Rozmowa z Neumi trwała dłużej niż przypuszczał , co zauważył jeden z założycieli big hita , rzecz jasna że mu się to nie spodobało , niedość że randkuje , to jeszcze podczas nagrywek do teledysku. Postanowił on jednak nie mieć żadnych pretensji do Kima , a to tylko z powodu , że ta dziewczyna idealnie pasowała , nie tylko do niego , a i do teledysku.
Bang Si-hyuk , bo tak nazywał się ten dyrektor , podszedł do dwójki i zapytał się o wspólny występ w teledysku , na co obaj się zgodzili. Po kilku minutach Neumi podpisała umowę z big hitem i wspólnie weszli na plan filmowy , na którym doszło do scen w których wyglądali jak para , a na dodatek wyjątkowo kochająca się .
Dla reszty członków BTS to był wrodzony talent aktorki obojga, ale dla Jina to była ogromna miłość , miał on jednak obawy ,że to ona leci na jego sławę bądź pieniądze . Jin martwił się o to ponieważ dziewczyna w której się zakochał na początku go odrzuca , a w ten sam dzień odgrywa z nim bardzo romantyczną scenę do teledysku , jak i ciągle z nim gada. Było to dla niego dziwne i podejrzane , ale jak na razie wolał myśleć o tych dobrach rzeczach , zamiast o tym, jak nie na niego lecą dziewczyny , a na jego sławę i portfel. Po chwili jednak stwierdził ,że to nie możliwe , że jego ukochanej zależy tylko na sławie i pieniądzach , ponieważ jest też przystojny i "cool" z charakteru.
Po powrocie do domu był wyczerpany , pozbawiany energii , ale nie mógł przestać myśleć o Neumi , z którą tak dobrze spędzało mu się czas. Przyjaciele dalej mu dokuczali i podśmiechiwali się z niego , na co on w ogóle nie zwracał uwagi . Jin nawet nie słuchał o czym rozmawiała reszta zespołu , miał ochotę położyć się już na łóżku i napisać do ukochanej.
Mijały dni pisania z Neumi , a ich kontakt się nie urywał , zato urywał się z przyjaciółmi , z którymi już dużo mniej spędzał czasu . Cała drużyna dowiedziała się że piosenka wyjdzie w walentynki ,czyli za 10 dni . To była pozytywna informacja , mimo, że piosenka jest o przyjaźni, to teledysk o dziewczynach .
Po czasie Jin przypomniał sobie ,że za kilka dni walentynki , a on przecież ma już swoją ukochaną , co prawda , nie są jeszcze razem , ale on uważał , że będzie to idealna okazja do zapytania się o związek .
Kim do końca dnia zastanawiał się co kupić Neumi , lecz nie miał pomysłu . Stwierdził on , że najlepiej jest się jutro zapytać Jimina co kupić dziewczynie na walentynki , i tak zrobił. Kolejnego dnia po śniadaniu, Jin stwierdził, że tylko on może mu pomóc
-Jimin , możemy porozmawiać?- zapytał Jin
- no - odpowiedział
- Co najlepiej kupić dziewczynie na walentynki ?
- masz dziewczynę?! Ulala...to ta stylistka? - roześmiał się Jimin
-to nie mają dziewczyna! Poprostu odpowiedź na pytanie , ty miałeś najwięcej dziewczyn ze wszystkich domowników-ze złością odpowodział
- wiesz... Kupienie czegoś jest zbyt proste , wiedząc że nie jest biedna, pracowała jednak dla Big hita , a za jedną współprace ona ma hajs do końca zycia.Kiedyś suga dał mi na urodziny piosenkę , może pójdź w tą stronę? Proponuje , hmm...napisanie wiersza!- że śmiejącym się uśmieszkiem powiedział Jimin
- dzięki za podpowiedź - Jin wtedy wiedział że to dobry pomysł ale nie chciał tego mówić młodszemu ,aby się tak nie cieszył.Tego samego dnia Jin wziął się za pisanie wiersza , na początku mu nie wychodziło , ale po czasie było coraz lepiej , a zwrotki zaczęły się rymować w sensowny i romantyczny sposób.
Po godzinach pisania tekstu Jin już kończył , ale w pisaniu przeszkodził mu RM, który wszedł mu do pokoju pytając co robi , po czym Jin schował list za siebie i powiedział że nic takiego . Jin chciał aby ten wiersz pozostał między nim ,a mało wiedzącym Jiminie .Namjoon zdążył zauważyć że coś pisze , nie chciał wyjść on na dociekliwego więc poprostu wyszedł z jego pokoju.
RM myślał , że to co jest na kartce, jest dla niego , bo przecież po co by to przed nim ukrywał? Nie nastawiał się on jednak na nic wielkiego , on ucieszył się by z najkrótszego zdania , które go by poprostu wzruszyło.
Jin nadal pisał swój wiersz który był dla ukochanej , uważał że jest on bardzo szczery i jego zdaniem piękny. Wiersz oficjalnie skończył dzień później , a Jimin i RM przy każdym spotkaniu dziwnie się na niego patrzyli , jednak oboje z innego powodu . Dla Jimina śmieszne było to , jak Jin podrywa tamtą dziewczynę , za to RM myśli , że Jin przygotowywuje dla niego niespodziankę.
______________________________________
Jak mam coś poprawic to piszcie w komentarzach , ale jak na razie uważam że mi dobrze idzie 😅❤️. Kolejne części napisze jak najszybciej.
CZYTASZ
Wounded Jin
AcciónCzłonek BTS spotkał się z hejtem , który pokonał z pomocą przyjaciół.Książka zawiera shipy. Częściowo: -Vkook -yoonmin - namjin -jin & girl -j-hope & Sprite