❤️1❤️

216 8 1
                                    

Nadszedł ważny dzień dla członków grupy BTS, otóż to nagrywają klip do nowego hitu . Na ten dzień czekali ponad 3 tygodnie ponieważ nagrywanie cały czas się przesuwało. Żaden z nich nie był zastresowany , to jednak ich praca od 8 lat, a dla nich nagrywanie każdego klipu wygląda tak samo , z tymi samymi ludźmi i jedyne co się różniło to tematyka teledysku .Wszystko miło przejść bez żadnych przeszkód , bo przecież co by miało pójść nie tak? Cała piosenka, układ taneczny i plan na teledysk bardzo im się podobał , był w ich stylu.
 
  W dzień nagrywek wszyscy wcześnie wstali , ale aby jednak wyspać się na tak ważny dla nich dzień . Poza tym ciężko było by im zaspać, ponieważ dzień wcześniej poszli bardzo wcześnie spać , już o 20:00 byli w łóżkach. Gdy się obudzili wszyscy zeszli na śniadanie do kuchni. Śniadanie było zamówione specjalnie przez ich agencje big hita z najdroższej restauracji , jak najlepiej ocenianej.
 
  W drodze na plan wszyscy śpiewali wspólnie ich kawałek ,do którego właśnie jechali na nagrania teldysku. Była tak miła atmosfera , że w limuzynie mogli by siedzieć dużo dłużej, niż by przypuszczano , brakowało im tylko alkoholu którego z oczywistych przyczyn nie mogli w tym dniu pić.

Po dojechaniu na plan cała siódemka przywitała się z pracownikami i dyrektorami big hitu, którzy już tam na nich czekali. Czuli się tam bardzo dobrze , a ubrania idealnie na nich leżały , zastanawiało ich tylko jedno , po co modelki na planie? . Po kilku minutach odpowiedź na pytanie była już jasna , big hit wyjaśnił im ,że nagrają jeszcze sceny , jak to zakochali się w dziewczynach . Oczywiście żadnemu z nich to nie przeszkadzało , przecież kilka lat temu ich piosenki były tylko o tym , zdziwiło ich tylko to , że prawie cały teledysk będzie z takich scen , skoro piosenka jest o przyjaźni , a nie miłości.

  Po przymiarkach ubrań, co trwało około 40 minut, cały rap line zaczął  nagrywać pierwsze sceny do klipu , za to jednemu z vocal linu spodobała się jedną z stylistek , mowa oczywiście o Jinie . Najstarszy nie wstydził się do niej tak poprostu podejść , uważa się za dobrego w podrywaniu i za atrakcyjnego z wyglądu, zatem nie musiał długo się zastanawiać , poprostu wstał z krzesła i podszedł
-hej, ogólnie wpadłaś mi w oko, nie chciałabyś może się umówić na kawę , wystarczy że podasz numer, a ja do ciebie napisze w najbliższym czasie - tym tekstem zagadał do dziewczyny , ale w tym przypadku stresował się bardziej niż jak zagadywał do innych dziewczyn.
-obawiam się ,że mówisz to każdej , a ze mnie robisz sobie żarty - powiedziała piękność, która nie patrzyła mu się prosto w twarz, a na podłogę , w której nie było nic interesującego.
- co Jin , do kolejnej zagadujesz ? - śmiejąc się żartowliwie krzykną Jimin , który zdaniem Kima wszystko zepsuł.

Dziewczyna westchnęła i poszła w drugą stronę , z myślą , że dla Jina była żartem i poczuła się zażenowana. Jin był zły na Jimina , który swoim żartem popsuł mu podryw, a krzycząc na młodszego za jego zachowanie nie ukrywał tego , jak podobała mu się ta dziewczyna .
- Jin się zakochał , Jin się zakochał - śmiejąc się nuciła cała reszta vocal linu , a on poczuł się wyśmiany i bez słowa poszedł do łazienki.

  Jin w łazience uświadamiał sobie jeszcze bardziej, jaka ta dziewczyna była ładna, i jaki miła głos, a oczy jak niebo ,o ciemnych włosach i wysokości około 165cm, wiedział , że to ktoś więcej niż normalna dziewczyna, była idealna , mimo tego , że nawet nie wiedział kim ona jest.

Po całej sytuacji miał on zagrać scenę do klipu , gdzie modelka miała mu usiąść na kolanach i się do niego przytulać , nie miał z tym problemu do puki nie zauważył śmiejących się z niego kolegów za kamerami i pięknej dziewczyny ,która udając że nie patrzy, zerkała cały czas na niego.

Jin źle czuł się z tym że musi odegrać tą rolę , ale wiedział ,że taka jego praca ,a jego koledzy i tak o tym zapomną po około godzinie , bo będą mieli na głowie inne rzeczy. Jego zdaniem gorsza sytuacja była z stylistką , która mu naprawdę się podobała, ale wiedział że ma stracone szansę , zwłaszcza po tym , co krzykną wcześniej Jimin.

  Po nagrywkach swojej części postanowił że zagada jeszcze raz do dziewczyny , a była to idealna okazja , ponieważ teraz nagrywał Jimin i wiedział, że nikt mu nie stanie na drodze . Jednak za drugim podejściem bardziej się stresował , odczuwał presję przed drugim odrzuceniem ,bo było by to 2 razy gorsze od odrzucenia za pierwszym razem.
 
  Jin podszedł do niej od tyłu , po czy położył ręke na jej ramienia i zaczął mówić:
- chyba nie wierzysz w to, co powiedział Jimin , prawda? Ty mi się naprawdę podobasz , dasz się umówić na tę kawę?.
- jeśli naprawdę ci się podobam ,to się umówię - a gdy mówiła te zdanie zaczęła się rumienić , a Jin dalej trzymał ręke na jej ramieniu
- podasz numer? - spytał Jin, po czym ona mu dała kontakt do siebie . Nie mógł oderwać od niej wzroku , w jego oczach była ideałem , a dalej nawet nie znał jej imienia , o które po dość długiej przerwie spytał , po czym dowiedział się, że nazywa się Kim Neumi.

______________________________________
Mam nadzieję że jak na razie się podoba i wszystko jest jasne 😆❤️

Wounded JinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz