9 💚❤

2.7K 158 3
                                    

💚❤ ဦးရဲ့မုန်းသူ ❤💚
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
................(9) .................

📱🎶🎶🎶🎶🎶📱

" ဝယ်... "

". ............."

" ဘာ...ယွီပင်း ပြန်ပြောစမ်း...ရှောင်းကျန့်က...."

" ............"

" ဘယ်ကတည်းကလဲ..."

". ............."

" ကျစ်... "

ရိပေါ်ဖုန်းချလိုက်ပြီးသည်နှင့် အပေါ်ဝတ်အား ယူကာအပြင်ထွက်ရန်ပြင်လိုက်သည်မို့ မုထျန်းရန် ရိပေါ်လက်အားဆွဲကာ တားလိုက်သည်...

" မောင်...ဘယ်ကိုသွားမလို့လဲ.."

" ခင်ဗျား ကျုပ်လက်ကိုလွှတ်လိုက်... ခင်ဗျားကိုဆွဲမထိုးမိခင် ခင်ဗျားလက်ကိုလွှတ်စမ်း...".

" ဘာဖြစ်တာလဲ... ရှောင်းကျန့်ဘာဖြစ်သွားလို့လဲ..."

" ရှောင်းကျန့် ပျောက်နေတယ်.. ကျုပ်သွားရှာရမယ်... သူကဘယ်မှသွားဘူးတာမဟုတ်ဘူး... အခု...ကျစ်... လက်ထပ်ပွဲပြီး ခါနီးကတည်းက ပျောက်သွားတာတဲ့...
ကျုပ် ရှောင်းကျန့်ကိုလိုက်ရှာမယ်..တွေ့ရင်တွေ့ မတွေ့ရင်တော့ ခင်ဗျား မလွယ်ဘူးမှတ်...တောက်.."

" မောင်...မောင့်.."
..............

! အဲ့အချိန်ကတည်းက ကလေးကပျောက်သွားခဲ့တယ်.. ဦးလည်း မုထျန်းရန်ကို ဘာအကြောင်းနဲ့မှ လက်ခံစရာမလိုတော့ဘူးဆိုတော့...  အလိုလျှောက်ကွဲပြီးသားဖြစ်သွားတယ်... မင်းလေးသာ ပြန်လာမယ်ဆို ဦးဘယ်လောက်တောင် ပျော်မယ်ထင်လဲ ဟင်...!

ရိပေါ်...မုထျန်းရန်အား ဆက်လက်မပေါင်းသင်းနိုင်ကြောင်းနှင့် ရထားသော အချက်အလက်အား သက်ဆိုင်ရာသို့ အပ်ကာ တိုင်ချင်သပါ့ဆိုတိုင်နိုင်ကြောင်း စိန်ခေါ်ပစ်လိုက်သည်...
သို့သော် ရိပေါ်အား ချစ်နေမိသူမို့ မုထျန်းရန်ဘာမှမလုပ်ခဲ့ပါလေ...

ရိပေါ် ကျောင်းအားဆက်တတ်လေသည်..
တစ်ဖက်ကလည်း ရှောင်းကျန့်အားရှာလေသည်... အသက်ကြီးမှပင် ကလေးများနှင့်အတူကျောင်းဆက်တတ်ရသော်လည်း လက်တွေ့အားသာသော ရိပေါ်... အလွယ်တကူပင် စာမေးပွဲပေါင်းများစွာအား ကျော်ဖြတ်နိုင်ခဲ့လေသည်...

💚❤ ဦးရဲ့မုန်းသူ ❤💚 (Completed)Where stories live. Discover now