'ep.11: three days'

3.1K 207 166
                                    

"Şimdi penisini emebilir miyim?"

Jaemin'in parlayan gözleriyle derin bir nefes verdi ve saçlarından tuttuğu gibi doğrulttuğu bedenin dudaklarına sertçe asıldı Jeno.

Omega istekle alfanın öpücüğünü devam ettirirken Jeno Jaemin'in üzerine çıkmış, bacaklarının arasındaki yerini almıştı. Jaemin ihtiyaçla kendini üzerindeki bedenin kasıklarına sürterken Jeno'nun dudakları zevkle kıvrıldı. Hafiften gülmeye başlayan alfadan dudaklarından ayrılan omega üstündeki bedene merakla bakıyordu.

"Ne oldu?"

"Karar ver, aletimi mi emmek istiyorsun yoksa seni doldurup kirletmemi mi?"

Alt dudağını ısırıp gözlerini kaçırdı Jaemin. Ama bu bir aldatmacaydı ki, Jeno daha ne olduğunu dahi anlayamadan kendini omeganın altında bulmuştu. Jaemin mavi gözlerini alfaya dikip işaret parmağını ıslatmış, Jeno'nun göğsünde gezdirmeye başlamıştı usulca.

"Şöyle yapalım..." Jeno'nun göbek deliğine geldiğinde durdu ve eğilip küçük bir öpücük kondurdu kaslı karına. "Zevkle emerek ıslattığım aletinle becer beni."

Jeno'nun gözleri karardı duyduğu cümleyle. Elleri anında Jaemin'in saçlarına giderken sertçe başını aletine doğru yaklaştırdı ve hırlayarak konuşmaya başladı.

"O hâlde çabuk ol ve em."

Jaemin kıkırdarayak kalın aletin başını dudakları arasına alırken Jeno pürdikkat Jaemin'i izliyordu. Zevkle işini yapan omega Jeno'nun dikkatini dağıtmak istercesine kalçasını daha yavaşça sallıyor, çıkan kuyruğu ve kulaklarından habersiz dilini Jeno'nun aletinin yarığında gezdiriyordu.

"Jeno-yah, yeterince ıslattım mı?"

Usulca geri çekildi Jaemin, Jeno ise sessizce bakışlarını Jaemin'in üzerinde gezdirmeye devam ediyordu.

"Kızışmanın etkisindesin, normalde bile asla böyle bir şey yapmazsın Jaemin."

Neşeyle başını salladı ve dizlerinin üzerinde durup ellerini kasıklarının önündeki boş yere bastırdı omega. Oturuşu bile baştan çıkarıcıydı.

"Kızışmamı seviyorum, beni olduğumdan daha cesur biri yapıyor."

Jaemin'in elinden tutup kucağına çeken alfa tek kaşını kaldırıp penisine yavaş yavaş sürünen bedene baktı merakla. Jaemin ise birazdan duvarlarının arasından kayıp gidecek ve kendisine tonla zevk bahşedecek alete bakıyordu.

"Sen gördüğüm en cesur omegasın Jaem."

Jeno'nun dedikleriyle bir süre duraksayan omega gözlerini alfaya dikip uzaklara daldı. Jeno dalgınlaşan Jaemin ile gülümsemiş ve omeganın kalçasını iki yana ayırıp benliğini yavaş yavaş içine itmeye başladı. Hissettiği şeyle gözleri kocaman oldu, elleri anında alfanın omuzlarını buldu Jaemin'in.

"Ya-yavaş ol!"

Korka korka içine giren kalın aleti beklerken Jeno Jaemin'in dudaklarını nazikçe kavramış ve onu ıslak öpücükle oyalarken yavaştan girmeye başlamıştı dar deliğe. Penisi de, Jaemin'in deliği de yeterince ıslanmış olduğundan girişi kolay olmuş aleti kolayca kaymıştı dar duvarlar arasında.

"Jaemin-ah..."

Hırıltıyla dudaklarını ayırıp nefesini Jaemin'in yüzüne üfleyen Jeno neredeyse omega kadar kendinden geçmişti. Mantıklı düşünemiyor, aklındaki omegayı altında sabaha kadar inletme düşüncesi onu ele geçiriyordu.

"Jaemin-ah, kızışman ne kadar sürüyor?"

Jaemin hareket etmese dahi zevk veren penis yüzünden titrerken Jeno'nun sorusuyla başını alfanın omuzlarına koyup boynuna nefesini vermişti yavaşça.

Let's play a game | NominHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin