❤️4❤️

62 5 0
                                    

  Dzień później wszystkie media mówiły tylko o tym , że sceny na teledysku nie były udawane i że Jin ma dziewczynę , co prawdopodobnie przełoży się na jego relacje z ARMY i nie będzie miał już dla nich czasu .

  Jin bał zejść na dół na śniadanie , ponieważ obawiał się ,że przyjaciele będą na niego źli , zwłaszcza ,że rano zauważył , że statystyki najnowszej piosenki są tragiczne , i że jest więcej łapek w dół niż w górę , a prawie wszystkie komentarze to hejt na Jina.

  Jin wiedział, że nie ma innego wyboru i że zejście na śniadanie i tak kiedyś będzie musiało nastąpić . Najstarszy zeszedł na dół , ale dużo później niż reszta , która zdążyła już całą sytuację obgadać . Na dole jako pierwszy do niego odezwał się Jimin
- czyli jednak jesteś z tamtą dziewczyną- Jimin mówiąc to już nie miał takiego szczęśliwego głosu jak wcześniej
- nie- odpowiedział Jin patrząc się na buty przyjaciela
- to czemu ludzie cię o to oskarżają? - zapytał Suga z pełną buzią zapchaną śniadaniem, który zresztą nie był zbyt zdrowy
- bo jestem dobrym aktorem , a fani są poprostu zazdrośni- odpowiedział Jin , aby brzmiało jak najbardziej realnie , i aby jego koledzy uwierzyli w to , że nic nie czuję do tamtej dziewczyny
- to co teraz zrobimy ? - zapytał RM , a Jin był przekonany, że nie mówi tego do wszystkich , tylko do całej reszty oprócz niego.
- halo... Jin? - kontynuował RM, ponieważ tamten nic mu nie odpowiadał .
- dobra , jedynym wyjściem jest to, aby Jin jak najwięcej poświęcał czasu faną i aby pokazał , że są dla niego najważniejsi , oraz żeby nie odpowiadał na hejt , przecież tylko winny się tłumaczy - odparł Jimin z miną bohatera , który uratował świat , po czym każdy się uśmiechną i popatrzył na Jina , a po kilku sekundach on też się uśmiechną i wrócił do pokoju.

  Jin oglądał serial , a w 30 minucie do pokoju weszedł Jimin
- powiedz tak na poważnie , nic nie czujesz do tamtej dziewczyny , teraz będę brał cię na poważnie , słowo harcerza .- Jimin trzymał rękę na klacie , a mówiąc co tym tekstem chciał się wszystkiego dowiedzieć
- no wiesz , jest ładna , 2 lata młodsza ode mnie , fajnie mi się z nią rozmawia- a Jimin nie dał mu dokończyć mówiąc ,,i dlatego z nią nie będziesz ?
-wydaje mi się że ona ukrywa coś przede mną co kiedyś zniszczy nasze relacje, /kilka sekund ciszy/ poza tym , i tak muszę się teraz zająć fanami- z opadającą głową mówił Jin , po chwili Jimin dokończył rozmowę opierając rękę na jego plecach
- wiesz ... Każdy związek ukrywa tajemnicę , a o niej dowiesz się tylko będąc z taką osobą blisko. Związek nie znaczy 24/7 spędzanie że sobą czasu , zrób tak, abyś miał czas i na nią i na fanów - a po tych słowach Jimin poklepał go po plecach i wyszedł z pokoju.

  Po tym co powiedział Jimin , Jin postanowił napisać do Neumi o spotkanie, odczytała w krócej niż sekundę i odrazu odpisała tylko o szczegóły kiedy i gdzie . Po kilku minutowej rozmowie umówili się na kolejny dzień późnym wieczorem w restauracji , po czym odrazu pobiegł z wieściami do Jimina , który mu pogratulował ,ale przy okazji zapytał się go czy to na pewno chce z nią umawiać się w miejscu publicznym , a Jin uświadomił sobie, że to zły pomysł z powodu że ludzie mogą ich zobaczyć razem i na Jina poleciał by jeszcze większy hejt, a po drugie agresywne fanki mogą zrobić coś Nuemi .

  Po czasie zadzwonił do Nuemi z ofertą , aby on przyszedł do niej do domu , na co ona powiedziała , że do niej nie mogą z nie wiedomych przyczyn dla Jina , ale zaproponowała mu ,aby to ona przyszła do niego , na co on się zgodził , bo czemu nie? Może wstydzi się swojego mieszkania  .

  Kolejnego dnia Jin podjechał pod jej blok , po czym pojechali razem do dormu Jina . Podczas jazdy cały czas ktoś dzwonił do Nuemi , co niepokoiło Jina . Podczas drogi Jin chciał jej zaimponować , i pierwsze co wpadło mu do głowy to aby położyć swoją rękę na kolanie ukochanej ,ale się wycofał bo bał się jak ona zareaguje , no bo przecież można zacząć stopniowo , prawda?

  Jin zaczął od patrzenia się na nią nie ustannie , ale ona chyba tego nie zauważyła.Patrzyła cały czas w telefon tak, jakby czekała na jakiś SMS ,ale Jin wiedział że musi zrobić coś więcej , zatem dotknął jej ręki , liczył na to że ona przynajmniej się na niego popatrzy, a on puści oczko , ale nie , poprostu odsunęła rękę. Kim uważał , że to za mało aby ona zwróciła na niego uwagę , postanowił wrócić do planu i uznał, że położenie ręki na jej kolano to jedyne wyjście. Długo zastanawiał się na tym czy powinien to zrobić , ale był już pewien . Jin westchnął i zaczął lekko drżeć że stresu , zobaczył w lusterku że jest cały spocony .

   Gdy jego ręka coraz bardziej zbliżała się do jej nogi nie skupiał się na ulicy . Jin nie zauważył , że przednim było auto, tak blisko że jak że stresu bardziej przycisnął gaz to spowodował sztłuczkę aut.
______________________________________
Mam nadzieję , że jak na razie się podoba , pisząc książkę chce wyłowac jak najwięcej emocji u czytającego i żeby dokładnie wyobraził sobie sytuacjie , więc dlatego to się tak ciągnie. Miłego dalszego czytania ❤️

Wounded JinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz