❤️14❤️

41 2 0
                                    

  Jin sięgnął po telefon aby sprawdzić jaki film proponują w internecie , ponieważ on sam nie miał pomysłu.
Pierwsze co mu wyskoczyło to film pod tytułem ,,tamte dni, tamte noce" . Tytuł Kimowi wydawał się ciekawy, więc bez szukania dalej poprostu włączył Netflixa z tym filmem i odliczał minuty do 19:00.

  Jin coraz bardziej chciał obejrzeć ten film ze swoim przyjacielem i mimo, że na początku nie był do tego przekonany do wspólnego wieczoru , to teraz wręcz nie mógł się doczekać, aż ten przyjdzie tak samo pięknie uśmiechnięty jak zawsze i położył się na jego pościeli aby oglądnąć film.

  Jin posprzątał swój pokój i mimo, że było nawet posprzątane , to dla niego musiało aż błyszczeć , wydawało by się to nawet dziwne , ponieważ mieszkają ze sobą od kilku lat i nigdy nikt nie zwrócił uwagi na mały bałagan.

  Gdy zastało dosłownie kilka minut do 19:00 RM mógł przyjść w każdym momencie, przecież nie przyjdzie idealnie o tej godzinie. Jin siedział na łóżku z ogromnym , aż wielkim , a może nawet za wielkim uśmiechem , uśmiechał się tak szeroko, że zaczęły boleć go usta. Zastanawiał on się czemu tak sztucznie reaguje i czeka na to aż młodszy przyjdzie z nim spędzić czas.

  Po około minucie czekania Jina na RM otworzyły się drzwi, tym razem nie było słychać żadnego pukania w drzwi, weszedł jak do swojego pokoju.
-jestem! Mam pełno słodyczy i napojów , dziś kochany nie trzymamy diety!- mówił RM który ledwo weszedł do pokoju , a drzwi otworzył łokciem pomagając sobie nogę.
-super - to było jedyne słowo które powiedział, ale zaczął dziwnie się czuć.
-jaki film wybrałeś?- zapytał się Namjoon który bardzo szeroko i w oczach Jina pięknie się uśmiechał.
-w internecie ktoś polecił ,,tamte dni, tamte noce", więc myślę że możemy go obejrzeć - powiedział Jin pomagając RM ułożyć jedzenie na łóżku .
- Zaufam ci z wyborem, poza tym Suga mówił, że ostatnio oglądał go z Jiminem i mi go polecał.- powiedział Namjoon, który rzucił się na łóżko , a Jin się lekko zaśmiał, włączył film i połorzył się obok niego.

  W pokoju były zgaszone lampy, jedyne co się świeciło to telewizor i ledy nad łóżkiem, które świeciły na różowo.

  Film w pierwszych minutach wydawał się normalny , ale Jin nie mógł się na nim skupić , patrzył cały czas na RM, który bardzo uroczo jadł ich ulubione ciasteczka z nadzieniem z dżemu i w kształcie serduszek.
-czemu tak na mnie patrzysz? Nie możesz skupić się na filmie?- zapytał RM , dla którego dziwne było to , jak Jin na niego patrzy.
-wydaje ci sie- powiedział strasznie zawstydzony Jin, po czym zaczął patrzeć się na ekran telewizora.

  Po dłuższym patrzeniu się na film Jin się wciągnął, ale bardziej słyszał połykanie ciastek Namjoona niż film.
W filmie była scena jak chłopak zauważa, że jego dziewczyną go zdradza i zaczęła przypominać mu się Nuemi, która zresztą nawet do niego nie napisała, przypomniał sobie, że prawie ona nigdy do niego nie napisała pierwsza.

  Jin oglądał film, stwierdził, że jest fajny , ale w około 5 minucie filmu RM swoją stópką potarł nogę Jina, raczej nie chcący , ale było to dla Jina dziwne uczucie, poczuł przyjemny dotyk, tak jakby zrobiła by to jakaś dziewczyna.

  Gdy akcja w filmie się zaczęła rozkręcać Jin w końcu zaczął nie na nim skupiać. Ale zaczęły w filmie być nie pokojące sceny, chodzi tu o sceny LGBT . Na co dzień nie miał by problemu z oglądnięciem takiego filmu, ale w takich okolicznościach Jin jedyne co miał ochotę zrobić to go wyłączyć. Na szczęście głos zabrał młodszy , dzięki któremu nie musieli oni odczuwać nie komfortowej chwili.
-nie mogę się skupić na oglądaniu, może zrobimy sobie męski wieczór bez filmu?- zapytał RM bo wiedział co zaraz się stanie w filmie
-chętnie- odpowiedział Jin starając traktować ten wieczór jako wieczór z przyjacielem a nie z kimś więcej. Coś mu nie pasowało w tym, jak on reaguje na przyjaciela który jest tej samej płci.

  Jin zeszedł z łóżka i sięgnął do szuflady w której miał maseczki.
-na takich wieczorach robi się maseczki , tak było w filmach- powiedział Jin kierując się w stronę Namjoona z maseczkami z bardzo szerokim uśmiechem. RM zaświecił światło i włączył ich piosenki na głośniku.

  RM zaproponował, aby to Jin nałożył mu maseczkę, za to on nałoży mu, na co Jin się zgodził. Jin włożył pędzelek w maseczkę i zaczął nakładać ją na czoło RM, które z resztą nie potrzebowało maseczki , jego cera była strasznie gładka i odpowiednio nawilżona, ale robili to dla dobrej zabawy. Jin nakładając maseczkę na twarz młodszego uznał, że jest to dużo cięższe iż nakładanie to samemu, miał wrażenie , że jego głowa chodzi wraz z pędzelkiem.

  Jin postanowił że przytrzyma drugą ręką jego głowę, aby ta się nie ruszała, a stała sztywno. Jin chwycił lewą ręką podbródek RM, a prawą przejeżdżał pędzelkiem po pięknej i idealnej twarzy młodszego.

  Namjoon gdy poczuł delikatny dotyk tamtego otworzył powoli swoje oczy , a jego kąciki ust się podniosły. Jin widzący tak z bliska oczy przyjaciela wydał z siebie dziwny dźwięk, przypominający ciche i długie ,,o". RM trochę skrzywił twarz , ale udawał, jakby nic nie nie stało i znowu zamknął oczy czekając jak Jin kontynuuje nakładanie na niego maseczkę.

  Nadeszła kolej , aby to Jin miał nakładaną maseczkę na twarz
-teraz twoja kolej- powiedział uśmiechając się RM i wyrwał mu pędzelek z dłoni.
-ok- powiedział Jin, po czym przymrórzył swoje oczka. RM nie zastanawiają się przytrzymał głowę starszego kładąc rękę pod jego głowę i lekko ją trzymając. Gdy Jin poczuł zimny dotyk Namjoona na swojej twarzy zaczął się rumienić i spowodowało to szybsze bicie serca. Gdy RM nakładał powoli maseczkę pędzelkiem na twarzyczce przyjaciela , Jin czuł , że RM ma lekko otwartą buzię, czuł cieplejsze powietrze co kilka sekund lecące na jego usta.

  Jin czując to poczuł coś w stylu motylków w brzuchu. Chciał on , żeby jak najszybciej skończył on nakładać to, ale nie było na co liczyć, RM nakładał to bardzo długo, ale za to z wielką dokładnością.
__________________________
Chcecie aby doszło do czegoś więcej?😍😘❤️hehe . Mam nadzieję że się podoba.
 

Wounded JinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz