31.Szerelmi háromszög

1.4K 79 1
                                    

-T-te meg hogy kerűlsz ide? A-azt hittem meghaltál!-sírom el magam.

-Azért ennyire nem könnyű megölni engem.-nevetett mire én azonnal karjaiba ugrottam. Szorosan magamhoz húztam mire ő is csak szorongatni tudott engem.

-É-és hol voltál eddig? Miért nem jöttél?-engedtem el hogy a szemébe nézhessek amik picit karikásak de ez megszokott Yoongitol! Mindig is éjszakai ember volt!

-Elmesélek mindent de előtte menjünk be!-mutatott be mire mondtam egy    
"Ja tényleg"-get. Be mentünk és a kanapéra ültettem Yoongit. Gyors főztem neki egy teát és oda ültem vele teázni.

-Na akkor mesélj! Mi történt veled?-kérdezem majd bele iszok a teámba. Egy picit félre néz mint ha félne majd vissza néz és bele kezd.

-Amikor bele estem a vízbe egy ideig fulladoztam és próbáltam túl élni de aztán bele ütköztem egy sziklába vagy hasonlóba és elájúltam. Amikor fel keltem egy parton feküdtem. Minden kiesett a szikla miatt így nem emlékeztem. A part mellette volt egy erdő így ott szálltam meg. Ott elvoltam egy ideig. Volt egy kis kunyhóm meg tök jól éltem de aztán eszembe jutott minden ami történt és elindultam megkeresni téged. Hoseokot is kerestem de nem találtam. Csak téged tudtalak hogy hol vagy ezért elmentem hozzád. Be akartam kopogni de aztán valaki elkapott és be húzott egy kocsiba. Itt ismeretem meg Taet aki az elején köcsög volt de végül egyre kedvesebb lett míg bele nem szerettem....-halkul el a hangja az én állam meg talán a földet verdesheti. Na jó! Akkor vázóljuk fel! Yoongi aki "eltűnt" bele szeretett egy nyomozóba aki viszont az exe után nyomoz akibe nem tudom hogy még szerelmes-e. Jól állunk baszki!

-És Hoseok? Őt nem szereted már?-kérdezek rá mert tudnom kell az igazságot!

-De! Épp ez a baj! Mind a kettőjüket szeretem és nem tudok választani! Amikor kihallgatott téged azonnal hozzám jött és le cseszett hogy miért nem mondtam hogy Hoseok a párom volt. Ott elszakadt a húr és elszöktem egyenesen hozzád. Ugye nem baj ha itt maradok egy kis ideig? Gondolkoznom kell!-fogja meg kezem kérő tekintettel mire én megfogom a kezét és leveszem magamról. Ő csak kétségbe esetten le hajtja a fejét.

-Yoongi. Nem kell megkérned hogy itt maradhass hisz megmentetted az életem. Tartozom neked!-mosolygok rá mire ő is vidámabb lesz és megissza a maradék teáját.

"Egy kis idő múlva"

-Ez lesz a te szobád! Remélem meg teszi.-vakargatom a tarkom.

-Jaj ugyan már Jimin! Egy erdőben éltem. Annál még az istálló is jobb! Ez a szoba tökéletes!-kuncog egy kicsit majd be megy.

-Jó hát akkor holnap találkozunk.-bolint majd én becsukom az ajtót. Átmegyek az én szobámba és azonnal az ágyba fekszem. Annyira sok volt ez amit Yoongi mondott! Tisztára szerelmi háromszög! Kifáradtam ettől a sok stresztől így könnyen el is aludtam.

Bocs hogy ilyen kevés a rész és azért is bocs hogy ennyire szar lett ez a rész!🤣

Matek korrep ( jikook 18+) Befejezett✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora