-F-fürödjek le előtted?-néztem rá piros színű arcommal amit persze ő észre vett és kicsit nevetett rajtam. Most komolyan ezt kéri? De ez nem olyan könnyű! Hiszen Jungkook még sose látott pucéran és én se őt! Sőt még az első csokunk se volt meg. Vagy lehet hogy nem is olyan szempontból szeretne meg nézni? Lehet hogy csak a hülye test alkatomon akar nevetni és le videózni hogy meg mutassa a barátainak hogy milyen ronda vagyok. Ezt nem hagyhatom csak úgy!-Nem fogok! Ez sz-személyi jog sértés vagy mi!-dadogtam.
-Személyi jog sértés? De hát az csak akkor lenne ha le lennél fotózva! Ha csak meg nézlek akkor nem sértek semmilyen jogot. Nincs igazam?-húzta fel egyik szemőldökét. Fuuu annyira utálom hogy igaza van. De akkor se fürdők le előtte! Még ruhába sem nem hogy pucéran!
-Nem fogok le fűrdeni előtted te mocskos perverz!-kiabáltam rá amitől a mosolya abba maradt. Oda jött hozzám és meg ragadta a kezem. A csapról át engedte a vizet a tusoló fejbe és ő be terített a kádba és fölém tornyosúlt. Mind a ketten csuron vizesek lettünk. Ahogy nézett rám vizes és mérges tekintetével testem teljesen elengedte magát. Egyre közelebb hajólt hozzám és mielőtt még össze ért volna a szánk mondott valamit.
-Mondtam hogy ha így beszélsz gondok lesznek de úgy látszik nem fogadsz szót. Ezért most már nem csak hogy le kell fűrdened előttem, velem fogsz együtt fűrdeni!-mondta szemembe majd ajkaink össze értek. Előszőr nagyon meg voltam lepődve de aztán én is vissza csókoltam. Lassan mozgattuk ajkainkat de aztán csókunk egyre szenvedélyesebb lett. Kezemet nyaka köré kulcsoltam és úgy húztam magamhoz közelebb. Ő megfogta a pólóm és fel felé kezdte húzni hogy le szedje rólam. Abba hagytuk a csókot és le vette rólam a pólót. Utána azonnal vissza tértünk a csókra ami már egyre gyorsabb volt. Közben már nyelve is átvándorolt számba amit én nagy kedvel maszíroztam nyelvemmel. Végűl Jungkook is le vette a pólóját. Mind a ketten csak egy alsóban voltunk a vizes kádban miközben egymás száját ízlelgettük. Jungkook a csók után rá tapadt nyakamra amit kedvére szívogatott. Én csak sóhajtoztam. Utána végig ment mellkasomon és hasamon míg le nem ért tagomhoz. Tagom alsómon keresztűl meg puszilta jelezve hogy hozzám akar nyúlni. Számat halk nyögések hagyták el ezzel jeleztem neki hogy nem zavar. Csinálja csak. Ő jelzésem észre véve lehúzta alsóm és rá nézett az igen csak merev nemességemre. Rá fogott majd lassan huzogatni kezdte kezét. Számon egyre nagyobb nyögések csúsztak ki ami Jungkooknak igen csak tetszett. Miután már igen csak meg fogdosott oda lent meg nyalta tagom amitől igen csak hangosan élvezkedtem. Ő elmosolyodott és be kapta méretem. Amint szájában volt tagom az egész testem meg remegett. Igazából ez az első alkalom hogy meg próbálnak kielégíteni. De gondolom látszik rajtam. Miközben fejét fel le mozgatta én hajába túrtam és egy kis tempót diktáltam. De amikor nyelvével is be segített én már a fellegekben jártam. Már közel voltam el élvezésemhez amikor egyszer csak abba hagyta ki elégítésem. Én szenvedő szemeimmel meredtem rá hogy miért hagyta abba.
-Most az a büntetésed hogy nem elégítelek ki. Hisz farkam még mindig fáj! Így csak félig lehettél ki elégítve! Szenvedj csak! De azért igen csak jó tested van ezt meg jegyzem!-mosolyodott el majd el vett egy törőlközőt és ki ment a fürdőből. Most komolyan be dőltem a kis játékának? Tuti hogy többet nem hagyom magam!
Fel keltem a kádból nagy nehezen mert még mindig nem élveztem el és hát az igen rossz egy érzés! Kerestem egy tőrcsit és meg törőlköztem. Meg fogtam vizes ruháim és le sétáltam szobámba amit be is zártam hogy Jungkook ne tudjon be jönni. Biztos hogy ha meglátnám akkor véget vetnék életének! Nagyon rosszúl érzem magam! És az a baj hogy hagytam is neki mindent. Jaj várjunk csak! Ki van szívva a nyakam és az egy darabig biztos nem tűnik el! Tuti ez is a terve része volt! Rohadj meg Jungkook!
ESTÁS LEYENDO
Matek korrep ( jikook 18+) Befejezett✔️
RomanceJimin a matek tanár Jungkook meg tesi tanár és hát Jungkooknak nem megy a matek így nem lehet föci tanár ezért Jiminre lesz bízva Jungkook hogy tanítsa őt. De nem lehet tudni hogy Jungkook tényleg azért szeretett volna Jiminnel matekozni mert hogy n...