1.Korepetálnod kéne!

7K 186 27
                                    

Jimin szemszöge

Ma is kb 3 órám van. Nem akarok bemenni! Úgy utálok matekot tanítani de ide vezetett utam és valószínűleg tanárnál többre nem tudnám vinni. Na mindedj ezt már el kell fogadnom. Végűl is megélek belőle szóval nem kéne annyira panaszkodnom.

Tanár társaim nagyjából kedvelnek de nagy részük egy seggfejnek tart. Pedig nem is vagyok annyira köcsög. Sőt alig szólok hozzájuk! Miért lennék én seggfej? Na mindedj! Köztük van egy személy akit eléggé nem szívelek. A neve Jeon Jungkook. Ő a tesi tanár ebben az iskolában és imád engem szivatni! De komolyan! Nagyon sokat sérteget pl a hangom miatt hogy milyen magas és lányos meg hogy milyen kicsike a kezem de a legrosszabb az amikor magasságom veszi célpontba. Folyton úgy hív hogy tőrpe vagy goblin. Megértem hogy alacsonynak lát de akkor se kéne így hívnia! Örűlhet annak hogy ő magasnak született. Mellette még helyesnek is. Pluszba még ki is gyúrta magát amitől az összes diák lány meg pár tanár is meg őrűl. Szerencsés egy fazon az biztos! De annál utálatosabb! Az az egyetlen szerencsém hogy ő kettő emelettel lejjebb tanít így ritkán futunk össze. Még jó hogy tesi tanár és nem töri.

-Jimin!-hallottam meg nevem hátam mögül. Amikor megfordultam hogy lássak ki akar velem cseverészni megláttam az igazgatót és Jungkookot. Úgy tudtam hogy ma se lesz szerencsém hogy elkerűljem Jungkookot.

-Mit szeretne uram?-kérdeztem hamis mosolyommal.

-Lenne egy dolog amit meg kell tenned nekem.-mondta ő is mosolyogva. Kezdek félni hogy valami közös feladatot akar adni Jungkookal. Ha ez lesz én tuti felmondok!

-Mi lenne az?-kérdeztem miközben újjaim hátam mögött keresztbe raktam hát ha szerencsém lesz és nem Jungkookal lesz dolgom.

-Korepetálnod kéne matekból Jungkookot!-ahogy ezt meghallottam szívem ki hagyott egy ütemet és a levegőt is szaporábban vettem. A víz csak úgy ömlött rólam és úgy éreztem elájulok de nem tettem.

-Én mostanában picit elfoglalt vagyok ahoz hogy korepetáljak.-vigyorogtam és próbáltam kibújni hatalmas gondom alól.

-De Jimin nincs más aki tudná vállalni így csak benned bízhatok!-kezdett el könyörögni.

-És miért kéne korepetálnom?-kérdeztem rá a dologra hogy azért legyen már értelme.

-Ms Anderson felmondott és kéne egy új föci tanár. Ezt csak egy valaki vállalta az meg Jungkook. De mivel nincs meg neki minden hogy föci tanár lehessen ezért kell korepetálni. Mivel mindenből jó csak matekból nem ezért rád kell bíznom őt.-adott magyarázatot kérdésemre. Hát ezt nem hiszem el. Miért pont matekból nem jó? És miért nem mennek a fizika tanárhoz Lizához? Miért pont én a matek tanár kellek? Most már aztán vég kép megbántam hogy matek tanár vagyok!-Kérem! Elvállalná?

-Igen.-mondtam ki a szót ami szét tőrte jó kedvem.

-Remek! Akkor dél után már el is kezdhetik!-mosolygott még rám egyet utoljára és elsétált Jungkookot ott hagyva előttem. Egy darabig csak árgus szemekkel figyeltük egymást de aztán Jungkook megszólalt.

-Akkor találkozunk dél után tőrpilla.-gúnyolódott megint méretemen és lányos hangomon egyszerre majd ő is ott hagyott. Áh. Csak nekem lehet ennyire rossz szerencsém az biztos. Mindedj. Most órára kell mennem a 9.osztállyal. Legalább az óra majd el tereli erről a szőrnyű dologról a figyelmem!

Egy kis idő után itt is volt a délután. Nagyon nem akartam Jungkook magán tanára lenni az biztos. De muszály volt elvállalnom. Mindedj! Nem akarok ezen gondolkodni! Inkább ki élvezem utólsó perceim míg Jungkook nincs itt. De szerencsétlenségemre hamar itt volt az a gyökér. Illedelmesen bekopogott majd egy gyere csakkal beengedtem. Amikor belépett a terembe nem akartam rá nézni csak a telefonomat nyomkodtam tovább. Amikor végre rá néztem már az asztalom mellett állt és engem bámúlt pimasz mosolyával. Komolyan egyszer úgy bele ütnék abba a tökéletes arcába!

-Szia törpe! Látom nincs túl jó kedved!-kezdett el halkan kuncogni amire én fel álltam asztalomtól és Jungkook elé álltam.

-Előszőr is ne hívj törpének! Másodszór nincs közöd hozzá hogy mit érzek! Harmadszór add meg a tiszteletet mert most itt én vagyok a korep tanár és nem te!-mutogattam arcába majd elmosolyodtam de ő erre csak elnevette magát.

-Most az gondolod hogy meg ijedtem tőled aki egy fejjel kisebb és valószínűleg gyengébb is nálam? Nem gondolhatod komolyan!-nevetett tovább amivel nagyon felhúzott!

-Te szemét!- kiabáltam arcába majd alsó ajkamba haraptam ami ha jól láttam nem annyira tetszett neki mert nevetését abba hagyta és arca is kicsit komorabb volt. Most meg mi van? Hírtelen megragadta a kezeim és a falhoz tólt úgy hogy a mellkasom a falhoz simuljon. Miután ezt megtette kezeimet a fejem fölé rakta és ő is rásimult a testemre úgy mint én a falhoz. Nyakamban éreztem meleg lehelletét amitől kirázott a hideg.

-Ne harapdáld a szádat mert még a végén beindulok és azt te egyenlőre nem szeretnéd.-suttogta fülembe. Mit ért az alatt hogy egyenlőre? Én egyáltalán nem szeretném soha! És beindul? Talán meleg? A sok kérdés csak úgy cikázott a fejemben úgy hogy észre se vettem hogy már csak egy kézzel tartja két kezem a másik keze meg oldalamon pihen. Vajon mire készül? Keze egyszer csak elindult lefelé végig testemen nekem meg akarva vagy akaratlanul is egy kis pír szökött arcomra!Amikor elérte fenekem nagyot belemarkolt amitől én halkan sóhajtottam egyet. Ha jól éreztem eléggé tetszett neki a fenekem mert egy ideig csak azt markolgatta közben én próbáltam vissza tartani sóhajaimat. Nekem lassan kezdett elegem lenni ezért rászóltam.

-Ha-hagyd abba é-és engedj el!-dadogtam a zavaros helyzet miatt.

-És mi van ha nem engedlek el?-mosolyodott el megint amit most annyira letörőlnék a képéről! Miközben folytatta a fenekem markolászását éreztem hogy nagyobb gondjaim lettek testem déli tályán. Miért pont most kell ennek lennie?
-Látom kezdelek beindítani téged!- mosolygott perverz mosolyán majd fenekemről keze átcsúszott előre merevedésemre. Csak nadrágon keresztűl simogatta de így is sikerűlt ingerelnie. Halkabb nyögések hagyták el ajkaimat amit én nagyon nem szerettem volna mert tudtam hogy ez csak bátorítani fogja őt. No lám igazam is lett mert megint hozzám simúlt amitől fenekemnél megéreztem hatalmas gondját. Ha neki ez gond. Egyre csak ingerelt mind a két oldalról amitől egyre nagyobb nyögések jöttek ki rajtam. De nem csak nekem hanem Jungkooknak is. Egyszer csak kopogást hallottunk amitől persze Jungkook megijedt és elengedett. Hála az égnek hogy pont most keresnek. Beengedtem a kint álló személyt egy szabaddal majd a személy belépett az ajtón. Aki bejött az a fizika tanár volt Liza. Egy ideig csak bámúlt minket de aztán megszólalt.

-Ti meg mit csináltok itt?-kérdezte egy kicsit felháborodva. Egy ideig néma voltam és merevedésem takartam hogy ne tűnjön fel annyira aztán eszembe jutott hogy Jungkook miért is jött ide.

-É-éppen korepetálom Jungkookot matekból.-mosolyogtam miközben egy verejték csepp csúszott végig arcomon.

Heló! Örülök hogy elolvastad! Majd megírom a kövit is de nem tudom teljesen garantálni hogy ugyan ilyen hosszú lesz!

Matek korrep ( jikook 18+) Befejezett✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora