💚❤ ဦးရဲ့မုန်းသူ ❤💚
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
................(1). ................စျာပနအခမ်းအနားတစ်ခု...
ထူးခြားသည်ကဓာတ်ပုံမှာနှစ်ခုဖြစ်သည်...
ဝမ်အိမ်တော်ရဲ့ သခင်ကြီးနဲ့ သခင်မကြီး၏ ဓာတ်ပုံပင်...ထိုအရှေ့တွင်တော့ အနက်ရောင်ထက်အောက် ဝတ်ထားကာ ဝမ်းနည်းပူဆွေးကာ...ငိုကြွေးထားသဖြင့် မျက်ခွံများမို့အစ်ရဲတောက်နေရသော...ဝမ်ရိပေါ်...
အသက်အားဖြင့် နှစ်ဆယ်ဝန်းကျင်ခန့်...
ဆေးကျောင်းသား ဒုတိယနှစ်ဖြစ်သည်....XZ. ." ဦး...သားကိုချီ..."
YB. ." သွားစမ်း...မင်း ငါနဲ့ဝေးဝေးကို သွားနေစမ်းကွာ...သွားစမ်း..."
XZ. ." အဟင့်ဟင့်....ဦးး သားကိုချီ.."
YB. ." တောက်...ငါရိုက်မိတော့မယ်...သွားစမ်း..မင်းကိုငါ မကြည့်ချင်ဘူး...သွား"
ဦးအိုက်.." သားသား လာ..လာ...ဘဘဆီကိုလာ...လာ ဘဘချီမယ်နော်..."
XZ. ." ဟင့်အင်း...ဟင့်ဟင့်...ဦးပဲချီ.."
ဦးအိုက်.." သာသားရဲ့ ဦးကမအားဘူးလေကွာ..လာလာ...ဘဘဆီကိုလာနော်..."
ကျန်းချန်.." ရိပေါ်...ကလေးကိုကွာမင်းကလည်း သူကဘာမှသိတာမှမဟုတ်တာ.."
ဘေးမှရပ်ပေးနေသော သူငယ်ချင်းကျန်းချန်...ရိပေါ်ဟောက်လိုက်၍ ငိုယိုကာ ဦးအိုက်နောက်ပါသွားရှာသော ငါးနှစ်အရွယ် ရှောင်းကျန့်လေးအားကြည့်ကာ စိတ်မကောင်းသလိုဝင်ပြောမိရသည်...
ဝင်ပြောသည့်သူပါ...အဟောက်ခံလိုက်ရလေသည်....YB. ." တော်စမ်းပါကွာ...သူ့ကိုမြင်ရင် သူ့အဖေကို မျက်လုံးထဲပြေးပြေးမြင်ပြီး ...
ကျစ်...တောက်💥....ငါသူ့ကိုမသတ်မိအောင်နေနေတယ်ကွာ...လာမပြောနဲ့တော့.."ထိုအချိန်တွင်...ရိပေါ် ဖခင်၏ ရှေ့နေဖြစ်သူ ဝမ်းရိုဟန်...ရောက်လာလေကာ လူတစ်ဦးဖြင့် စကားပြောစေလေသည်...
ဝမ်းရိုဟန်.." သား...ရိပေါ်...ဦးလေးမိတ်ဆက်ပေးစရာရှိတယ်...ဒါက သားအဖေနဲ့ လုပ်ငန်းချင်းဆက်စပ်နေတဲ့...သူဌေးပါ...
လီဖန်းယိ...သား သူနဲ့စကားပြောစရာတွေရှိနေတယ်..."
YOU ARE READING
💚❤ ဦးရဲ့မုန်းသူ ❤💚 (Completed)
Fanficမိဘတွေသေဆုံးမှုမှာ ပရောဂမကင်းတဲ့ ရှောင်းကျန့်ရဲ့ ပါပါးကြောင့် ရှောင်းကျန့်ကို ကလဲ့စားချေမိသလိုဖြစ်ရပေမယ့်..