Gdy nadszedł dzień walentynek, Jin ubrał się w bardzo eleganckie ubrania z najdroższej półki , z dziewczyną umówił się już dzień wcześniej do parku na dzielnicy , zarezerwowanym specjalnie dla nich .
Jin podjechał pod nią sportowym autem , a ona bez problemu weszła do auta i pojechała z nim . Po kilku minutach rozmowy w parku jin zaczyna mówić o swojej niespodziance :
- Neumi , jesteś najpiękniejszą kobietą jaką spotkałem, niesamowicie fajnie mi się z tobą gada , a z okazji dzisiejszego święta mam dla ciebie niespodziankę. Napisałem specjalnie dla ciebie wiersz , powinien ci się spodobać- zaczął Jin z poważnym głosem, a Nuemi lekko się zaśmiała co było prawie nie zauważalne.
-Nuemi Chciałabym Ci dać wiosenne zorze.
Szkatułkę szczęścia, wiatru śpiew.
Majowy księżyc, groźne morze,
zima słowików śpiew.
Chciałabym Ci dać świat Twoich marzeń,
jak kwiatów polnych błękit snów.
I moje serce przyjmij w darze
z miłości, której brak juz słów- poczuł że Nuemi się nie podoba więc już umilkł i czekał, aż ona coś powie.Wtedy Nuemi mu przerwała cisze kładąc swój palec na jego delikatnych ustach, szepnęła ciche ,,piękny" , po czym przymknęła oczy , zbliżając się do niego ustami , a on zaczął cały się rumienić i lekko pocić .Jin wiedział, że na jest ta chwila , której nie zapomni do końca życia i będzie ją opowiadać dziecią , jak to wyglądał pierwszy pocałunek z ich mamą . Usta od siebie były już centetr, ale zadzwonił do niej ktoś zapisany jako "misiaczek" , od którego odebrała ,a rozmowa ich była nie wyraźna dla Jina , ale usłyszał coś co go zaczęło nie pokroić. Po drugiej stronie był męski głos mówiący coś w stylu ,, znowu się z kimś spotkałaś za moimi placami ?! Wracaj do domu"
Po rozmowie telefonicznej powiedziała mu, że musi wracać do domu ,mając wytłumaczenie ,że jej młodszy brat się źle czuje , a Jin wiedział ,że to kłamstwo, zapytała się też czy ją odwiezie do domu , a on bez wąchania się zgodził . Gdy Neumi wychodziła z auta ,Jin z nią złapał kontakt wzrokowy , ale mało romantyczny.Jin wracając do domu przejeżdżał przez kwiaciarnie , uważał ,że wypadało by też kupić coś młodszym, bo można powiedzieć ,że kocha ich jak rodzinę, jak bracia. Każdemu z nich kupił po róży , a przez całą drogę powrotną myślał o rozmowie ukochanej z tym chłopakiem.
Gdy wrócił do domu przechodził po każdym z pokoi wręczając każdemu po róży i mówiąc jakieś miłe zdanie. Jimin odrazu zapytał czy spodobał się prezent jego dziewczynie ,na co Jin odpowiedział, że nie ma dziewczyny, na końcu szepcząc słowo ,,jeszcze" , a słowa które do niego powiedział wręczając róże to ,, ty zawsze mi pomożesz i zawsze coś spaprasz ,PRZYJACIELU".
Gdy doszedł do pokoju RM zrobił to samo , ale namjoon wziął to jako ten prezent , a słowa które powiedział naprawde go zwruszyły i pomyślał , że to właśnie to pisał Jin na kartce kilka dni temu. ,, Mimo, że jestem od ciebie starszy, traktuje cię jak tatę oraz jak najlepszego przyjaciela bez którego nie potrafił bym żyć , kocham cię ja brata , co oznacza, że jesteś dla mnie wszystkim i każdym o pozytywnym znaczeniu "
RM myślał , że to tylko jemu Jin sprezentował róże i powiedział coś miłego , na początku chciał się pochwalić innym domownikom , ale po chwili pomyślał, że to by było nie fajne z jego strony ,że chwali się czymś co inni nie dostali , oraz mógł by być przyjęty jako chwalipięta.
Po kilku minutach od tego wydarzenia został wypuszczony najnowszy hit BTS , a oni musieli nagrać jeszcze reakcje. Jin dziwnie czuł się w towarzystwie Jimina , zwłasza jak na teledysku jest on z dziewczyną o której on wie więcej niż reszta zaspołu. Jin po nie zaprzyjemnych minutach swojego życia oglądając odcinek ,padł na łóżko z telefonem. Gdy weszedł na Instagram zobaczył multum komentarzy i wiadomości od ARMY , które piszą ,że się zabija, ponieważ widać to , że Jin ma dziewczynę . Takie komentarze pojawiły się również pod piosenką i postami Big hita , co jeszcze bardziej załamało Jina , który chciał aby ten koszmar się skończył
Późnym wieczorem do Jina napisała Neumi , która przeprosiła za sytuację w parku i zaproponowała, aby w najbliższym czasie spotkać się ponownie, na co Jin już nie odpowiedział bez zastanowienia , ten telefon był dla niego zbyt podejrzany . Po czasie odpisał jej że chce się jeszcze spotkać, ale nie w najbliższym czasie.Kilka minut później zadzwonił do niego jeszcze dyrektor , prosząc go o wytłumaczenia w sprawie hejtu który poleciał na niego .
CZYTASZ
Wounded Jin
ActionCzłonek BTS spotkał się z hejtem , który pokonał z pomocą przyjaciół.Książka zawiera shipy. Częściowo: -Vkook -yoonmin - namjin -jin & girl -j-hope & Sprite