Od tego rozdziału możliwe Sceny 12+
Jin dalej nie wiedział co robić, a rozmowa z Sugą zrobiła mu tylko mętlik w głowie. Jin czuł się jakby był skazany na nieszczęście , i mimo , że cały bangtan próbuje mu pomóc, to to nie wystarcza aby jego problemy się skończyły.
Najstarszy uznał, że do tej pory to Jimin pomógł mu najbardziej , więc bez dłuższego namysłu napisał do niego z prośbą , żeby przyszedł do jego pokoju.
Jak do Jimina doszła wiadomość to był już w pokoju Jina szybciej niż normalnie jest z jego pokoju do pokoju starszego, było to dla Jina wiadome, że Jimin do niego biegł, co odebrał pozytywnie, ponieważ widać, że Jimin zawsze spróbuje mu pomóc.
-siadaj- powiedział do Jimina klepiąc miejsce na łóżku obok niego i westchnął. Na co Jimin pokiwał głową i usiadł ,pokazując przy tym, że ma ochotę wysłuchać Jina, który widać, że był smutny.
-jesteś jedyną osobą, która jest w stanie pomóc mi w odpowiedzi na pytanie i utwierdzić w przekonaniu , że robię dobrze- powiedział Jin patrząc na podłogę, ale jednak często zerkając na Jimina, który wiedział już, że nie jest dobrze.
- wyżal się z czego chcesz, a ja cię wysłucham...- powiedział Jimin, czekający aż Jin powie coś więcej.
- big hit nie jest zadowolony że nie urwałem kontaktu z tamtą dziewczyną, i powiedział , że jak tego nie zrobię jak najszybciej, to że mogę pożegnać się z pracą . Powiedz co mam zrobić , proszę...- to był moment , w którym Jinowi poleciała łezka i w którym poczuł się głupio , że prosi o pomoc przyjaciela.
- nie płacz / Jimin wytarł łzę Jinowi/ , da się rady coś zrobić i nie musisz wybierać między big hitem a tamtą dziewczyną. Ja , tak samo jak na pewno reszta będziemy kryć wasz związek przed big hitem, pozy tym big hit nigdy nic nie miał do tego , aby ktoś z nas miał dziewczynę , nawet, jeśli zakaz był w umowie, a tymi słowami chciał cię przestraszyć , że to widać , na pewno by cię nie zwolnił.- tymi słowami Jimin chciał pocieszyć ,wesprzeć na duchu oraz utwierdzić w przekonaniu, że strony z nim murem.
-dzięki Jimin- mówiąc to Jin pokazał , że rozmowę tą weźmie do serca i pokazał głową na drzwi, że chce teraz mieć chwilę spokoju na przemyślenia, i żeby opuścił pokój, co młodszy odrazu zrobił.Po tej rozmowie Jin był już pewny co ma zrobić, czyli to co Jimin mu powiedział.
Po nie do końca szczęśliwo skończonym tygodniu Jin miał 4 dni wolne, tylko dla siebie. J-hope i RM pojechali do swoich rodzin , ale Namjoon pożegnał się z Jinem inaczej niż że wszystkimi , przytulił go najmocniej że wszystkich. V z Jungkookiem pojechali wspólnie nad morze odpocząć.
Jin doskonale wiedział , co będzie robić w te dni, dokładniej mówić spędzi je ze swoją ukochaną. Jimin powiedział Sudze , że jakby Big hit pytał, to on ma powiedzieć, że Jin wyjechał do rodziny .
Po krótkiej rozmowie Jina z Nuemi ,umówili się , że Nuemi podejdzie tu taxówką , a Jin poprosił Suge i Jimina aby poszli do swoich pokoi.
Jin ubrał najładniejsze ubrania ze swojej garderoby, aby tylko dobrze się zaprezentować. Jin nigdy nie czuł takiego stresu. Stres jego był tak wielki że ciężko bu było przełknąć ślinę i jak kolwiek funkcjonować.
Przed przyjechaniem Nuemi do domu Jimin jeszcze szybko poszedł do Jina pytając się go czy wszystko ok.
- hej Jin, wszystko Ok? Jesteś gotowy?-zapytał Jimin
- nie do końca , nigdy wcześniej się tak nie czułem, wszystko mnie boli - piskliwym głosem odpowiedział Jin
- faktycznie jesteś jakiś czerwony, napij się wody, to ci pomoże , będzie dobrze stary, zaufaj mi- powiedział Jimin do starszego klepiąc go po plecach i szeroko się do niego uśmiechając.Gdy Nuemi była już pod domem zadzwoniła do Jina aby po nią zeszedł, a gdy on stanął obok niej , to poczuła ona dużą ilość perfum, co było bardziej odrzucające niż przyjemne.
Jin czuł, że tym razem nie zawiedzie , i uważał ten dzień za najpiękniejszy w jego życiu . Jin traktował te spotkanie bardzo poważnie, czego nie było widać po Nuemi, która ubrała się tak jak zawsze.
Dla Jina jednak ona zawsze wygląda ładnie , więc nawet na to nie zwrócił uwagi. Gdy weszli do domu Jin aż się lekko zaczął trząść ze stresu , który za sobą niósł , a presją ogromnie na nim ciążyła.
Jin odrazu zaproponował coś do jedzenia bądź picia, ale ona podziękowała i zapytała gdzie jego pokój z pięknym uśmiechem na twarzy. Za to Jin miał bardzo duże oczy , jakby go coś przestraszyło , i twarz tak czerwoną , jakby w miejscu którym przebywał już wiele czasu było co najmniej 40°C.
Gdy w końcu doszli do pokoju Jina ten zachowywał się jak dżentelmen , mimo jego widocznych emocji, które z czasem stawały się coraz słabsze i pozytywniejsze. Po kilku minutowej rozmowie Jin czuł się już bardzo dobrze , jakby nie gadał z wybranką jego życia , a z kumpli z którymi zna się kilka dobrych lat . Ale czy to dobrze? Zamiast romantycznych chwil spędzają czas jak kumple.
Jin miał już zmieniać atmosferę na bardziej romantyczną , ale usłyszał niepokojące go dzwięki z pokoju Sugi , który swój pokój miał zaraz za rogiem.
______________________________________
Mam nadzieję że nie kończycie tu czytać , akcja się dopiero rozkręca 😀❤️😏
CZYTASZ
Wounded Jin
AksiyonCzłonek BTS spotkał się z hejtem , który pokonał z pomocą przyjaciół.Książka zawiera shipy. Częściowo: -Vkook -yoonmin - namjin -jin & girl -j-hope & Sprite