Jin podjął się kolejnej próby pocałowania ukochanej , ale musi najpierw spowodować, żeby ta usiadła mu na kolanach ,zaczął myśleć:a może ona te wszystkie znaki widzi, tylko wstydzi się zrobić jaki kolwiek ruch , żeby nie na dziewczynę, która szuka bogatego chłopaka?
Jin zrobił to samo co wcześniej , z dużo mniejszym stresem ,a gdy to nie wypaliło, Jina zaczęło wszystko tak denerwować, że przez sekundę przeszła go myśl aby powiedziec jej, aby sobie już poszło . Patrząc się na dziewczynę zrozumiał on, że to on sam robi błąd , i że powinnien zastosować innej taktyki.
- oglądalądalem kiedyś film, w którym piękna dziewczyna siedział przystojnemu męszczyznowi na kolanach , spędzając niesamowite chwile razem.- mówi Jin do ukochanej patrząc się na nią wzrokiem, jakby conajmniej miał się na nią zaraz życić .Wydawało się też tak, dlatego , ponieważ Jin przegryzał podczas mówienia wargę i patrzył się na nią z tak dużymi oczami ,jakby zobaczył ducha , z lekko przechyloną głową w lewo.Jin patrząc na minę Nuemi , wiedział jaka ona jest przerażona i jak jej zabrało mowę.
-chciałabyś tak ?- pewniejszym głosem zapytał Jin, starając mieć pozytywną minę.
- może kiedyś- odpowiedziała Nuemi, która była tak wystraszona , że najchętniej by stamtąd uciekła, lub nawet wyskoczyła przez okno
- ja już muszę wracać- powiedziała Nuemi szybkim krokiem wstając z łóżka i schodząc na dół, a Jin powiedział jedynie ,,ok,pa" i swoją dużą pięścią uderzył o stolik , po czym całą swoją twarz oparł na dłoniach.Jin chciał zakopać się pod ziemię bez słowa, a gdy usłyszał że Nuemi wychodzi z domu poleciała mu łza, a on wyjął swój wiesz, który dla niej napisał na walentynki z szafki , na który łza zleciała.
Gdy Jin się uspokoił zeszedł do kuchni, w której był już Jimin pijący wode.
-Hej, jak tam z Nuemi?-zapytał Jimin starszego
-lepiej nie mówić /wziął szklankę z sokiem/ , tragedia, nigdy nie poczułem się tak upokorzony .- Tu Jinowi przyszła myśl , aby dać nauczkę młodszemu , który kilka tygodni temu upokorzył go przed Nuemi.
-a ty też słyszałeś te dzwięki z pokoju Sugi?- te pytanie zadał Jin przyjacielowi , patrząc się na niego z jedną uniesiąną brwią i chamskim uśmieszkiem .
-nie...- odpowiedział Jimin który tak samo jak Jin poczuł się upokorzony i lekko się zadławił pijącą przez niego wodą, podejżewał, że Jin może coś podejrzewać , więc próbował zmienić temat i zapytał się Jina ,czy nalać mu jeszcze soku , przy czym zaczerwinil się jak buraczek . Gdy Jin odmówił mu soku ten jak najszybszym krokim, ale nie na tyle żeby było to podejrzane Jimin poszedł do swojego pokoju, a Jin tylko pokiwał głową na znak, że nie wolna kłamać .Do bardzo zawstydzonego i smutnego Jina zadzwonił RM na kamerki. Gdy Jin odebrał odrazu zrobiło mu się lepiej , czuł że jest osoba która wie, kiedy on potrzebuje pocieszenia. RM odrazu gdy zauważył że ze starszym jest coś nie tak , zaczął pytać oco chodzi . Jin mówił jakie to go życie źle potraktowało , nie mówiąc dokładnie oco chodzi , a RM go wysłuchał i patrzył w jego , w jego oczy , które zdaniem jego były piękne.
Jin gdy zauważył ja RM się na niego głęboko wpatrywa , i jak się na niego uśmiecha , zaczął robić co samo.Dopiero teraz Jin zauważył jaki RM jest piękny, jakie on robi miny gdy z nim rozmawia, i jego zdaniem Namjoon nawet pięknie oddycha , co wydaje się dziewne, ale on totalnie odleciał w myślał.
RM zaczął go pocieszać , i mówić , że jest on niesamowitym chłopakiem, a gdy Jin usłyszał te zdanie to zaczął się rumienić, odczuwał takie jakby odczucie zauroczenia, ale było to dla niego nie możliwe , pod koniec rozmowy RM powiedział że wraca już jutro, aby spędzić z nim trochę czasu.
Gdy Namjoonem wspominał o szybszym powrocie Jin poprostu się uśmiechną, nie wiedział on czy to pozytywna informacja , bo V kiedyś opowiadał od czego się zaczęło, czyli od długiego spędzania razem czasu , widział że jak się naprawdę zauroczył to że wszystko zniszczy , ponieważ on napewno nie jest nim zainteresowany .
Tego dnia już Jin już prawie w ogóle nie myślał o sytuacją z Nuemi. Myślał tylko o tym, jak bardzo by chciał spotkać się już z RM , i aby go obiąć jak najdłużej się da. Widział , że te myśli nie są pozytywnym znakiem, on nawet nie myślał aż tak o Nuemi, którą naprawdę bardzo kocha.
______________________________________Zostańcie zobaczyć co się stanie gdy przyjedzie RM do Jina.
CZYTASZ
Wounded Jin
ActionCzłonek BTS spotkał się z hejtem , który pokonał z pomocą przyjaciół.Książka zawiera shipy. Częściowo: -Vkook -yoonmin - namjin -jin & girl -j-hope & Sprite