❤️strona z pamiętnika Jina❤️

52 2 0
                                    

Część kochany pamiętniczku, wiem, dawno tutaj nie pisałem, przepraszam, ale nie myśl, że o tobie zapomniałem, poprostu ostatnio dużo wydarzyło się w moim życiu. Mam chłopaka którego kocham, chodzi mi o Namjoona, ale aby z nim być musiałem dużo przejść, byłem też z dziewczyną, w senie prawie z nią byłem, gdy chciałem poprosić ją o zostanie dziewczyną to okazało się, że spotyka się z kimś innym, życzę jej szczęścia, mimo tego jak bardzo mnie zraniła. Mamy jeszcze kilka nowych związków w domu, okazało się że Suga i Jimin też ze sobą kręcą i aktualnie jak to piszę ty wyjechali razem do mamy Jimina na tydzień, ale to nie koniec, j- Hope ma dziewczynę już od 4 miesięcy, nie rozumiem , dlaczego tak długo nam jej nie pokazywał, powiedział o niej dopiero 2 miesiące temu, nazywa się Daria, jest z Polski, bardzo dobrze się z nią dogadujemy, zacząłem być nawet zazdrosny bo RM cały czas z nią śpiewa Karaoke, ostatnio okazało się też, że jest ona piosenkarką w Polsce. Ja i RM dogadujemy się jak nikt inny, codziennie spędzamy ze godziny, nasi rodzice zaakceptowali nasz związek , a nawet w niedzielę jadę do rodziców Namjoona na obiad. Jeśli chodzi o hejt jaki na mnie poleciał to już przeszłość, ludzie już dawno o tym nie gadają, zwłaszcza po tym jak zauważyli Nuemi w restauracji z kimś innym. To w sumię tyle, obiecuje, że niedługo jeszcze tu napisze.

Kocham cię pamiętniczku, Jin

Wounded JinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz