajtaján. Vártam hogy ki nyissa de nem tette. Valahogy sejtettem hogy ez lesz így be kiabáltam hozzá.

-Nyisd ki az ajtót te fasz fej!-ordítottam dühömben. Ha nem nyitja ki én esküszöm be rugom az ajtót!

-Nem! Ezt meg érdemelted ! És nem akarom vissza kapni! Szóval menny vissza a szobába és szenvedj te is!-kiabált vissza. Biztos hogy mosolyog mert hallani a hangján a boldogságot és az örömet. Most azért boldog mert szenvedek? Köcsög fasz! Jól van. Ezt a kört meg nyerted Jimin de a következőnél én leszek a nyerő!

Majd még egyet rá ütöttem az ajtóra erősen és vissza mentem a szobámba meg szőni tervemet meg hát aludni.

Másnap

Jimin szemszöge

Tudom hogy Jungkook tervez valamit hiszen egész nap gonosz  mosolyával meredt rám. Félek hogy valami olyat fog csinálni amitől még azt is meg bánom hogy megszülettem. Szerintem képes lenne még meg erőszakólni is csak azért hogy szenvedjek. De nem hagyhatom magam hiszen tudok én is gonosz lenni és olyat tenni amitől ő bánja meg világra jöttét!

Éppen a kanapén ülök ölemben Hópihével amikor Jungkook mellém ül. Vajon most mit akar? Ki vette ölemből Hópihét és a főldre rakta. Én csak néztem tetteit amint észre nem vettem hogy feje már ölemben van és engem csodál. Csak mosolygott rám és végig mérte arcomat. Aztán ajkait beszédhez nyitotta:

-Amúgy elég jól szopsz ugye tudod?-húzta fel egyik szemőldökét. Az arcom lángolt a vörösségtől de tudtam hogy nem kéne ilyen könnyen zavarba jönöm hiszen ezt csak játszás céljából csinálja! És most én jövök!

-Volt kitől tanulnom édes!- vágok egy perverz mosolyt arcomra. Innentől már tudtuk hogy el indult a játék.

-Most is meg tehetném hogy tanítsalak!- nézett számra. Na azt már nem fiam! Nem sétálok be újra a csabdádba!

-Nem mert akkor megint csak félbe hagynád és az nekem nem lenne túl jó!-kezdtem játszani tincseivel. Ő csak mosolygott tovább. Tudtam hogy van terve de vajon mi? Bár hallanám a gondolatait!

-Akkor van egy másik ötletem!-kelt fel ölemből és vissza ült mellém. Felém fordult és meg fogta arcomat. Most talán valami el csábításra készűl vagy mi? Mert ha igen akkor nem fogok be dőlni neki! Most nem!

Közel hajólt arcomhoz és csak akkor állt meg amikor kb már csak egy centi volt ajkaink közt. Szívem nagyon hevesen kezdett el verni de tudtam hogy csak játszik. Bellűl nyugtattam magam hogy ne hogy be dőljek ennek a szőrnyű csabdának.

-Na mi van? Nem akarsz meg csókolni?-kérdezte mélyen a szemembe nézve. A szívem lassabban kezdett verni ami azt jelentette hogy kezdek meg nyugodni.

-Nem! Eszem ágában sincs. Végűl is te hajoltál ide hogy meg csókólj nem én! Szóval valószínűleg te akarsz meg csókolni engem és nem én téged! Nem igaz?-mondtam maga biztosan szemébe.

-Tudod mit? Kössünk egy alkut! Aki előbb meg csókolja a másikat ebben a hétben az veszít! Na mit szólsz? Ki bírsz pár napot ajkaim nélkűl?

Matek korrep ( jikook 18+) Befejezett✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant