Miután ki hívtuk a rendőröket el vitték Sant. Azt mondta hogy ezt még meg fogom bánni és ez után el vitték. Én nagyon féltem hogy igaza lesz és ez ki ült arcomra is amit persze Jin és Jungkook is észre vett. Jin oda jött és meg ölelt hogy persze nyugtasson de ez nem segített olyan nagyon sokat.
-Jimin! Semmi baj nem lesz! Oké? Most már a börtönben van. Nem tud bántani!-simogatta hátam. Hiába mondta ezt mert én tudtam hogy San nincs egyedül. Bármikor be torpanhat a csapat többi tagja is. Vagy akár vezérük akit a legkevésbé se akarok látni! Vele tettem rosszat amit soha nem fog nekem meg bocsátani. A zsarukat szerencsére nem hívhatja rám mert ön védelem volt. De neki úgy se számít mert simán meg tud őlni úgy mint ahogy San is akart.
-Jin... nem ő az egyetlen aki bántani akar. Ő csak a csoportnak az egyik tagja volt! És bármikor jöhet a csapat többi tagja is.-toltam el magamtól. Láttam rajta hogy nagyon meg van lepődve és hogy sajnál engem de sajnos semmit se tud tenni ellene. Ekkor Jungkook megragadta a kezem és magához húzott. Én csak ki sírt szemeimmel bámultam őt hogy vajon most mire készűl?
-Jimin! Nem fogom hagyni hogy még egyszer így lássalak szóval még ma át kőltözől hozzám! Ha nem teszed akkor én magam foglak át hozni.-nézett mélyen szemeimbe. Most ő azt akarja hogy oda kőltözzek? De miért?
-Miért kell oda kőltözzek?-néztem rá kérdően.
-Azért mert 1. Nincs ajtód 2. Többen is meg akarnak őlni és 3. Mert szeretlek és féltelek hogy bármi bajod lesz!-mondta szemembe. Az arcomra felszökött egy kis pír és zavaromban át öleltem. Hisz azt mondta hogy szeret. Ilyenkor ki ne pirulna el?
-R-rendben át kőltözöm.-dadogtam zavaromban.
-Ez meg mikor tőrtént?-nézett perverz mosollyal Jin. Hogy tud egy ilyen után így mosolyogni? Hiszen majdnem meg haltunk!-Nem tudtam hogy pont a tesi tanárunk lesz a párod hiszen azt mondtad nem vagy meleg! Meg hát sokszor el mondtad hogy gyűlölöd őt azért mert folyton viccelődik a méreteddel ( magasság! Nem a lenti rész!)!-mondta nevetgélve. Szégyenemben kezemmel el takartam az arcomat. Hisz Jungkookkal nem is vagyunk egy pár!
-Jungkook és én nem járunk te tökkel ütött!-szidtam meg. Utána Jungkookra néztem hogy lássam reakcióját de ő csak mosolygott rám. Oda ment Jinhez és bele súgott valamit a fülébe. Jin amikor végig hallgatta azt amit Jungkook mondott fülébe Jin szájához kapta kezét és nevetni kezdett. Vajon mi olyan vicces?-Miről beszélgettek?-kérdeztem.
-Majd meg tudod!-mondta Jin a perverz mosolyával. Vajon mit tervezhetnek? Szerintem lassan tőlük is kezdhetnék félni. Hiszen tudom hogy Jin mire képes. Jungkookot még nem ismertem ki de tudom hogy ő sem vissza fogott.
Egy kis idő elteltével át pakoltuk a cuccaimat Jungkookhoz és Jin el ment. Bent mindent egy vendég szobába raktunk. Ott szépen mindent el rendeztem és le feküdtem az ágyra. Egy darabig csak gondolatok forogtak fejemben végűl el aludtam. Amikor fel ébredtem már nem ott voltam ahol el aludtam. Nem volt reggel de nem is volt éjszaka. Fél homály volt a szobában. Mikor már szemem hozzá szokott a sötéthez rájöttem hogy hol vagyok. Itt voltam fent Jungkook hálójában. De vajon hogy kerűltem ide? Miközben ezen a kérdésen gondolkodtam, rá eszméltem hogy Jungkook itt fekszik mellettem és alszik. Ezt eddig hogy nem vettem észre?
ESTÁS LEYENDO
Matek korrep ( jikook 18+) Befejezett✔️
RomanceJimin a matek tanár Jungkook meg tesi tanár és hát Jungkooknak nem megy a matek így nem lehet föci tanár ezért Jiminre lesz bízva Jungkook hogy tanítsa őt. De nem lehet tudni hogy Jungkook tényleg azért szeretett volna Jiminnel matekozni mert hogy n...