5

6.8K 333 230
                                    

W metrze jak tak sobie myślałam to coś we mnie pękło i zaczęłam płakać, rozmyślałam o tym fajnie spędzonym czasie z Tommym, a najbardziej dobiło mnie to że nie spotkam się z nim przez bardzo długi czas. Postarałam się uspokoić, bo wszyscy ludzie patrzyli się na mnie jak na idiotkę.

Gdy dotarłam do domu była prawie 18.30, na wejściu przywitała mnie Marta.

Marta: Nareszcie wróciłaś
Ja: Heh nareszc-
Marta: Czekaj, Czekaj czy to nie jest bluza tego twojego "kolegi"

Przerwała mi podekscytowana.

Ja: Tak

Powiedziałam niepewnie czerwieniąc się.

Marta: W ogóle, nie wiem jak on ma na imię. Musisz mi wszystko opowiedzieć.

Wtrąciła, po czym wszystko jej opowiedziałam. Gdy był już wieczór, bo koło 20 spytała się co uważam o tym żebyśmy odpaliły sobie jakąś komedię romatyczną i zjadły popcorn. Zgodziłam się mimo że nie lubiłam takich filmów, ale teraz czułam że tego właśnie mi trzeba.

Obie zasnęłyśmy podczas oglądania, gdy się obudziłam zobaczyłam że Marta leży na skulona na drugim końcu kanapy, na której wszędzie leżał rozsypany popcorn. A na telewizorze leciał jakiś serial, który netflix sam odpalił. Przykryłam Martę kocem i wyłączyłam telewizor, po czym poszłam się umyć przebrać i coś zjeść. Podczas jedzenie chwilę popisałam z Tommy'm, a potem przeszukałam całe mieszkanie w poszukiwaniu rzeczy, które mogłam gdzieś zostawić. Musiałam być przecież spakowana, bo dzisiaj wieczorem wylatuję. Gdy się pakowałam wstała Marta, ktora tylko się ze mną przywitała, a chwilę później poszła położyć się do łóżka w swoim pokoju. Strasznie mi się nudziło więc postanowiłam się przejść, powiedziałam o tym pół przytomnej Marcie i wyszłam. Chodziłam i chodziłam, a gdy zaczęło się ściemniać wróciłam do mieszkania, gdzie ciocia poczęstowała mnie obiadem i zawiozła na lotnisko.

Przeszłam przez bramki, a lot minął szybko. Wróciłam do domu taksówką, a gdy weszłam zobaczyłam mamę, której prawie wszystko opowiedziałam. Następnie tak jak stałam rzuciłam się na łóżko i poszłam spać.

Rano, jeszcze przed wstaniem odpaliłam telefon i zobaczyłam że bardzo dużo osób należących do Dream SMP zaczęło mnie obserwowac na instagramie.

Ja:Ugh, Tommy

Powiedziałam do siebie, bo wiedziałam że to on podał im mojego insta.
_________
Sorry za błędy, i za trochę krótszy rozdział, ale postaram się wrzucić dzisiaj jeszcze jeden.

Meet in minecraft || Tommy X Reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz